Publicerat
Kategori: Spänning noveller

Du syns överallt

Jag står och stirrar mitt ut i intet. Vad är det som händer egentligen?
Hela världen snurrar och jag ser ingenting.
Vad har hänt med mig?
Vad har jag gjort för att få denna bestraffning?
Kan någon hjälpa mig?
Ingen svarar.
Jag känner att jag kollapsar och rätt vad det är så ligger jag i en sjukhussäng.
-Vart är jag? frågar jag, men det är fortfarande ingen som svarar.
-Hallå? Kan någon hjälpa mig?
Ingenting händer. Vad är det som händer? Jag försöker röra på mig men fortfarande så är det inget som händer. Jag ligger fortfarande still, jag kämpar så mycket jag kan, men inget händer.
Jag skriker så högt jag kan, men ingen kommer.
-MEN ERA JÄVLAR KOM FÖR FAN JAG KAN JU INTE RÖRA MIG! skriker jag. Det är fortfarande ingen som kommer. Efter ett tag så somnar jag.
När jag vaknar igen ligger jag på min säng. Min mamma sitter bredvid mig och jag känner att hela sängen är blöt.
-Vad är det som händer med mig mamma? frågar jag och reser mig upp.
-Du hade en mardröm, försök att somna om, säger mamma och det blir helt svart igen.

Skriven av: Emma

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren