Publicerat
Kategori: Novell

Hånet

Hon tittade upp, gäspade och såg att regnet fortfarande smattrade mot fönsterrutan....jävla skit, tänkte hon högt...det hade gått 1-2-3-4-5-6-7-8 dagar nu....sen han gjorde vad han gjorde...rev bort kronbladen från den röda rosen....spottade i vinbägaren......ska jag använda någon mer liknelse?Han sa nej,han slog näven i bordet och gick ut,han hånade henne, han tog hennes liv......hon var bitter och arg....men egentligen borde hon vara glad,han hade ju bara bevisat en sak som verkligen betyyde nåt....något som hon kunde ta lärdom av.....han lärde henne att kärlek i slutet bara medför en brinnande smärta.

Skriven av: klara-fina

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren