Publicerat
Kategori: Djur noveller

Att respektera hundar

Hundar är fina djur. Man skall behandla hundarna med respekt och man skall ge dom kärlek. Vissa gatuhundar som hemlösa är folk dumma mot. Hundar är fina djur och skall behandlas med kärlek och omtanke. Jag har hund och ger dom kärlek liksom. Dom är så fina och snälla och ger mej kärlek liksom. Men hundar ute på gatan kan men ge kärlek och veterinär vård till. Har man skaffat en hund tar man ett visst ansvar för dom och så där liksom.

Jag tycker om dom jätte mycket. Finns folk som är elaka mot hundar och så där liksom. Men som sagt man skall behandla dom med kärlek och så där. Gosa mycket med dom och så där. Jag tycker hundar är fluffiga och fina. Dom är snälla rara och dom gör ingen fluga fynär. Det är människan som uppfostrar dom på fel sätt. En del hundar måste man avliva men det är synd tycker jag. För hundar skall få springa fritt i hemmet och gå ut varje dag med dom och så . Ger man sin hund kärlek får man en glad och frisk hund. Gosig hund kan man också få men som sagt man skall respektera sina hundar och andra hundar icke sparka på dom. /Slut!

jag e glad posetive tjej som gillar att rita och skriva sagor mellan himmel och och jord. Jag är för det mesta glad och hoppas nån där ute kommer gillar mina sagor och så. alla som tycker min saga kan kommentera till mig. Jag tycker om att skriva många sagor. Det är mitt intresse.
Anna bäck är medlem sedan 2017 Anna bäck har 28 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Annons:

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren