Publicerat
Kategori: Novell

Johnny han e bäst om ni inte tycker det så 30 dagars bytesrätt!!

Min Kompis Heter johnny hans mamma och pappa förr i tiden blev trötta på honom för att han e så jävla FET han äter all deras mat och slösar deras pengar på att hyra in några bögar han vill knulla med.... så därför har dom givit bort han till ett psyke så sa psyket nää då ingen problem med han bara att han e så jävla fet vi skickar honom till dock fabriken så tjänar vi massa pengar för att han e en stooor feeet Jävla docka nu börjar historien...

DAG 1 han var så fet att dom tog ur alla saker han hade i magen det tog dom 15 timmar att ta ut allt utan att pausa....

DAG 2 han blev så hungrig att han åt alla dockor som var fyllda med ris.... så kom alla och såg att han åt upp deras ris...
DOM sa Grrrr den jävla fete fan käkar vårt ris...DIN JÄVLA KINES DU SKA DÖÖÖÖ

dom hota knivar efter honom så att han gick ut ur fabriken... han stack till KONSUM
han bara käka allt dom hade och sprang han blev fet igen :( siken jävla fet N00000b han e lol på honom verkligen lol på honom....

Han e 12221 meter bred 0.7 m lång och dicken e lite vriden och sånt vet ej varför den e kanske....KANSKE inte helt säkert men <1 cm den e 0.1 cm till 1 cm

hans kuk liknar en liten liten liten krok hans föräldrar brukade använda det till att hänga sina kläder på den HEJDÅÅÅÅÅ nu e det slut med den jävla kines jävla skit ris ätare den jävla KROK KUKEN BYEBYE jag e död när han läser det X( :(

Skriven av: Dannne

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren