Publicerat
Kategori: Novell

Han ville men inte jag.

Det var en varm sommardag i juni. Jag låg på stranden med min kompis Josefine. Det var varmt. Det var inte förens en skugga kom över mitt ansikte , som jag såg honom. Joachim. Så underbar , snygg , fin ja helt enkelt perfekt. Han lyfte upp mig. Bar mig i sina armar. Kysste mina läppar. -RIIIIIING. Lät Väckarklockan.
-En dröm. Det var en Dröm , Utbrast Sara!
Upp ur sängen. På med kläderna .
Sara gick ner för trapporna till köket. Där stod redan mamma och höll på med maten.
-Mamma vart är telefonen.?
-Den liggen nånstans i pappas lådor skulle jag tro!
Sara rusade in till pappas arbetsrum och letade efter telefonen. Där.
0859874582.Ton. Ton. Ton.
- Ja det är karin , Sa Josefine´s Mamma.
-Hej det är Sara , Är Josefine Inne?
-N-nnej Hon är Redan ute på stranden , kan jag hälsa henne något?
-Nej det behövs inte jag kilar dit och pratar med henne, sa Sara.
Väl nere på stranden var det massor av folk. Hur skulle hon hitta Josefine?
- JaJa jag får väl leta lite , sa Sara Högt för sig själv.
Där. Med sin neonrosa bikini låg hon. Hennes Bästa kompis.
Hon snabbade på stegen.
Framme..
-Hej Josefine!
-H-hej Sara, Vad gör du här?
-Jag tänkte bara Umgås lite med dej , om det är okej?
-J-a-aa det är det väl.
Tjejerna låg där på stranden och pratade. Dom var så upåptagna av veckans skvaller att dom inte märkte den Svarta gestalten som kom gående mot dom.
Inte förens han var alldeles framför dom.
-h-h-h-e-e-e-j , sa Sara..
-Hej Sara. Jag hörde att du tyckte om mig . Mina kompisar Berättade. Jag vet att de kommer hastigt ,Det är som en 'dröm va?' vi känner ju inte varandra. Vi kanske skulle kunna lära känna varandra eller vad säger du?
Hur kunde han veta? Allt hon kände. Ordet Dröm Lekte mellan hennes läppar. Hur kunde han veta!?
Sara visste inte vad hon skulle svara så de blev ett stammande 'Ja Det skulle nog gå bra'.Vad Sara inte visste var att Joachim bara var ute efter ett engångsligg.
Joachim tog Saras hand och drog iväg henne från stranden och ut på gatan.
Det var precis som i drömmen. Drömde hon fortfarande? Nej det här var på riktigt.
Han Tog henne runt midjan , Lekte med hennes hår , Kysste hennes läppar.
Detta var Saras Lycko-ögonblick. Trodde hon. Hon Umgicks med honom Resten av sommaren. Dom var 'ett' nu. Sista Dan av sommaren kom det.
-Sara, Ja har inte talat om hur jag känner för dig. jag trodde vi två skulle lära känna varandra, men de går inte, Fäster jag mig vid dig så är det kört.
-Kört, vadå kört? kört med vadå , Halvskrev Sara.
- Jo vad jag menar är, öhm. jo. Jag ska flytta. Och jag kommer inte ha ett enda tillfälle att åka hit igen.
Tystnad var det ända som kom från Saras Mun.Men vad skulle hon säga?
-Var det bara ett S.k Sommarförhållande?
-Jo Sara. Du förstår Va? Vi .
Han tog hennes hand och drog henne med sig mot sängen.
Han lade sig sakta ner, knäppte upp isna jeans.
Tog Saras hand och satte den mot hans lem.
-Sara det är vårat enda tillfälle.
Sara drog till sig handen. Jag vill inte , tänkte hon.
'Vad är det? vill du inte?' , sa Joachim.
Han tog henne och lade ner henne på sängen.
Han drog av sig sina jeans och kalsonger.
Knäppte sakta upp hennes byxor.
-NEJ , skrek Sara.
'men lägg av nu sara.Det går fort. Det gör inte ont om du tror det. Är du FEG eller' , sa joachim. Sättet som han Betonade 'feg' på fick sara att rysa.
Vad menade han? Att dom skulle ha samlag å sedan glömma varandra?
Nej icke heller , tänkte sara . Högt.
-Vad Fan är det med dig Sara , du har blivitgt så konstig.
- Jag vill inte, fattar du inte?
SLIPP då. jag bryr mig inte. Jag kan endå få vem jag vill. Hoppas att du njöt av tiden du hade mig! , skrev joachim.
Sara reste sig upp från sängen , knäppte byxorna och sprang hem.
Hon var inte ledsen eller något sådant, hon tyckte bara synd om Joachim som inte skulle komma nån vart i livet så som han höll på .

Så alla läsare som har läst min Novell förstår kanske hur de känns ibland? eller?

Skriven av: Danni

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren