Publicerat
Kategori: Novell

Kärlek som blev KÄRLEK!!!!!

Hur kan man bli så dum? Sitta och drömma om killen man aldrig kommer få. Han var så populär medan hon bara var en i mängden för honom. Skulle hon tala om för honom vad hon kände skulle deras vänskap vara krossad dom var ju så bra kompisar. Hade kännt varanndra sen dom var små. Hon hade så många minnen hon minns när dom spela fotboll och hon skrapa up hela benet när han blev så rädd att han grät. Dom tog hand om varanndra men nu var dom inte fem år längre utan 15 allt var så annorlunda så svårt de som hade varit hur lätt som helt känndes nu omöjligt. Hon kune inte ens prata med honom utan att bli generad han måste tro hon blivit knäpp. Nu sitter han framför henne och hon stirrar på hans nacka framför henne. När han vänder sig om håller hon på att tappa andan.
- Lina har du ett sudd? undrar han
- Mmmmm mumlar hon och rotar fram ett och ger honom det. Hon stelnar till och det går ett lyckorus genom henne när deras händer snuddar vid varanndra.
När hon går hem från skolan känner hon sig som en idiot. Allt var för mycket hon gick in på sitt rum och la sig i sängen och börja fantisera vad skulle hon hitta på??
En stund senare knacka det på dörren och när hon öppna den blev hon minsta sagt förvånad. Det var han med stort H.
- Hej sa han vad gör du?
- Inget sa hon osäkert
- Är det okej om jag kommer in?
Hon kunde inte höra hon var så glad ville han vara med henne?? Det var nåt som va så självklart för några år sen men nu..... Dom gick in på hennes rum och satte sig i sängen. Han log mot henne och sa
- Kommer du ihåg när du skrapa up hela benet och var tvungen att sy sa han
- Ja jag har ett r nu sa hon och drog up byxorna och visade
- Jag var så rädd då sa han och fortsatte med att säga att han verkligen brydde sig om henne. Hon visste redan det men för henne betydde han allt för henne på ett helt annat sätt än vad hon gjorde för honom. Men i nästa sekund såg han rakt in i hennes ögon det var som han såg rakt igenom henne och dom kysstes. Hon hade vart så lycklig i hela sitt liv. Han var verkligen hennes allt och hon var allt hans.

Skriven av: Zandra

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren