Publicerat
Kategori: Novell

Den andra kvinnan

Det började för ca 5 år sedan min kompis träffade en kille på nätet.
det va hon värd efter att hennes man lämnat henne för en annan.
Dom kom hit å hon presenterade honom.. Jörgen hette han.. gud va snygg han va tänkte jag.
Vi träffades väldigt sällan men tankarna har alltid funnits där att han va snygg!

för ca 6 månader sedan så kom dom hit apropå..Han såg lite annorlunda ut men hade rakat av håret... sexigt tyckte jag.
dom stannade en stund men skulle sedan hemååt.
Han ringde för ett tag sedan å frågade hur det va... jo det är ok svarade jag...

för en månad sedan så ringde han å bjöd mig på fest.. trevligt tänkte jag.
Såg verkligen framemot att gå på fest.. det va ju ett tagsedan man va det

Han hämtade mig vid bussen å jag fick en välkommen kram... ohhhh den kramen va inte fel.
Fick en drink å vi snackade lite hans fru lagade mat å vi satt där ute i trädgårde.
började känna av den där drinken*ler*... mmm han e snygg tänkte jag.. han skulle man haft.
gärsterna strömmade in å vi åt å drack hade väldigt trevlig. Han satte sig bredvid mig och frågade hur det va jo sa jag det e bra... E det länge sedan du hade en karl? nja sa jag å skruvade på mig lite

Kvällen gick å vi utväxlade lite blickar.. båda ville ha den andre..

Gästerna gick hem å frun gick å la sig.. vi satt ute å snackade i natten... Vi gick en runda... jag frågade hur han mådde! för jag såg på honom att han inte mådde bra. nä sa han jag mår inte bra det är hon.. Hon e hans fru, hon bara tjatar å gnäller å e aldrig nöjd med ngt jag gör sa han.

Vi fortsatte cykelvägen fram och plötsligt stannar han upp ställer sig framför mig å tar tag om mitt ansikte å kysser mig!! HJälp!! jag besvarade kyssen men vänder mig snabbt om å säger att detta är fel... så fel..

Då berättar han att sen första ggn han såg mig har han velat ha mig... han hade kört förbi mitt hus ett antal ggr för att se om jag va hemma.... han ville så mkt,
han hade drömt om detta i flera år sa han.Men sa jag... du e gift! jag vet sa han å såg så ledsen ut. vi satte oss ner å pratade vidare ... han tog mina händer å kysste mig igen han kan verklgen kyssas den mannen... Vi började gå tillbaka stannade upp emellanåt å kysstes Tittade på varandra där... va en bänk.. skulle vi gå hela vägen?
Nä jag kan inte jag har redan gjort för mkt med dig sa jag.
Han tog mig i sin famn och höll om mig.
Om du visste vad jag längtat efter denna stund sa han...

vi gick hem å sa godnatt.
Vaknade dagen därpå...
Allt va som vanligt

Han skulle köra mig hem å vi pratade om det som hänt och ingen av oss ångrade sig.


men jag borde ångra vad jag gjort.

Han följde mig in med mina saker tittar på mig å kysser mig intensivt! Kyssas det kan han*ler*.
han tog min hand och skulle in i sovrummet vi tittar på varandra men nä jag kna inte dteta... du kommer att ångra dig sa han.
ja det gör jag säkert om en stund... Han gick ut till bilen å körde.
Jag kände direkt att han vill jag ha

Igår ringde han å berättade att han ville ha mig saknade mig.
å jag sa att det e ömsesidigt.

Han ringde från jobbet idag att han kan inte va utan mig och måste få träffa mig.
Men kan inte komma hemofrån för hon e som en hök på honom hela tiden..

Han lovade att ringa en dag nu när jag va ledig å gudarna skall veta hur mkt jag vill ha honom.. Han e så fin å hon förtjänar inte sin man..
Den som förtjänar honom e jag för jag ser hans fina egenskaper och det gör INTE hon.


/Den andra kvinnan

Skriven av: Juanita

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren