Publicerat
Kategori: Novell

Förbjuden kärlek

Charlène var en kvinna som vid 8 års ålder blev kidnappad och förd till en ö långt ifrån fastlandet hon tränades att bli lönnmördare.

I sex år tränades hon till en dödsmaskin. Bästa kompis var Kathy en tjej hon hade lärt känna sen hon var 8 år gammal hon var också väldigt bra på kamsport fast Kathy var mer hård hon trodde det var ödet att hon skulle vara lönnmördare.

Charlène var mer att hon inte våga vara lönnmördare men hon hade inget val det visste hon.

Charlène sa hennes chef kom upp på mitt kontor är du snäll hon kom upp på kontoret jag har ett uppdrag för dig och Kathy ok sa Charlène vi ska göra nått vi inte gjort förut nämligen inkassera pengar åt en klient en man är skyldig 50000 dollar till min klient.

ok sa Charlène ni ska döda honom han har familj men dom kan ni låta vara bara om dom lägger sig i kan ni göra nått mot dom ok sa Kathy när ska vi åka om 2 timmar så var redo att sticka och kom inte hit förens kontraktet är avslutat ok sa Charlène och Kathy.

Charlène och Kathy åkte iväg detta var det andra uppdraget och dom var nervösa.

På kvällen kom dom fram till sitt mål det var ett stort hus låg ganska öde dom tog på sig sina masker och gick igenom sina vapen dom ringde på dörren.

Manen öppnade är det mr woo sa Kathy han tittad förskräckt på dom ja stammade han bra vår klient vill ha sina 50000 dollar som du är skyldig.

Ni får dom i morgon har hälften nu nej vi ska ha dom nu mr woo jag ser at familjen sitter och äter middag synd om det skulle hända dom nått sa Kathy.

Ni skulle aldrig göra det sa Woo jo då sa Kathy min partner är bra på att ta hand om barn sa hon han tittade på Charlène hon log min partner älskar barn det gör inte jag sa Kathy det skulle vara synd om det hände din familj nått ni får dom i morgon jag lovar det duger inte sa Kathy.

Ni hörde väl vad pappa sa han betalar i morgon TYST skrek Kathy håll din son i styr annars gör jag det tyst Chin sa Woo det var bättre sa Kathy så hur blir det mr Woo i morgon kan jag få pengarna alltså blir det nej sa Kathy hon tog upp en pistol sköt Woo i hjärtat Chin
kastade sig över Charlène hon sparkade till han i magen och höll sin pistol mot hans huvud nej skrek hans mamma inte min son håll dig jävligt stilla sa Charlène och jag menar väldigt stilla annars kan det gå dig illa sa hon.

Dom backade mot dörren följ inte efter oss för då blir det sista ni gör i livet dom stängde dörren efter sig och gick mot bilen och körde iväg.

Dom tog av sig maskerna och åkte hemåt det var ett lyckat uppdrag Charlène sa Kathy ja sa hon men snor ungen borde ha fått stryk sa Charlène jo det skulle han ha fått sa Kathy.

Jack satt på sitt kontor i Langley Cia högkvarteret när han fick reda på det brutala mordet i Hongkong han började läsa om mordet och fick en chock det var två kvinnor han jagade just två kvinnor för ett liknande mord så dom var i Hongkong nu Jack var kines och kom just från Hongkong.
Han ville ha det här fallet han gick till sin chef och begärde detta fall han fick det med glädje en dag senare satt han på ett plan till Hongkong.

När han kom dit så tog han kontakt med Kinas underrättelse tjänst han frågade om han kunde få hjälp av dom om han behövde det gick bra för dom.

Jack besökte familjen Woo och tog reda på exakt vad som hänt det var väldigt likt mordet i Spanien för ett år sedan han tackade familjen Woo och åkte till sitt hotell.

Jack gick ut på kvällen till en natt klubb han satte sig vid ett bord han lyssnade på musiken det hade gått 2 timmar då han såg en kvinna sitta två bord bort Charlène sa han för sig själv han gick bort mot bordet Charlène sa han.

Hon tittade på honom ja sa hon kommer du inte ihåg mig Jack nej sa hon vi gick ju i skolan ihop Jack utbrast hon det var länge sen hon gav han en kram du bara försvann sa Jack jo vi flyttade runt en del sa hon vad gör du nu då sa Jack.

Konsult företag sa Charlène vad jobbar du med då Jack log hon jag jobbar i u.s.a inom Cia sa Jack Charlène tittade på Jack jag måste nog gå nu sa hon men det var kul att träffa dig hon gick mot utgången varför skulle jack komma nu han kunde förstöra allt hon

älskade Jack men hon kunde inte nu hon skulle hata att döda Jack hon vände bort blicken vad skulle hon göra skulle hon säga det till Kathy eller hennes chef madam M nä hon skulle döda Jack i ett ögon blick Kathy också nä hon får hålla det inom sig.

När Charlène kom hem igen sa Kathy du var borta länge jag behövde skingra tankarna lite sa hon ok sa Kathy är det nått som hänt nej då log Charlène bara det att jag behövde lite tid för mig själv ok sa Kathy men hon märkte att det var nått som var fel.

Efter 1 timme kallade madam M på henne Charlène är det nått som är fel sa hon nej Madam M Kathy är lite orolig för dig det är ingen fara sa Charlène jag behövde lite tid för mig själv ok sa hon men om du vill prata så finns jag här sa Madam M tack sa Charlène.

Charlène satt på sitt rum tänkte på Jack varför skulle han dyka upp nu varför just nu hon tänkte på när Jack och hon gick i skolan tillsammans vilka minen men hon kunde inte träffa honom det kunde vara farligt för dom båda men hon saknade honom så.
Kathy kom till Charlènes rum vi har ett uppdrag sa hon kom nu vi ska upp till Madam M ok sa hon dom gick upp till madam M kontor jag har ett nytt uppdrag åt er mina änglar detta uppdrag är av högsta vikt ni ska döda en agent för underrättelse tjänsten hans namn är Sam Stockwell han har information om Amerikas säkerhets tjänst det är den informationen han vill åt.

Ok sa Kathy vilka vapen ska vi ha standard utrusning ok sa Kathy vi går sa Kathy till Charlène ja sa hon dom åkte med båten till fastlandet dom hade fått all information om agenten dom åkte till en natt klubb han skulle vara när dom kom in såg dom Sam stå och prata med en annan man Charlène tittade förskräckt det var Jack.

Kom nu då sa Kathy hon följde med Kathy tittade på Jack han hade inte sett henne än Charlène drog sin pistol den hade ljuddämpare hon sköt Sam rakt i ryggen Jack vände sig om såg Charlène rakt i ögonen hon riktade pistolen mot Jack Kathy sprang fram och tog väskan som Sam hade haft med sig.

Jack tog tag i Kathy och försökte hålla fast henne men hon sparkade Jack rakt i halsen Jack ramlade på golvet kom nu Charlène skrek Kathy dom sprang ut genom dörrarna och startade bilen med en rivstart vem fan var det som var med honom det skulle bara vara han och ingen annan jag vet inte sa Charlène.

När dom kom hem sa Kathy till Madam M nästa gång ta reda på att han inte har någon med sig vad menar du sa hon han hade en vakt hund med sig nästa gång ta reda på fakta jag visste inte att han skulle ha någon med sig då tycker jag att du ska be den som lejde dig en utskällning det kunde slutat illa sa Kathy.

Ok sa Madam M jag ska prata med honom och manen han hade med sig sköt ni honom nej det hann vi inte sa Kathy ok jag ska ta reda på vem han är vi kan inte ha honom springande runt här om kring nej sa Kathy det kan vi inte.

Charlène sa jag åker in till stan måste skingra tankarna hon satte sig i båten och körde in till fastlandet hon tog reda på vilket hotell Jack bodde på och dyrkade sig in i hans rum efter 2 timmar kom han hem tänd inte ljuset sa hon Jack försökte se vem det var du måste härifrån Jack sa hon Charlène sa Jack jag älskar dig men du måste härifrån min arbetsgivare vet om dig sa hon.

Vad i helvete pågår Charlène du sköt min partner snälla åk iväg annars är du en död man sa hon aldrig jag tänker gå till botten med detta du förstår inte Jack om du stannar är du en död man jag älskar dig så förstår du inte grät hon jag vill inget ska hända dig.

Jack tittade på henne vem är det som kommer döda mig sa han det kan jag inte säga vem som ligger bakom men jag kan säga dig att jag kommer bli tvungen att döda dig och det vill jag inte jag åker ingenstans sa Jack ok jag har varnat dig sa hon.
Charlène gick mot dörren Jack hoppas du tar min varning på allvar sa hon och gick ut.

Hon satte sig i bilen och körde mot hamnen satte sig i båten och körde mot ön igen när hon kom in sa Madam M jag vet vem han är han heter Jack Chan och är Cia agent Charlène blundade nej tänkte hon.

Vad är det Charlène inget log Charlène ert nästa uppdrag är att döda Jack men ni ska få ett till innan ni gör det ok sa dom ni ska ta ut ett vittne som kan ställa till det för en klient efter det tar ni hand om Jack sa Madam M ok sa Kathy.

Dom åkte in mot stan igen och åkte till huset som vittnet var i dom tittade in igenom fönstret försiktigt det var 9 agenter inne i huset detta kan bli svårt sa Kathy ja 9 stycken plus vittnet vi måste göra det sa Kathy ja sa Charlène dom smög mot bakdörren och dyrkade

försiktigt upp den dom gick in dom kastade sig in och sköt villt omkring sig efter 13 min var allt över var är vittnet sa Kathy övervåningen sa Charlène dom gick upp för trapporna sakta gick dom igenom alla dörrarna sista dörren satt vittnet vem är ni Sa han.

Det är ju bara en ung grabb sa Charlène han kanske var runt 17vi kan ju inte döda ett barn sa hon vi har våra order Charlène sa Kathy Charlène höjde sin pistol mot huvudet på killen snälla döda mig inte sa han jag har inget val sa Charlène hon blundade och tryckte av.

Kom nu sa Kathy hon sprang med Kathy ner till bilen jävlar vilken kick sa Kathy du sköt han helt kallblodigt mm sa Charlène nu tar vi hand om Jack sa Kathy ja sa Charlène hon stannade bilen och klev ur vad är det sa Kathy jag kan inte döda Jack sa hon varför sa Kathy han var min pojkvän förut vi måste göra det nej jag vägrar sa hon.

Charlène vi måste nej jag tänker inte döda honom hon drog sin pistol mot Kathy vad gör du sa hon om jag måste döda dig för att rädda hans liv gör jag det vi är ju som systrar sa hon jag är ledsen Kathy hon sköt Kathy i huvudet hon föll ner på vägkanten.

Charlène grät stora tårar hon höll i Kathys livlösa kropp förlåt Kathy förlåt grät hon gömde kroppen i skogen och åkte tillbaka till ön Madam M sa Charlène ja sa hon Charlène drog sin pistol mot Madam M det är slut nu sa hon vad gör du hon sköt Madam M samtidigt som hon sköt Charlène.

Charlène tog sig till båten och körde till Jacks hotell hon knackade på Jack öppnade Charlène sa han Jack sa hon föll ihop på golvet du är skjuten sa han jag älskar dig Jack sa hon Charlène sa han jag älskar dig med hon log men leendet stannade och stelnade Jack kände på pulsen hon var död Jack grät han hade hittat sin kärlek men försent han begravde Charlène två veckor efteråt

Jack sade upp sig på Cia efter det han hade mycket sorg i sitt hjärta han saknade sin älskade så mycke

från sandviken skrivit många romaner noveller 39 år arbetar för rfhl gavle borg
Kristian monczak är medlem sedan 2017 Kristian monczak har 17 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren