Publicerat
Kategori: Novell

Alla kan göra fel

Jag sitter vid mitt skrivbord försöker tänka på något bra och något som jag ska slippa få ångest för men det går inte......Han är ett svin att han bara vågar va otrogen mot mig säger jag högt för mig själv jag går och sätter mig i soffan och tänker på den andra en blond lång snygg tjej johejsan hon och han håller inte länge till han kommer aldrig att hitta nån bättre än mig säger jag högt för mig själv men men det här ska han banne mig inte komma undan med.
Jag sätter på mig mina träningskläder och går ut och springer i parken...
Till min förvåning ser jag den blonda tjejen och min föredetting dem sitter och
skrattar och nästan hånflinar nånting jag smyger sakta bakom dem och till min förvåning ser jag mig själv men det är inte deräkt några bra kort han visar henne han visar dem där korten när jag poserar jag va ganska mullig på den tiden och eftersom han va fotograf ville han ta kort på mig men nu var jag så arg så arg att jag slängde mig på honom och skriker vad fan håller du på med är du helt dum i huvudet....och du din jävle säger jag till blondinen och smäller till henne hon blir röd av ilska och slänger sin klacksko på mig men bråket slutar inte med det jag slänger mig på henne igen och river av hennes hår och jag blir alldeles förvånad och får se att hon är flintskallig hon brister ut i gråt och slänger sig på marken och skriker jag vill inte döööö.....och min fördetting springer fram till henne och tröstar henne.....och nu förstod jag att hon hade cancer.....jag gick sakta hemmåt och satt mig vid skrivbordet och fortsatte och tänka och tänka.......på hur dumt jag har burit mig åt...hur ska jag kunna förlåta mig själv...kanske aldrig....

Skriven av: Anna

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren