Publicerat
Kategori: Novell

Det är svårt att vara vacker

Aimeé vid dörren och huttrade.
Hon väntade på sin tredje dejt denna veckan, Ludvig.
Han var en riktig hunk enligt andra, han hade stora muskler; åttapack på magen, stora armmuskler, och riktiga stockben-muskler.
Många tjejer trånade efter honom.
Men det var Aimeé som hade fått honom, det var iofs inte så konstigt, för Aimeé var vacker, hon hade långt,tjock,brunt hår med skruvlockar, en riktig modellkropp, stora djupblåa ögon, en liten näsa, putande pussmun och en rosenröd hy.
Jag är perfekt, tänkte Aimeé för sig själv och log med hela sitt ny sminkade ansikte.
Då stack Aimeé's pappa, Samuel, ut huvudet.
-Men lilla vän, du fryser ju ihjäl här ute! du kan väl komma in och vänta? så vi får träffa den där killen och godkänna honom.
Det där sista lade han till med en blinkning.
-Pappa, skärp dig! det är våran första dejt! ALDRIG att jag tar in han i huset! ni skrämmer bara bort honom!
-Om du någonsin kunde vara lite trevlig mot familjen, va? suckade Samuel, och du, tillade han med en blick på Aimeé's korta, svarta klänning som slutade vid början av låren. Ska du inte ta på dig något mer? några byxor kanske?
-Pappa du fattar ju INGENTING! man kan inte ha byxor under den här klänningen! då kommer jag få värsta fetto-röven!
-Men du som är så mager!
-Pappa sluta nu då!
En blå jaguar av senaste modell tutade ursinnigt från vägen.
-Nu kommer han! gå in! skäm inte ut mig! hejdå!
Aimeé sprang till bilen och öppnade bildörren.

Skriven av: Jullenpare

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren