Publicerat
Kategori: Novell

Den goda smaken

En hög med skit.

Det var en gång en gul-brun ångande hög med människoskit, cirka en och sjuttio lång. Högen gjorde inte så mycket väsen av sig, bara pös, stank och luktade avföring, och alla som gick förbi rynkade näsan och mådde illa. Men så kom någon förbi och drog ett sträck med fingret i skiten så att han fick ett brett leende, och genast blev damerna förälskade i honom.
De närmade sig sakta, stack in ett finger och smakade. De pussade sina munnar bruna på den leende trevliga högen med skit. De körde ner hela ansikten i honom, åt av både den lösa och den fasta konsistensen, de bet i något segt, de kände små hårda bitar knastra mellan tänderna. De blev våta mellan benen och gned sig över honom, de smetade in läpparna och bröstvårtorna med skiten. Det var en kamp om och en orgie i den glädjespridande högen med skit, den kunde inte få nog av honom, de åt med båda händerna, och allt för att han log så vackert och charmerande.

Några av det renliga slaget äcklades förstås av scenen, och med händerna kletiga och ansiktena insmetade i skit vände sig damerna med svarta ögon om till dessa och väste: ni är avundsjuka! Och högen med skit tänkte sin enda tanke: mitt värde ligger i att få damer att vilja äta av min skit.

Man polerade och satte kostym på avföringen, och man släpade runt den bland väninnorna och visade stolt upp att: ikväll var just min tur att få äta av denna evigt leende och glada människoskit. På festerna fanns ofta andra högar med lort, och tycke uppstod dem emellan, och man talade om hur och var damerna åt och blinkade menande och gillande om detta livet mening. Till slut flöt så mycket skit i damernas tillvaro, och så mycket människobajs yttrade sig, att alla som inte kastade sig med glädje över avföringen blev tvungen att spy och gå hem, och en dag var alla som inte åt skit portförbjudna och till slut försvann de helt.

Slut

Skriven av: Torgny Sandstrand

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren