Publicerat
Kategori: Novell

Jag e en fråga utan svar

Hur klarar man av att vara ensam?
Alla säger att man hittar någon till slut, alla säger att allt ordnar sig, alla säger att det kommer gå bra till och med för mig....
Men jag har svårt att förstå, jag kan inte förstå riktigt lycka, jag kan inte förstå riktig kärlek jag vet inte ens vad det är...

Jag kan inte förstå hur allting kommer gå bra, om jag aldrig har upplevt det så kan jag inte förstå att det kommer bli bra...
Hur ska någon kunna förstå något om man aldrig har upplevt det?

Om någon väns släkting dör kan man alltid säga att man förstår men jag tror inte man förstår förns det har hänt en själv.....jag kan säga det bara för att trösta men ja kan inte veta för det har inte hänt mig.

Jag vill kunna förstå vad alla säger men jag kan inte det för jag är en fråga hela jag och ingen, ingen har kunnat gett mig ett svar, jag e ensam men ändå inte jag har kompisar många kompisar men ändå känner jag mig så ensam det är något som jag inte förstår.

Så jag är helt enkelt en fråga utan svar....

Skriven av: Sofia...E

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren