Publicerat
Kategori: Novell

Älskade ängeln

Vi kommer hem igen, det var kallt under våran långa promenad. Du säger att du fryser och kommer fram till mig, kramar och kurrar ihop dig i min famn. Jag älskar när du gör så men så slinker du ur mitt grepp, har du redan blivit varm funderar jag.. Du ställer dig med ryggen emot mig och tittar ut genom fönstret. Du tänker på något som är viktigt för dig, det syns, du får då alltid den där speciella minen när du gör det. Vi har känt varandra i nästan två år nu och jag vet oftast vad du tänker och känner bara genom att se din min.

Jag går fram och kramar dig bakifrån, mina armar som ett kors mellan dina bröst, jag känner hur jag älskar att hålla om dig så här och ger ifrån mig en djup suck utav kärlek. Jag ger dig en kyss i bakhuvudet och nosar lite på dit hår innan jag släpper dig och går iväg lite.

Jag vet hur det alltid ger dig en känsla av att få mer och hör hur du strosar efter mig efter några sekunder. Du vänder mig om och lägger dina vackra händer på mina nyckelben. Du tar ett grepp om min tröja och ler lite pillimariskt innan du sakta drar mig och min tröja närmare dig och ger mig en utav dina fantastiska kyssar. Den är blöt utan att bli för våt, den har tryck utan att kännas krävande och har ett sting som gör mig alldeles galen.

- Ska vi, säger du, ehh, du tittar ned mot mitt bröst och sen upp leende mot mitt ansikte, ehm gå och…titta på coupling?

Hur kan man säga nej till något sådant? Coupling är våran favoritserie, inget tvivel om det, tätt följt utav Desperate Housewifes såklart. Vi går in hand i hand i köket och vi vet båda vad vi vill ha… Vi tittar båda på varandra och utbrister popcorn samtidigt. Smurf, säger du någon milisekund innan mig och jag får vara tyst tills någon säger mitt namn. Vi skrattar lite lätt och du retar mig lite grann. Du frågar mig om en massa saker och försöker provocera mig att svara. Jag poppar popcorna medan du pratar och fixar drickat.

Popcorna blir klara och vi förflyttar oss till vardagsrummet, jag låter dig salta dem innan jag sätter in dvdn. Du råkar säga mitt namn och jag ler, du försa dig, jag får äntligen prata igen.

Programmet går igång och vi skrattar och pratar lite smått under tiden. Du frågar vad de menade med något och skrattade när du insåg poängen i skämtet…

Du!? Säger du och jag inser direkt vad det är. Jag skulle behöva en tandpetare bedjar du. Jag har redan hunnit trycka på paus och du ler när du märker att jag går och hämtar dem. Vi känner varandra så bra du och jag, men vi glömmer alltid dina tandpetare, jag ler medans jag tänker den tanken.

Under tiden du har varit borta från mig har jag verkligen förstått hur mycket du betyder för mig vilket vill säga ungefär allt. Allt på ett bra sätt, jag har fortfarande mina aktiviteter som jag göra men du, nästan det ända du hann med var att jobba innan du åkte. Jag känner mig dum och ledsen för att jag inte stoppade dig och sa åt dig att jobba mindre Jag slår bort de tankarna och kommer på att nu ska vi ha kul!

Det känns som att vi är gjorda för varandra och när jag gör entré i rummet så skiner du upp när du ser att jag har tandpetarna i högsta hugg. Du tackar mig och pussar mig och sådant gör jag mycket mer krävande saker för att få utav dig!

Programmet tar slut, som vanligt känns det som man vill se mer och vi kommer överens om ett avsnitt till. Underbart!

Du föreslår att vi går upp och lägger oss och pratar lite med varandra. Vi lägger oss i den vanliga positionen tätt ihop med ditt huvud på min axel och din kropp slimmad mot min. Vi pratar om hur innertaket ser ut och försöker se mönster i de väck som finns. Det är mycket lättare att se saker hemma hos dig! Beachen och palmerna, du vet.

Du somnar så småningom fortfarande pratandes med mig och jag tittar på dig och ler. Du är så underbart söt när du sover, speciellt när du ligger på min axel. Det får mig att känna mig som världens lyckligaste kille av att bara veta att jag är den killen som du väljer att sova med.

När du sover så pratar jag med dig och berättar hur jag tycker att du är den vackraste människan i universum. Du svarar något ohörbart och somnar in igen. Du verkar så fridfull och så lycklig! Vi ligger så hela natten igenom, jag lite halvslumrandes medan jag berättar hur underbar jag tycker att du är och hur du får mig att känna mig och du sovandes trygg och säker i min famn.

Är inte det kärlek så vad är det?!

Jag älskar dig!!

Skriven av: Anders A

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren