Publicerat
Kategori: Novell

Kärlek vid första ögonkastet.

Jag steg upp när jag väckarklockan började ringa, fan vad jag hatade den där djävla maskinen! Jag gick in i badrummet och granskade min morgon frisyr, den såg för djävlig ut! Jag fixade till den med borste spray och mousse, nu såg den perfekt ut. Jag tittade på mitt blonda hår några gånger till innan jag gick ut från badrummet. Idag så var det första skoldagen, jag skulle börja i 9:an. Innan jag drog till skolan satte jag på mig en kort klänning i rött och mina svarta högklackade skor i svart med en smal klack.
I skolan så var i stort sätt allt som vanligt förutom dom nya första års eleverna och att mina klasskompisar kanske var mer solbrända än när vi slutade.
När alla hade satt sig på sina platser i klass rummet så presenterade sig vår nya lärare för detta år och som hette Floria Krukowich och var från Tyskland. Alla kunde gissa att hon skulle bli kallad för ”Krukan” under hela läs året. Precis när jag trodde att det här året skulle bli som vilket annat år som helst så kom han in, han, nog världens snyggaste kille! Han gick in i klassrummet och lämnade en lapp till ”Krukan”. ”Krukan” sa åt killen att han skulle presentera sig för klassen, han presenterade sig som Fredrik Lilja. Han hade svart hår, blåa ögon och ett magiskt leende.
Jag satt som förstenad på min plats och glodde på honom. Precis när jag upptäckte att jag glodde på honom så kom han fram till mig och frågade ”Är den här platsen ledig?” Och pekade på platsen bredvid mig. ”Ja, själv klart!” Nästan skrek jag utan att tänka. Han log stort mot mig och jag började rodna.
”Krukan” började babbla på om hur vårt läs år skulle se ut medan nästan hela klassen skulle vilja ta självmord för att det var så tråkigt.
Jag kikade åt Fredriks håll ett ögonblick, han satt och stirrade på mig! ”Vad?” Frågade jag. ”Inget” Små log han mot mig. ”Jo, nått måste det ju vara. Annars skulle du inte stirra så.” Log jag tillbaka. ”OK, men måste jag tala sanning?” Svarade han. ”Aa, annars är det ju inget kul” Log jag. ”OK OK, så här är det! Jag stirrade på dig för jag tycker du är den snyggaste tjejen i det här rummet” Sa han. Jag bara gapade.
Han log stort mot mig och jag log tillbaka.
Den här dagen slutade vi tidigare än vanligt, fan va skönt det var!
På vägen hem så kom Fredrik efter mig. ”Tjena sötnos” Flinade han åt mig. ”Tjena snygging!” Flinade jag tillbaka. ”Så vart bor du då?” Frågade han mig. ”Jo, jag bor lite över allt du!” Skojade jag. ”Jaha, men vet du? Det gör jag med” Flinade han mot mig. ”Men då kanske vi bor nära varandra då” Sa jag och flinade tillbaka. ”Troligt, om du bor på Störvägen 14” Sa han och skrattade. Jag skrattade också och gav honom en kram utan att tänka mig för. Han tittade på mig när jag var i min famn. Jag började rodna. Efter en lång tystnad så gav han mig en kyss, jag tror den varade i minst 5 minuter! Vi smekta varandra och kysstes. ”Vill du hänga med till mig?” Frågade jag utan att tänka mig för. ”Visst!” Svarade han snabbt. Vi gick hem till mig.
När vi var framme så gick vi upp till mitt rum. Fredrik satte sig på min säng och log åt mig. Jag satte mig bredvid honom. Vi började kyssas igen. Han smekte mig ömt och lugnt och sen knäppte han upp min BH. Jag tog av hans tröja och sen min klänning. Jag tog av mig min BH. Han drog ner mig mot sig och vi började kela. Han drog av sig sina byxor och sen så log vi och kysstes i sängen i underkläderna.
Efter 10 minuter med kelande så frågade han: ”Har du en kondom?” ”Ja” Svarade jag och sträckte mig till min skrivbordslåda där jag hade ett paket kondomer som jag hade köpt när jag var ihop med min förra pojkvän. Fredrik tog en kondom och tog på den och drog sen av sig sina kalsonger och slet bort mina trosor. Jag små skrattade och flinade åt honom av lycka. Han trängde sig in i mig med sin kuk. Jag stönade och han stånkade. Vi knullade, vi kysstes. Hans kuk åkte in och ut. Fan vad jag älskade hans stora kuk! Jag puttade bort honom en stund och frågade ”Idag var det väl första gången vi träffades?” ”Ja det var det. Men det känns inte som det” Svarade han och log. Jag log tillbaka och sen så la jag mig över honom och började ha sex med honom igen. Vi stönade, stånkade och små skrattade ibland. Han fick utlösningar och jag orgasmer om och om igen. Vi hade sex i olika ställningar och på olika sätt om och om igen.
Sen när han skulle gå sa jag till honom ”Även om du skulle lämna mig efter det här, så kommer jag alltid att älska dig och det här var den skönaste och roligaste stund i hela mitt liv!”. ”Jag älskar dig med och jag tänker inte dumpa dig” Sa han och log mot mig.

Skriven av: Hemligt

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren