Publicerat
Kategori: Novell

D

Trodde aldrig att jag skulle få se dig igen. Jo jag anade att vi kanske skulle mötas. Vi bor i samma stad. I denna lilla ort som sägs vara Sveriges största. Kan inte glömma att jag var en utav många. Inte ensam med dig då. Aldrig enam med dig. Du lekte hade kul men tänkte inte långt. Så nu när jag såg dig flög mitt hjärta upp i lungorna. Jag fick svårt att andas. Att förstå att detta kunde vara sant. Du var inte glömd som jag så länge trott. Jag blev chockad av alla känslor som plötsligt ville slita sig ur mitt bröst. Komma åt dig. Vara nära dig igen. Som jag önskade för flera år sen nu. Hela den dagen gick åt till att minnas dig. Din lukt, dina kyssar, ditt leende. Allt som gjort att jag föll för dig den gången för länge sen. Men sen så började jag tänka på allt hemskt du gjort. Att jag aldrig var ensam hos dig...att det aldrig bara var vi två. Hur du lekte med mina känslor då. Men helvete också! Inget hjälper!! Glömma glömma!! Måste glömma. Men en sak ska du veta. Jag litar inte på män något mer. Vet nu att de kan spela väldigt bra. Så jag har slängt mina blodiga känslor i papperskorgen. Kastat säcken och gör ett nytt försök. Att glömma att du någonsin existerat.

Skriven av: Anna

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren