Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bastun


Det hela började med att du och jag bestämmer en tid för att ta en bastu, jag blir förvånade när du tar kontakt med mej, och för att fråga om jag vill ta en bastu med dej…det är klart att jag fattar att du har en baktanke med det hela.
Vi bestämmer oss för att basta på lördag, ingen av oss jobbar och vi kan vara helt ostörda.
Hela veckan lever jag under spänd och nervös förväntan, jag funderar på att dra mej ur, jag har blandade känslor inför det här;…spänning...kåthet…nervositet...rädsla…det är vad jag känner under dagarna innan vi ska träffas.
Men så kommer i alla fall dagen D och jag har knappt sovit natten innan, det pirrar i hela kroppen, jag var uppe o rökte flera gånger för att sen lägga mej flera gånger och upptäcka att nej jag kan inte sova.
Jag får i mej lite fil och flingor och ett halvt glas juice.
Tiden går fort…för fort…jag tar nycklarna till förrådet och tar på mej skorna, så tar jag påsen med handduken och tvålen…har bara shorts och t-shirt på mej för det är ju varmt ute. Jag intalar mej själv att ta det lugnt men det är svårt för hjärtat slår som aldrig förr.
När jag kommer fram ser jag att du redan är där, i god tid före mej, jag är ganska så precis på klockslaget som vi bestämde.
Du frågar mej om jag är nervös…( I guess it shows petty well)
Lite grann svarar jag, du tar min hand med ett leende och säger…ingen fara det här ska nog gå bra.
Bastun är redan varm och vi bestämmer oss för att klä av oss i samma rum, jag är lite tveksam till den iden i början men det går snabbt över. Du börjar med att dra av dej tröjan och dina stora bröst hoppar fram, jag sväljer tungt när jag ser hur stora dina vårtgårdar är och min kuk styvnar snabbt, du ser bulan i mina shorts och ger mej ett stort leende samtidigt som du snabbt, lite för att reta mej smeker runt din styva bröstvårta…och nu går allt fort, jag slänger av mej t-shirten och drar snabbt av mig både shorts och kalsonger, jag har aldrig varit så här kåt i mitt liv, du tittar med fuktiga ögon på min hårda ådriga kuk…och jag ser att du är rejält kåt du också.
Nu drar du snabbt av dej dina långbyxor och då ser jag att du har svarta trosor på dej, jag runkar sakta min hårda kåta kuk samtidigt som du drar av dej dina trosor och jag blir om möjligt ännu kåtare när jag ser din härliga håriga trekant, vi möts i en het hungrig kyss, tungkysser varandra intensivt, samtidigt som jag smeker dina armar lätt med fingertopparna, både för att hetsa mej själv och även dej så smeker jag inte dina härliga bröst genast, även om jag inget hellre vill, du slickar mej lite på kinden…mmmm...härligt.
Jag känner hur mina knän skakar, och nu kan jag inte hålla mej, samtidigt som jag närmar mej dina styva vårtor med mina fingrar och smeker runt dom så säger jag flåsande och flämtande att…runka min hårda kuk…det hörs knappt att jag säker nått genom flämtningarna..
Det känns så skönt när du drar förhuden upp och ner över mitt av kåtsafter blöta ollon, du smeker ollonet med en fingerspets lätt lätt, och synen av ditt sexiga finger är underbart…jag böjer mej ner och suger in en vårta mellan mina läppar samtidigt som du släpper min kuk och jag får ägna mej åt dej.
Jag säger åt dej att lägga de ner på en av bänkarna. Du lägger dej ner och jag kan inte låta bli att dra förhuden upp och ner över ollonet några gånger.
Jag lägger mej ner bredvid dej och känner din mjuka kropp som doftar så kvinnligt och härligt, intill min, slickar dej lite på ena armen och min tungspets lämnar ett blött spår, samtidigt som du smeker min kuk och pung lite med ena handen. Jag slickar med min tunga inåt tills jag når dina bröst, med ena handen smeker jag lite på det andra, klämmer lite försiktigt och känner hur mjukt det är och hur upphetsande det blir.
Nu kan jag inte hålla mej längre utan slickar neråt mellan dina bröst, känner hur du doftar av kåthet ju längre ner jag kommer, den doften hetsar mej nått enormt, slickar dej lätt på klittan, bara lätt med tungspetsen, du stönar och rycker till lite, och jag slickar runt din klitta, upp och ner går min tunga i en nästan U-formad rörelse. Jag slickar neråt, mellan dina våta blygläppar…mmmm du smakar så gott, du smakar kvinna, mina läppar blir våta av dina safter, och du vill kyssa mej, du gör mej verkligen galen av kåthet.
Jag lägger mej ovanpå dej och låter min styva kuk smeka dina blygläppar, upp och ner…smeker din klitta lätt med min kuk innan jag glider in och ut, jag böjer mej ner för att kyssa dej, det känns så skönt med dina fittmuskler klämmandes runt min hårda kuk och jag börjar stöta fortare in och ut, vi stönar båda högt, jag vill att du rider mej nu, rid min hårda kuk…
Jag drar mej ur, jag lägger mej ner men du vill suga min kuk lite innan, och det är så sexigt att föreställa mej hur det smakar för dej, dina safter på min kuk, du ler samtidigt som du tar tag i min kuk med ena handen och smeker mitt ollon mot din kind…mmmmm…
Din tunga som rör sej runt mitt ollon, den synen är bara för mycket.
Du suger in mitt ollon mellan dina läppar samtidigt som du smeker min pung, det ser så sexigt ut.
Snart sprutar jag om du inte slutar säger jag stönandes…kuken glider ut igen och du ler och smeker mej lite lätt med fingret på ollonet…mmm yes stönar jag med min mörka tjocka röst, som nu är ännu tjockare beroende på mitt tillstånd.
Du ställer dej upp och grenslar min hårda kuk och låter den sakta glida in när du sjunker ner och vi börjar röra oss i en samordnad rörelse med motverkan, mmm..det gör så gott i min hårda kuk nu, du böjer dej fram och jag leker lite med dina bröst, du tungkysser mej intensivt samtidigt som vi knullar hårdare och fortare, jag hör hur du börjar stöna högre och sen hör jag hur det går för dej samtidigt som jag sprutar min sperma långt in i din härliga våta fitta.
Du lägger dej ovanpå mej och vi njuter av efterdyningarna…kysser varandra och jag smeker dina armar och din rygg…mmmm vad härligt att ligga och gosa, känna närheten och värmen av din mjuka kropp mot min…
Så mycket blev det av det bastubadet…=)

Skriven av: Robin/Carin

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren