Publicerat
Kategori: Novell

Ätströningarna förstörde dig..

En gång i tiden var du och jag bra kompisar, vi var inte bara bra kompisar utan vi var bästa kompisar. Vi gjorde det mesta tillsammans, vi festade, gjorde sånt som vi inte fick göra, vi gick på bio, vi åkte å bada, vi var på gotland tillsammans i en vecka. vi har gjort så mycket tillsammans att ja nästa har glömt mycket.

Jag kommer ihåg när vi var på Gotland en vecka. När vi gick ner till ringmuren och skulle kolla in alla killar, för många killar fanns det där. Jag kommer nog ihåg alla killar som kollade in oss, vi hade så kul när en kille kolla så mycket att han nästan körde ner i diket. Och den där killen som läste på min tröja högt 'kaxig'. Då hade vi kul

Jag kommer ihåg på min födelsedag år 2003, jag fyller år på nyårsafton så det gjorde bara allt roligare, vi dansade me alla våra kompisar från 22:00 till 04:30 på ett ungefär så kul hade jag inte haft på länge.

Jag kommer ihåg våran bal, alla vi tjejer var uppklädda i fina kläningar i olika färger, sminkade, fixade hår. Killarna var också jätte fina på balen. Vi dansade lika mycket där som vi gjort tidigare. Vi hade det så underbart kul, jag glömer aldrig den kvällen.

Jag kommer också ihåg att du inte mådde bra under hela den här tiden. Du slutade äta å det gjorde jag med. Men jag insåg att det ar dumt å började äta igen som vanligt. Men du gjorde inte det vid visa tillfällen kunde du äta andra inte, vi trodde du var på bättrings vägen men vi hade fel.

Nu väger du väll kanske 45-46 kilo och det är inte bra, du skär dig och vi är inte bästa kompisar längre vi är inte ens kompisar.
Jag vet inte om det är mitt fel eller ditt och det kommer vi nog aldrig får veta.
Fast när ja tänker efter så är du knappt med någon av dina gamla kompisar, så det är inte bara mig du har sluta å vara med.

Men det spelar inte så stor roll längre, men vist kan jag sakna dig då och då men du gjorde ditt val och jag gjorde mitt det ända jag hoppas är att du förstår konsekvensen av ditt.....

Skriven av: Sofia

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren