Publicerat
Kategori: Relationer noveller

I Hope You Have The Time Of Your Life part 6

Tilda

Jag studerar mig själv i spegeln och sätter ett stjärnformat spänne i håret.
Min sminkning blev riktigt bra idag.
Jag har ett tunt lager silvrig ögonskugga, svart kajal på ögonlocket, mascara och rött läppstift.
Det passar perfekt till mitt punkrufsiga hår och den svarta klänningen jag rotat fram längst in i garderoben och dragit över mina randiga strumpbyxor.
Jag sprutar lite vaniljparfym på mig innan jag går ut ur badrummet och kollar min mobil.
Klockan börjar närma sig sju och jag har fått ett sms från min vackra flickvän.
”Hej min sötnos. Nu har jag varit hos Freddy och hämtat världens godaste vin. Vi ses snart!”
”Skynda dig min älskling!”
Precis när jag har skickat iväg svaret ringer det på dörren.
Med ett förväntansfullt leende på läpparna springer jag och öppnar.
Därutanför står en glad Madde och viftar med en systemetpåse.
”Hej!”, säger hon. ”Jag har världens bästa syster som köper ut till mig.”
Hon kommer in i hallen och sparkar av sig sina svarta skor.
Jag tar hennes påse och går in i köket för att ställa in innehållet i kylen.
”Hon köpte ett rött vin, jag har bara druckit det en gång, men det är ganska gott faktiskt.”
”Vad bra”, säger jag. ”Du ska få smaka på mitt och Alices svartvinbärsvin, vi bara älskar det båda två!”
”Det låter väldigt gott”, säger Madde nyfiket.
Vi går in i vardagsrummet, startar en skiva med Lily Allen och sätter oss i soffan.
Jag har städat riktigt noga och gjort jättefint i lägenheten med massor av levande ljus, och Madde ser sig uppskattande omkring i rummet.
”Men…var sover du? I soffan?”
”Nej, sängen står där bakom draperiet”, säger jag och pekar på mitt snygga lila draperi som delar av sovplatsen från resten av rummet.
”Jaha, nu förstår jag!”
Då ringer det på dörren igen och jag springer och öppnar.
”Hej min älskling”, säger Alice och kysser mig. ”Jag hittade några på vägen!”
Hon puttar upp dörren helt och där står Pyret och Maja.
Jag förundras över hur snygga de är, båda är ganska korta.
Maja verkar nästan lite asiatisk i sitt svarta hår och Pyret ser väldigt tilltalande ut i sin skinnjacka och sitt tajta, vita linne.
Pyret har nästan lika mörkt hår som Maja fast det syns att det är färgat.
”Hej Tilda! Äntligen får vi träffa dig.”
Båda ger mig en kram och Pyret pussar mig på kinden.
”Jag tog med mig min gitarr”, säger Maja och sträcker sig efter ett svart gitarrfodral som hon ställt ner i gången utanför dörröppningen. ”Tänkte att jag kanske kunde spela lite senare.”
”Absolut!”, säger jag och ler. ”Gitarrmusik passar så bra ihop med vin.”

Kvällen flyter på i en helt underbart stämning.
Vi delar på fyra vinflaskor och gosar med Mio som är världens bästa och lugnaste katt även bland mycket folk.
Vi lyssnar igenom nästan hela min skivsamling med allt från Imperiet till Sophie Zelmani och jag är i himmelriket hela kvällen.
Madde och Pyret har tydligen känt varandra i flera, flera år.
Ända sen de hamnade i samma dansgrupp en gång för evigheter sen.
Ingen av dem skulle kunna tänka sig att dansa idag, men de har ändå hållit kontakten.
När klockan är långt över tolv och jag har suttit och pussat på Alice en stund, reser sig Maja upp och tar fram sin gitarr.
”Jag tänkte spela lite nu. Vi tar en Winnerbäck, va? Det känns så nu.”
”Ja, absolut!”, säger Alice glatt.
Maja sätter sig i skräddarställning på golvet och spelar Jag Vill Bara Gå Hem Med Dig och Strimmor.
Hennes vackra röst fyller lägenheten och jag tänker att hon kunde inte valt några bättre låtar.
Jag ser djupt in i Alices ögon och viskar att jag älskar henne.
”Tilda”, säger hon och pussar min kind. ”Jag älskar dig med.”
”Ni är bara för söta”, säger Madde och ler mot oss. ”Ibland önskar jag att jag tände på tjejer… Eller att jag hade någon över huvud taget.”
Pyret lägger armarna om henne, ler lite finurligt.
”Jaså, du tycker att du är hetero, du?”
Madde rycker på axlarna, säger att hon är på g med en kille.
Och precis när man talar om trollen ringer den här killen och vill träffa henne.
”Är det verkligen okej att jag bara drar?”, säger hon när vi står i hallen och ska säga hej då.
”Det är helt lugnt”, säger Alice och ger henne en kram.
Innan hon ska gå ut genom dörren drar hon mig till sig, andas vinluktande andedräkt på mig.
Hennes hår kittlar min kind när hon viskar i mitt öra.
”Du är bra, Tilda. Och jag tycker om dig.”
Med dem orden lämnar hon lägenheten, lämnar mig och Alice ensam med Pyret och Maja.

Alice

Lars Winnerbäcks samlingsskiva strömmar ur högtalarna på ganska lågmäld volym.
I Tildas soffa sitter jag, Pyret, Maja och Tilda.
Några värmeljus brinner fortfarande runt omkring i rummet, men de flesta har slocknat.
Maja och Tilda har suttit och pratat en stund om hur lika deras gymnasietid var.
Hur Maja också blivit misshandlad, om än inte på långa vägar så hårt som Emma gav sig på Tilda.
Själv kan jag knappast hålla ögonen ifrån Pyret.
”Alice, ikväll tycker jag att vi bara släpper loss. Känner du elektriciteten här inne?”
”Jag håller med dig. Vad som än händer så älskar jag dig, bara dig!”
”Detsamma babe.”, svarar Tilda och försvinner nånstans.
Jag låter min blick falla på Pyret igen.
Hon är minst sagt sexig där hon sitter i sitt urringade linne och smuttar på sitt femte glas rödvin.
Just nu i stundens hetta kan jag inte riktigt svara på om jag någonsin varit sexuellt attraherad av henne eller inte.
För jag är i alla fall säker på att jag är det just nu.
Och hennes flickvän ser inte heller så dum ut, Maja är riktigt tilltalande även hon.
Pyrets hår svallar ner över hennes axlar, jag drar fingrarna genom det.
Hon ler mot mig och biter sig i läppen.
”Vet du hur snygg du är ikväll, Alice?”
Snabbt ser jag ner på min tajta, svartmönstrade klänning och konstaterar att hon faktiskt kanske har rätt.
Utan att riktigt tänka mig för lutar jag mig fram och kysser Pyrets mjuka läppar.
Egentligen borde jag kanske bli förvånad över att hon besvarar kyssen, men berusad av vinet blir jag bara ännu mer upphetsad.
Tilda ser på oss, ler och nickar, som att det är okej.
Pyret sveper med sina händer över mina bröst, ner över min mage.
Samtidigt som jag bara vill vara kvar i den här underbara Pyret-världen, måste jag slita henne ifrån mig en stund för att kolla till min älskade Tilda.
Och i samma ögon blick jag ser henne förstår jag att jag inte hade behövt oroa mig alls.
Maja sitter nämligen gränsle över Tilda och hånglar upp henne passionerat.
Det gör mig inget, hon gav mig klartecken att kyssa Pyret så..
”Jag förstår att du inte kunde hålla dig ifrån henne”, säger Pyret och lägger en hand på Majas lår.
Tilda släpper Maja, möter min blick och någonting pirrar till i mig.
Jag älskar verkligen Tilda, det finns inget tvivel om det.
Men det är någonting med Majas nätstrumpbyxor och Pyrets läppar som bara gör mig så tänd.
I nästa sekund har jag Majas läppar över hela min kropp, hon kysser sig upp för mina nakna ben och jag ryser av njutning.
Hennes asiatsvarta hår sveper över mitt ansikte, hennes tunga i min mun.
Jag har ingen aning om jag borde säga emot, kanske skulle det vara mest rätt, men jag är förförd.
Och allt jag kan göra är att låta mig svepas med.
Majas händer är otroligt mjuka när hon drar ner mina axelband och smeker mig ner på brösten.
På något sätt hamnar jag och Maja i Tildas säng och Tilda och Pyret i vardagsrummet, vem vet vad dom gör. Majas tröja blir kvar i soffan.
”Tveka inte, Alice”, säger hon och knäpper av sig bhn som hamnar på golvet. ”Jag vet inte om jag någonsin velat ha någon så mycket som jag vill ha dig just nu.”

Tilda

Pyret ser på mig och drar fingrarna genom mitt hår.
”Där försvann våra flickvänner!”, skrattar hon. ”Men det gör ingenting, eller hur?
”Vänta lite.”, säger jag och rusar in i mitt sovrum.
I sängen ligger min flickvän nästan naken med Maja och jag petar henne på axeln.
”Um, va?”, frågar Alice förvirrat.
”Vi är inte otrogna nu va?”
”Nej, älskling, det är vi inte. Eller känns det jobbigt?”
Hon sätter sig upp och puttar bort Maja lite.
”Nej, allt är lugnt. Ville bara dubbelkolla. Ses sen!”
Jag kysser Alice hårt och lämnar rummet, går tillbaka till vardagsrummet.
”Är allt okej?”, undrar Pyret.
”Allt är perfekt.”, svarar jag och sätter mig gränsle över henne.
Jag tar hennes ansikte mellan mina händer och kysser henne hårt.
Hon drar av sig sitt urringade linne, blottar en naken överkropp.
Jag smeker hennes bröst, dom är perfekta, samtidigt som jag kysser hennes hals.
Hon stönar lågt, trycker sig hårt mot mig.
Jag trasslar mig ur de randiga strumpbyxorna och den svarta klänningen, börjar knäppa upp knappen på Pyrets jeans.
Hon suckar dovt, studerar mig med glansiga ögon.
Jag har matchande bh och trosor på mig, svartochsilver-randiga med en rosett vid troskanten och i mitten på bhn, samt spets.
Pyret drar fingret längs linningen på mina trosor, jag spänner mig som en fjäder.
”Av med dina byxor.”, viskar jag i Pyrets öra innan jag biter henne i halsen, får henne att stöna högt.
Jag hjälper henne med dem och snart sitter vi där i underkläder.
”Fyfan vad du år fin!”, säger Pyret.
Hon rör vid ärret efter Emmas kniv.
”Till och med dina ärr är vackra.”
En ensam tår rullar längs med min kind men jag torkar den och drar Pyret till mig, kysser hennes varma läppar, dom smakar svartvinbärsvin-
”Du luktar gott, dina läppar smakar gott.. jag undrar om resten av dig smakar gott.”, säger jag sensuellt och börjar kyssa mig ner längs hennes mage.
När jag kommit till troskanten placerar jag en mjuk kyss på hennes trosor, mina läppar blir våta av kyssen.
Hon vill ha mig, jag vet det, men det är så roligt att retas.
Sakta kysser jag hennes lår, hennes höfter, hennes mage.
”Tilda!”, utbrister hon.
Jag skrattar lite tyst men bestämmer mig för att bara köra på.
Det tar inte lång tid innan hon kommer i min mun.
Jag skyller på piercingen och teasingen.
”Åh herre..”, mumlar Pyret.
Jag ger henne en rejält blöt kyss, hon verkar inte bry sig om vart min mun varit för hon tungkysser mig plötsligt väldigt passionerat.
Plötsligt har jag hennes hand innanför mina svartochsilverrandiga trosor med rosett och spets, och jag blir som förlamad.
Hennes fingrar, hon verkar ha full koll på vad hon gör.
Hon kysser mig hårt samtidigt som hon fingrar mig till himmelriket.
Ett skrik är allt jag orkar ge ifrån mig när jag kommer.
Utmattad sjunker jag ner mot soffkudden.
”Shit…”, får jag fram.
Pyret sjunker ner bredvid mig.
”Tack, det där var fucking amazing.”, säger hon och ler stort.

”Ehehe, ja, jävlar..”
Jag ser mig omkring efter min klänning men hittar den inte.
”Vänta här.”
Jag springer ner i tvättstugan och hittar ett blått linne och ett par gråa baggyjeans, nytvättade, vems det är vet jag inte.
Jag drar på mig kläderna och hittar en lång grön t-shirt och svarta tights till Pyret.
”Åh, tack. Jag vet vart mina kläder är men det här är roligare!”
Sen kastar Pyret en blick på mig.
”Jääääääävlar vad du ser gay ut, babe, Satan vad hett.”
Precis då kommer Alice in i vardagsrummet.
”Woaah, vem är du och vad har du gjort med min flickvän? Jag gillar inte butch, men ursäkta, titta på dig!”
Hon kommer fram och lägger armarna om mig, ger mig en rejäl kyss.
”Är allt okej? Med dig? Och mellan oss?”. undrar hon.
”Ja, älskling. Allt är bra. Och du, du kanske borde ta på dig något innan jag inte kan motstå att kasta mig över den sexigaste tjejen jag vet!”
Hon har bara trosor på sig, så jag drar med henne ner i tvättstugan.
”Bara att välja!”, skrattar jag.
Hon ser lömskt på mig en sekund innan hon puttar ner mig i högen med ren tvätt och gränslar mig.
”Jag må ha knullat Maja, och du Pyret, men ingen är som du babe, inga är som vi!”
Jag drar naglarna hårt längs med hennes mage, lämnar långa, synliga märken.
Alice stönar lågt.
Jag kan inte låta bli henne, så jag går ner på min flickvän liggandes på den rena tvätten.
Efteråt väljer hon ut en Thåström-tröja och ett par röda stuprörsjeans.
Sedan slänger hon sig ner på tvätten igen, som om det vore en sackosäck, och drar ner mig i knäet.
”Vilken kväll..”, säger hon och ser mig i ögonen.
”Händelserik.”, håller jag med.
Hennes gröna ögon glittrar.
”Jag älskar dig så mycket, Tilda. Till månen och tillbaka.”
Jag känner hur mina ögon tåras.
”Jag älskar dig också. Du är mina stjärnor, min sol och min måne. Himlen hänger snett för dig..”
Hon slår armarna om mig, kramar mig hårt en lång stund.
Jag kan känna något rinna ner längs min axel, så jag puttar bort henne lite, torkar bort hennes tårar med tummen.
”Varför gråter du, Alice?”
”För att jag är lycklig.”
Jag pressar mina läppar mot hennes, en blöt kyss.
Hon slutar snyfta efter en stund, byter ut tårarna mot ett leende.
”Ska vi gå upp till dom andra?”
Hon nickar, och hand i hand går vi upp för trappan och in i vardagsrummet.
Pyret och Maja sitter i soffan med varsin drink och spelar skitgubbe med min gamla kortlek.
The Runaways You Drive Me Wild snurrar i lp-spelaren och jag fnissar lite.
Klockan är 04.38 på lördag morgon och jag och Alice slår och ner i en fåtölj, hon i mitt knä.
Pyret blandar oss varsin drink och vi byter ut Skitgubbe mot Ölspelet.
Det blir många skratt, en mängd drinkar och ett antal timmar som förflyter innan Pyret och Maja måste ta bussen hem vid 11.37.
”Tack för inatt.”, säger Pyret och blinkar med ena ögat, ger mig en kram och en snabb kyss.
Fortfarande dräggfulla vinglar hon och Maja iväg, vänder sig om och vinkar.
Jag skrattar lite, har själv svårt att hålla balansen.
”Gå försiktigt!”, skriker jag.
Pyret gör tummen upp och stapplar mot busshållplatsen.
Inifrån drar Alice i min tröja, jag ramlar omkull men hon fångar mig i sina armar.
”Jag…jag..haha..jag är fortfarande full..”, fnittrar hon och hjälper mig upp.
”Jag med!”
Vi slår oss ner i soffan, sätter på en film, Alice i Underlandet, den med Johnny Depp, och bara softar.
”Tilda..”, säger Alice plötsligt.
”Mm?”
”Vems kläder har vi på oss?”
Ett sorts skratt börjar bubbla i mig.
”Alltså..dom låg i den gemensamma tvättstugan, som du vet, men vems det är..vet jag inte..”
Nu kan jag inte hålla skrattet inne.
”Snodde vi nåns kläder?”, fnissar Alice.
”Lånade.”
Båda två brister ut i gapskratt, Alice drar lite i sin Thåström-tröja.
”Är inte den här din då?”, undrar hon.
Jag studerar tröjan.
”Nej. Eller jo..nu är den nog det.”
Hon skrattar till igen.
”Den är min!”, utbrister hon.
”Okej, okej! Den är din. Den passar dig.”
Hon kysser mig passionerat.
”Du är också jätte..jättesnygg förresten.”, får hon fram och sluddrar lite.
”Gillar du baggyjeans menar du?”
”Ja. Dom passar dig jättebra.”
Jag reser mig och går ut i hallen, ser mig i den stora spegeln.
Linnet gillar jag inte, så jag slänger det på golvet.
Istället plockar jag fram ett linne svart linne med Joan Jett and The Blackhearts-tryck som har legat i min garderob och samlat damm i evigheter.
Över det tar jag en turkos luvtröja med dragkedja.
När jag dansar in i vardagsrumsuttrymmet stirrar Alice på mig.
”Wow.”

Alice

Jag ser på min flickvän, vet inte vad jag ska säga.
”Wow.”, är allt jag får fram.
Hon är så jävla snygg att det nästan börjar snurra i huvudet.
Stopp, Alice, vänta lite.. du var väl inte så förtjust i butchflator?
Um, tydligen är jag det i denna!
Jag sträcker fram handen och hon tar den, sätter sig i mitt knä.
”Hej babe..”, säger jag och försöker kontrollera alkoholens effekt på mig samtidigt som lusten jag känner för Tilda brinner som hundra eldar inom mig.
”Hej.”, svarar hon mjukt och ler.
Hennes läppar är fortfarande rödmålade och man kan ännu ana glittret på hennes ögonlock.
Hon är en blandning av allt som tänder mig för tillfället.
Till och med hennes leende..
Eller kanske speciellt hennes leende.
”Du är verkligen het just nu.”, säger jag och smeker hennes hals med mina fingrar.
”Det är du med.”, svarar hon. ”Du passar i röda stuprör och Thåström.”
Konstigt nog håller jag med henne, jag vet inte om det är alkoholen eller om det är att jag alltid tyckt att den alternativa stilen är tilltalande men inte vågat klä mig så med tanke på Emmas ”Emoradar”.
”Jag tror vi behöver shoppa.”, säger jag och Tilda nickar energiskt. ”Båda två.”
”Göteborg?”, frågar Tilda.
”Göteborg.”, konstaterar jag.

Det är måndag och vi skolkar för att ta bussen till GBG.
Mamma och Pappa skickade precis ner pengar till mig och Miriam, och hon följer med också.
”Så, tjejer, vart börjar vi?”, frågar min storasyster och föser undan sina dreadlocks från ansiktet och stiger av bussen.
”Shock!”, säger Tilda och börjar dra oss bort.
Jag har aldrig varit inne på Shock så jag blir lite osäker bland allt läder, alla nitar och alternativa människor som trängs där inne.
Men jag hittar två par stuprörsjeans, ett par svarta och ett par rödsvartrandiga.
Jag hittar dessutom en svart, tajt klänning, en turkos kjol med hängslen och ett par strumpbyxor, svartvinrödrandiga.
”Skulle behöva hitta ett linne eller någon t-shirt också!”, halvskriker jag i Miriams öra för att överrösta musiken i butiken.
”Det kommer fler affärer!”, skriker hon tillbaka.
Jag nickar och går och betalar.
Maja står framför mig i kassan, hon har köpt en vinröd klänning med urringning och svartturkosrandiga strumpbyxor.
Jag ser framför mig hur vi bär våra nya kläder, blir lite rädd men mest uppspelt.
”Någon som vill luncha innan vi fortsätter?”, undrar Miriam.
”Visst, jag vill bara hitta en toalett och byta om först!”, säger jag och det pirrar lite i kroppen.
Både jag och Tilda byter om inne på en betaltoalett, jag till klänningen, som är kort, kjolen och strumpbyxorna. Helt plötsligt bara jag står där i mina nya kläder, och jag kommer synas..
”Du är skitsnygg!”, säger Tilda ärligt och drar klänningen över huvudet.
”Eh.. du då? Seriöst, se dig själv i spegeln!”
Hon vänder sig om, och jag slår armarna om henne bakifrån, lägger mina händer på hennes bröst.
Jag kysser henne i nacken och smeker med fingrarna, Tilda suckar lustfyllt.
”Inte schysst..”, mumlar hon och vänder sig om.
Jag trycker upp henne mot väggen, kysser hennes mjuka läppar.
”Alice..”, protesterar hon svagt när jag för handen innanför hennes trosor.
”Ja, Tilda, vad tänkte du säga?”, viskar jag i hennes öra samtidigt som jag smeker henne precis så som jag vet att hon älskar.
”Sluta..inte..”, får hon fram och jag nafsar henne i läppen, biter henne i halsen och kysser hennes nyckelben.
Hon är tyst när hon kommer mot mina fingrar, men hela hennes kropp vibrerar av skriket hon inte får lov att släppa ut.
Länge bara hon vibrerar mot mig, men sen faller hon ihop i mina armar.
”Alice..din..åh.”
Jag hjälper henne få på sig trosor och strumpbyxor innan vi går ut och möter upp Miriam.
Hon ler snett när hon ser oss.
”Um, Tilda..är du okej?”, frågar hon roat.
”Ehehe, toppen, allt är toppen.”
Tilda liksom svajar lite fram och tillbaka där hon står.
”Lågt blodsocker.”, säger jag. ”Lunch?”
Miriam skrattar lite och vi går till Burger King.
När vi ätit är Tilda lite mer med i leken, så vi fortsätter shoppingen.
Jag hittar tre par linnen och två t-shirtar med bandtryck i skivaffären, samt en skinnjacka som jag inte kunde gå ifrån.
Jag försökte, men den drog mig tills sig, som en magnet.
Tilda lyckas efter många om och men hitta ett par svarta baggyjeans och ett par ljusa nästan vita.
Vi hittar även ett par t-shirtar och linnen som är mer Tildas nya stil, men som även jag gillar.
Jag ser framför mig hur vi definitivt lär låna varandras kläder.
Miriam knackar mig på axeln.
”Så, sis, allt okej?”
”Allt är underbart, Miriam. Jag kan inte fatta att allt det här är sant.”
”Jag är lycklig över att äntligen se dig lycklig, lillasyster.”
Hon lägger armen om mina axlar.
”Och du ser jävligt bra ut också, ska du veta. Skäms aldrig för hur du ser ut, okej?”
Jag blir plötsligt smärtsamt medveten om att jag står mitt i Göteborg med nyköpta kläder som jag är rätt så livrädd över att visa öppet.
”Miriam..hur ska jag våga gå såhär i Uddevalla?”
”Du ska klä dig som du vill, ta din fina tjej i handen och bara gå. Du äger världen, okej?”
Tilda kommer dansandes.
”Vart var du?”, undrar jag.
”Kollade upp en Tatuering och piercingssalong.”
”Funderar på att pierca septum och snakebites samtidigt, få det gjort.”
Tilda har piercing i tungan, men ingen annanstans så vitt jag vet.
Själv har jag en i läppen.
”Oh, okej. Jag kanske kan ta min andra i läppen också då.”, säger jag och plötsligt har jag den där härliga känslan i magen som jag får innan jag piercar mig.
”Du då, Miriam?”, undrar Tilda.
Miriam har redan Earl och snakebites, men hon ser funderande ut.
”Jag skulle kunna tänka mig ena näsvingen.”, svarar hon tillslut.
”Alright then, let’s roll!”, utbrister Tilda och skuttar iväg.
Tilda börjar, och jag måste säga att jag blir lite imponerad av att hon tar tre på en gång, men jag fattar hela begreppet med att ”få det gjort.”
Knappt en min av smärta drar längs Tildas ansikte, konstigt nog gör det mig lite nervös.
”Okej, nästa.”, säger den rätt söta killen som tog hand om Tilda, han är tatuerad och ansiktet är fullt av piercings.
”Hehe, okej, okej..”, mumlar jag när han tar den kalla nålen och trycker den igenom min läpp.
Det känns mindre än jag trodde.
Jag suckar lättad.
”Ja, det gick ju bra.”, ler killen och trär ringen i min läpp.
Jag kastar en blick på Tilda, som är helt galet snygg i sina nya piercingar, och kläder.
Mycket har hänt på bara ett par dagar känns det som.
Miriams näsvinge går fort, och vi betalar och bestämmer oss för middag innan vi tar bussen hem.
Vi käkar på La Gondola och tar 20.16 bussen hem till Uddevalla.
Miriam åker hem till oss och jag följer med hem till Tilda.
Utmattade slänger vi oss på soffan, jag i Tildas famn.

Lesbisk 24årig kvinna som skriver mycket HBTQ-material om livet, vänskap, kärlek och även döden. Bor ensam med två katter, vilket funkar alldeles utmärkt :)
HeatherWade är medlem sedan 2016 HeatherWade har 81 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren