Publicerat
Kategori: Novell

Hemskt jag mår...

När jag kommer in I klassrummet så tittar världens snyggaste kille på mig, jag blir så generad så jag kollar ner i marken jag kollar upp lie lätt för att jag ska kunnas e hans fina lende, han ler mot mig lite lätt jag ler tillbaka och så skriker han Hej! Helt plötsligt
Precis när jag ska öppna munnen och svara så märker jag att en person med kort-kort kjol kommer bakom mig, och det är den populäraste tjejen i skolan . Hon heter Katrine och går i sjuan, hon har blå ögon och långt blont hår, det är typiskt killar att gilla blondiner.
Hon skriker hej och puttar till mig, och springer till Kevin och pussar och kramar honom.
Jag blir så avundsjuk så att det nästan ryker ur öronen på mig.

Jag tappar mina böcker, fan också tänker jag för mig själv. Helt plötsligt kommer en kille och hjälper mig upp, först tror jag att det är Kevin men sen märker jag att det är plugghästen i skolan,
-Eh.…. jag behöver ingen hjälp, men tack ändå.
– deeeet gör inget jaaag … kan hjälppa digg äänddå säger han lite stammande.
-Okeej, tack då? Säger jag när jag kliver upp från golvet.
Då ger han mig en kram, jag drar mig undan och går därifrån.
Jag vänder mig bort efter att jag har gått en bit så märker jag att han torkar bort en tår och kollar ner i marken. Vad har jag gjort?

Skriven av: Natalie Mattsson

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren