Publicerat
Kategori: Novell

Den osäkre

Förlåt!

Jag hatar mig själv!

Jag måste få ut det ur kroppen!

Jag hatar mig själv!

Jag hatar mig själv eftersom det känns som jag är ständigt missförstådd. Jag menar det verkligen!

Jag måste få ut det från kroppen!

Jag hatar mig själv eftersom det känns som att jag är ständigt missförstådd!

Jag får liksom aldrig tala till punkt i detta samhället.

Jag orkar inte. Jag måste få ur det från kroppen nu när oron kommer.

Jag vill egentligen bara kunna se framåt, men när man öppnar sig själv så kommer alla känslor fram hur ensam som jag alltid har varit och hur dåligt som jag har mått.

Det finns nästan ingen som har lyssnat på mig på allvar!

Jag hatar mig själv eftersom det känns som att jag är ständigt missförstådd!

Hur ska jag kunna röra mig ute i samhället utan att vara rädd? Jag känner mig ju alltid så rädd.

Hur ska jag kunna röra mig ute i samhället utan att bli missförstådd för att jag inte lever upp till det klassiska mansidealet om att vara hård och tuff?

Hur ska jag kunna röra mig ute i samhället utan vara rädd?
Varför inser folk inte att jag bara söker efter trygghet så jag kan känna mig säker utan att vara rädd, jag vill ha trygghet utan att vara missförstådd.

Det är på natten som alla känslor kommer fram, känslor av ensamhet, rädsla och otrygghet.

Varför får jag aldrig den trygghet som jag söker?

Skriven av: ökänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren