Publicerat
Kategori: Novell

Jag lever i en lögn, bara för att jag älskar dig

jag lever i en lögn, det kan man säga om mig faktiskt och jag vet inte vad jag håller på med eller vad jag ska göra. snälla kom och fråga igen så ska jag säga det ordet du har längtat efter så länge men inte vågar säga och det är ordet 'ja'.
du frågade mig om jag ville bli ihop med dig förra året ocg då sa jag 'nej' men innerst inne ville jag alltid säga 'ja'.
jag har sagt att jag är ihop med dig fast jag inte är det men det är bara för att jag inte orkar vänta på att du ska fråga mig igen. men jag lovar att om du frågar mig igen så ska jag säga'ja' det lovar jag av hela mitt hjärta.
jag vet nästan allting om dig, jag vet vad du heter, vilken skola du går i, var du bor och vilket fotbollslag du går i medan du inte vet någonting om mig. bara det att jag bodde i din gård men det räknas ju inte längre för jag har flyttat.
jag såg dig för ungefär en vecka sen på kvällen genom fönstret där du skulle gå hem med dina kompisar, jag stog i fönstert och kollade på dig hela tiden bara på dig medan du bara gick och visset inte att jag stog där och kollade på dig och betraktade dig hela tiden. jag vet att du vill fråga mig igen men törs inte för du är rädd att jag ska sägfa nej igen , men ´snälla var inte rädd för jag kommera tt säga ja.




jag älskar dig min för alltid
du är min och jag är din

Skriven av: mariam

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren