Publicerat
Kategori: Novell

Glittrande Kärlek


När vi var framme vid Anton hus så klev vi bara in. Vi struntade i att plinga på. Vi gick och satte oss i en soffa och där satt kvällens värd: Anton med sina kompisar Hampus och Valle. Anton tittade forskande på mej sen sa han:
- Hej Babe! Och drack lite ur en ölburk.
BABE?!? Snackade han med mej?
- Hej! sa jag tillbaka.
- Anni?! Ska vi ta en dans? Frågade Valle och drog handen igenom håret.
- Såklart ska vi dansa, Valle! Sa anni och reste sig upp.
Han ställde ner burken med en smäll.
- Nä, nu ska vi dansa! sa Anton och tog mej i armen. Hårt. Det gjorde ont. Jag rynkade pannan, han frågade faktiskt inte om jag ville dansa. Han drog bara upp mej, men jag sköt undan tankarna och började dansa. Jag satte upp armarna i luften och blundade medan jag kastade med håret så det piskade i ansiktet. När låten var slut så öppnade jag ögonen och Anton såg hungrigt på mej. En lugn låt kom och han drog mej intill sig. Han smekte mej över ryggen och på rumpan. Han pussade mej på örat och jag kände hans stånd. Vi började hångla. När vi var klara började han gå och jag följde efter. Han ledde mej in i ett sovrum. Han lade mej ner på sängen och började frenetiskt dra av mej kläderna.
- Lägg av sa jag och försökte resa mej upp, men Anton lyssnade inte.
- Lägg av då! sa jag med högre röst. Med han bara mej bara i örat. Jag lyckades putta bort honnom efter ett tag.
- Vadå? Vadå ”Lägg av”? Sa Anton argt
- Ja jag menar antagligen ”Lägg av”! Fräste jag
Anton såg ut att få ett utbrott. Han grep tag i mej och kastade ner mej på sängen.
- SLUTA!! Skrek jag. RÖR MEJ INTE!
- Kom igen, var lite schysst, det här går snabbt sa han hotfullt.
Han började knäppa upp sina byxor. Jag kände att jag fick panik. Ska han våldta mej?!?! Tänkte jag.
- Hallå! Hörde jag en röst ropa. Det stod en kille i dörröppningen.
- Vem fan e du?! Vrålade Anton
- Lägg av! Fattar du inte att hon inte vill knulla med dej?! Skrek killen.
Jag reste på mej och sprang ut. Jag ställde mej bakom killen. Han hade på sig en svart shorta, och en svart kavaj med en vit slips till. Vi hade typ samma kläder.
- Vad sa du?! Sa Anton och höll sin ihop knutna näve fram för killens ansikte.
- Fattar du inte att hon inte vill knulla med dej, sa jag svarade killen. Anton var tyst ett tag sen sa han:
- Äh, jag snackar inte med bögar, och du kan ta horan! han pekade på mej. Killen ryckte på axlarna och vände sig om mot mej.
- Tack mumlade jag.
- Ingen fara, jag heter Lukas föresten
- Jag heter Jessica sa jag och börja knäppa ihop min shorta.
- Okej…


- Jessie! Flämtade Anni när hon såg mej. Vad har hänt? Frågade hon oroligt.
- Anton vart lite jobbig, bara…sa jag. Anni nickade sen stannade hon upp som hon just fattade vad Anton hade gjort.
- Hoppade han på dej?!, Jag ska döda honom! Skrek hon argt
- Ta det lugnt, Anni! Sa jag
- Vill du ha lite vatten? frågade Lukas
- Ja, tack sa jag
Han kom snabbt tillbaka med en plastmugg med vatten. Jag drack allting i en enda klunk.

- Jag går nu sa jag till Anni efter ett tag.
- Nää, stanna! Sa Anni dramatiskt.
- Jo, jag sticker.
- Okej, ska jag följa med?
- Nej, det e ok
- Säkert? Sa Anni ängsligt.
- Yes! Sa jag bestämt
- Här har du mina nycklar sa hon och gav mig dem.

Jag gick ut genom dörren och ville snabbt hem. Jag ville bara lägga mej och kolla på Tv, och vänta tills Anni kom hem. Jag hoppade till när jag kände en hand på min axel.
- Skrämde jag dej? Frågade Lukas
- Mm…
- Förlåt
- Det gör inget, men vad gör du här?
- Jag ska följa dej hem sa han
- Det behöver du inte, du har redan hjälpt med nog sa jag och skrattade
- Nej, jag följer dej hem! Sa Lukas och hans stora bruna ögon glittrade under gatulampans sken. Jag ryckte på axlarna, man har väl inte emot att bli följd hem av en blond, snygging tänkte jag och log.


- God natt sa Lukas när vi stod på trappan vid Annis hus.
- God natt
Han böjde sig ner och kysste mej försiktigt. Jag lade armarna runt hans hals, och lade sina armar runt min midja. Där stod vi i mörkret utanför min bästis hus och rå hånglade. Ja nu har det hänt ett och annat i mitt liv!





Skriven av: Paulian

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren