Publicerat
Kategori: Novell

Kärlekens lyckliga dagar!



Jag visste att det inte var så långt kavar, men det kändes som om vi aldrig skulle landa. Jag satt nämligen på ett utav San Franciscos flygplan hem till New York. Jag hade varit i San Francisco och slutfört ett arbete, som skulle lämnas till min chef på måndag. Jag hade nu setat på flyget i en och en halv timme jag tycker att det är fruktansvärt jobbigt att flyga, men jag hade köpt en tidning som jag kunde läsa lite skvaller ur. På första sidan var det en artikel om mitt företag där jag jobbade, där stod det att vårt företag är fortfarande det bästa på kläder och kvalitet. Och på sidorna om trendkläder var dem flesta från vår butik. När flyget landade efter cirka två timmar på New Yorks flygfält kom jag av ganska snabbt, då gick jag och hämtade Min stora resväska ur bagaget. Jag hade tagigt med mig en rejäl packning eftersom att jag hade varit borta i två veckor. Efter det så lade jag in resväskan i bagageluckan sedan satte jag mig i framsätet framför ratten och körde hem till min lägenhet som låg vid Madison Square Garden. Jag hade lämnat min lägenhet i sämsta skick innan jag reste så jag visste att jag skulle komma hem till ett kaos. Min mamma hade vart hem till mig och vattnat blommor och matat katten medans jag varit borta, så jag hoppades på att dem inte hade
Vissnat. När jag klev in innanför dörren i min lägenhet ställde jag ner resväskan på golvet i hallen. Jag gick runt lite gran och tittade på mina blommor och de såg ut att må prima. Jag letade också efter Min kisse som alltid brukar gömma sig underköksbordet, bara för att jag har en lång, stor duk över bordet, som den kan gömma sig under. Jag lyfte på duken men under duken låg det ingen kissekatt, då hade hon väll gömt sig någon annan stans idag. När jag kom in i mitt sovrum var det inte alls det där kaoset som jag hade lämnat det i. Men då kom jag på att mamma kanske inte bara hade matat katten och vattnat blommorna. Hon hade väll även städat undan sakerna som jag slängt på golvet innan jag stack till San Francisco. Jag hämtade väskan som jag ställt i hallen och ställde ner den i sovrummet i stället. Just nu hade jag bara lust med att ta en macka och sätta mig framför tv: n och ta det lugnt. Så jag gick in i köket och tittade i kylskåpet och det ända som stod där inne var ett paket margarin och kexchoklad som jag inte hade ätigt upp innan jag åkt. I skafferiet låg det bara en ny limpa som hade möglat så den fick jag lov att kasta. Så nu var det bara för mig att ta en liten promenad till mataffären som ligger nere på hörnet.
På affären handlade jag lite bröd och sånt som jag behövde. Jag handlade inte så mycket nu, det skulle jag göra på söndag eller någon dag nästa vecka, nu handlade jag bara det viktigaste. När jag kom hem igen plockade jag in det som jag hade handlat i kylen sedan gjorde jag i ordning en macka och satte mig framför tv: n i vardagsrummet. Klockan tio på kvällen gick jag till sängs för jag var så fruktansvärt trött efter allt som jag hade gjort idag, efter att jag hade lagt mig till ro somnade jag nog på dräkten. Det kändes skönt att få ligga i sin egen säng och sova igen, för den som hade funnits på hotellet var rätt hård och obekväm.
Nästa morgon vaknade jag utav att katten var uppe i min säng och ville kela med mig, hon jamade och spann vid mig så jag klappade henne under hakan. Det gillade hon så hon lade sig ner vid min hand.
Klockan var nu elva på morgonen, så det var väll dags att gå upp nu, så jag inte skulle sova bort hela dagen. Så jag klev upp ur min Varma sköna säng efter bara några minuter. Den här morgonen tog jag det lugnt, jag hade stressat upp nästan varige dag när jag var på jobb resan så nu ville jag ha en lugn och skön morgon. När jag åt frukost tänkte jag på min väninna Alicia, vi hade inte träffats sedan jag åkte till San Francisco. Fast vi hade träffats nere på stan bara några dagar innan jag åkte. Vi stötte bara i hopp med varandra på stan en dag, då pratade vi och köpte en varsin mjukglass i en utav stans glasskiosker. Då hade vi bestämt att vi skulle hitta på nåt när jag var tillbacka igen. Efter frukosten ringde jag upp Alicia och frågade i fall att hon skulle göra nåt speciellt i kväll. Det skulle hon inte så vi bestämde att vi skulle gå ut och äta tillsammans, ta en drink på en bar och sedan bara dansa loss med killarna som oftast gömmer sig i mörkret ute på stans krogar. Klockan gick, vi hade bestämt att vi skulle ses utanför en fin restaurang i gamla stan, hon skulle reservera bord tills jag kom. Jag började fixa i ordning mig två timmar innan vi skulle träffas, jag gick in i duschen och tvättade mig och gjorde mig fräsch. Sen så klädde jag på mig en svart sexig urringad klänning som jag hade köpt på en affär i San Francisco. Den här kommer att få killarna på fall direkt, tänkte jag lite stödigt och log mot mig själv i hall spegeln. Jag sminkade mig snyggt sedan tog jag en taxi till restaurangen. Innan jag klev av taxin gav jag chauffören dricks sedan steg jag av taxin. Då såg jag att Alicia stod utanför restaurangens ingång, jag gick fram till henne.
”Hej! Hur är det? Sa jag och gav henne en kram.”
”Hej! Det är bara bra! Själv då?”
”Jodå det är suveränt faktiskt! Sa jag och log.”
”Ska vi gå in? Jag har reserverat bord vid fönstret som du ville!”
”Vad trevligt, ja! Här ute kan vi ju inte stå hela kvällen.”
När vi kom in i restaurangen slog vi oss ner vid vårt bord som Alicia hade reserverat, efter en stund kom en servitris och gav oss en varsin matsedel. Jag studerade matsedeln mycket noggrant, innan jag kunde bestämma mig, det fanns otroligt mycket gått att välja mellan.
”Vad ska du ta? Undrade jag.”
”Meny 6, kanske. Den med fläskfilé med potatis och bearnaise sås! Vad ska du ta då?”
”Då tar jag samma sak, sa jag.”
När vi hade bestämt oss så lade vi ner sedlarna på bordet och beundrade stället, det var väldigt fint med dyra kristallkronor i taket och siden dukar på bordet det påminde nästan lite om en kinarestaurang. Efter en stund kom servetrissen och tog emot beställningarna.
”Vi tar meny nummer 6! Svarade Alicia.”
”Nått att dricka till det?”
”En flaska rött eller vad säger du?”
”Ja, det blir bra, sa Alicia.”
”Då kommer er mat om ett tag!”
Efter en stund kom hon ut med vinet, men hon sa att det skulle dröja en stund för maten. Medans vi väntade drack vi ett varsitt glas vin och pratade om allt från killar till resor och modekläder, efter som att jag visste en del om mode så frågade Alicia vad som skulle vara modärnast till sommaren. Alicia frågade också hur det hade varit i San Francisco och jag sa som det var, att det hade varit mycket jobb och lite fritid. Men jag hade ju fått tid till några shoppingrundor.
Maten kom efter cirka tjugo minuter, då var våra vinglas tomma så vi bad om att servirisen skulle hälla upp nytt till oss. Vi lade ner servetten i knäet sedan började vi äta maten, det smakade mycket bra och vi drack upp hela flaskan med vin. Vi pratade om allt möjligt om killar och sex. Alicia kunde nästan tänka sig vilken kille som helst förutom en rullstolsbunden, en cp skadad, eller någon som inte såg nå bra ut. Hon ville hälst ha en kille som var snygg, men det spelade inte någon stor roll om han var ful, bara att han var snäll och omtänksam.
Hon kunde också strula med hur många killar som helst innan hon hittar den rätta. Men med mig är det tvärt om, jag vill hälst inte strula runt med en massa killar, jag vill ha ett fast kärleksfullt förhållande där jag kan känna mig trygg, säker och älskad. Jag vill gärna vara gift och ha ett eller fler barn. Min drömkille är mörkhårig, brunögd och längre än mig. Han ska helst vara stilig och klädd i kostym på fester och speciella tillfällen men annars ska han vara klädd i snygga jeans och tröjor, det tycker jag är viktigt. Han ska också ha kortklippt hår han får gärna ha en lite lugg som han tar upp med vax. Min kille får absolut inte ha långt hår, han får inte vara kortare än mig, det är förbjudet i minna ögon. Jag är rätt noggrann med detta, för annars så kommer det aldrig att bli ett sånt långt och härligt förhållande som jag tänker mig.
När vi hade ätigt färdigt och pratat klart just nu så bestämde vi oss att vi skulle gå till ett Danställe som låg här i närheten, men innan vi gick här ifrån bad vi om notan. När vi kom fram till dansstället som var ett utav de populäraste i stan så var det mycket folk precis som jag trodde. Klockan är strax efter elva när vi beställer en varsin parasolldrink i baren. Sedan satte vi oss ner vid ett bord och pratade och hade det trevligt. Det tog inte en lång stund innan ett gäng med fyra, snygga killar hade fått syn på oss. Killarna kom fram till vårt bord.
”Tja brudar! Vill du dansa? Sa en utav killarna i gänget och tittade på Alicia.”
Killen som frågade henne var ljushårig, han hade blåa ögon som blänkte som vattnet, han var säkert minst tjugo centimeter längre än henne, men det såg bara charmigt ut. Han värkande väldigt självsäker men trevlig.
En utav de andra killarna satte sig bredvid mig.
”Ska jag bjuda fröken på en drink? Undrade han.”
”Ja tack, sa jag och log.”
Han försvann bort till baren och beställde en varsin drink till oss två. Han som bjudigt upp mig var betydligt stiligare och snyggare än Alicias ragg. Han hade på sig kostym med en vit skjorta under. Han hade brunt hår, luggen upp med vax, han hade mörka ögon och han var längre än mig. Och han var säkert mellan 20 och 25år. Allt stämde precis in på min drömkille. Jag såg hur han gick fram till baren, jag kollade efter honom hela tiden, han hade en sån otroligt sexig liten rumpa. Han var rätt smal och muskulös, han tränade säkert på gym. När han kom tillbacka serverade han mig.
”Varsågod miss! Sa han och log.”
Hans leende visade allt det visade hur snäll och omtänksam han är. Och det visar hur charmig och otroligt söt han är.
”Tack så jätte mycket.”
Efter att vi hade druckit några klunkar utav våra drinkar så bjöd han upp mig till dans. Hans sätt att bjuda upp mig på var skojigt, han frågade mig fall jag hade lust att ta en sväng upp på dansgolvet. Jag vart tänd både på hans utseende och på hans sätt, han var precis som en gentleman. Jag visste att den här kvällen skulle sluta bra. Han höll sina händer på mina skinkor när vi dansade. Han var duktig på att dansa hans sätt att hankas med kvinnor tyckte jag var fascinerande. Strax över tolv slaget satt vi ner vid bordet igen, vi hade samma intressen för resor så vi pratade mycket om resemål. Hans dröm var att resa jorden runt med sin flickvän och sedan gifta sig på den romantiskaste ön i världen.
”Vad heter du? Frågade han tillsist.”
”Angelina! Svarade jag. Och du, då?”
”Lucas! Svarade han. Du har ett vackert namn!”
”Tack, detsamma.”
Allt kändes så rätt när jag pratade och skrattade tillsammans med Lucas. Allt var så himla perfekt, jag kunde verkligen känna inuti mig att jag var förälskad. Jag kände mig helt förtrollande i hans ögon, han fick mig verkligen att le och skratta på ett sätt som jag aldrig hade känt med någon annan kille förut. Lucas var en riktig liten skojare och ibland kunde han gå över till ett litet sött flum. Jag gillade hans sätt så oerhört mycket, jag visste att det här inte bara skulle bli ett strul över en natt, det här skulle bli nåt speciellt. Hälst ett långt och kärleksfullt förhållande om jag fick bestämma.
Alicia hade satt sig vid ett bord längre bort med killen som bjudigt upp henne, han hette visst Ryan, de såg ut att ha trevligt men Alicia är alltid så rätt på med sina killar. Men då hade hon väll hittat den rätta för han värkande vara lika dan.
Lucas var snäll och omtänksam, inte så fram fussig som Ryan. Man kunde nästan inte tro att dem var kompisar.
”Är du bra kompis med killarna i gänget som du kom med?”
”Ja, alla fyra har känt varandra sedan plugget, svarade han.”
”Jaha! Du är så mycket lugnare än han den där Ryan!”
”Ja, jag är så mot tjejer i alla fall, men när jag är med dem så är jag nästan en helt annan person. När jag är med tjejer så vill jag vara schysst och så du vet! Svarade han och log emot mig.”
”Det märks, du är duktig på att hankas med flickor!”
”Jo, ni flickor brukar säga det!”
”Vilket är det romantiskaste stället du har rest till hittills i livet? Undrade jag.”
”Jag vet inte riktigt, Paris är vackert men det är Hawaii med. Paris är ju kärlekens stad så den är nog vackrare, ditt då.”
”Ja, Paris det är mycket vackert, där har jag varit några gånger. Men jag har aldrig varit där med någon som jag tycker väldigt mycket om.”
”Nähä! Men då får väl jag lov att ta med dig dit då! Sa Lucas och log brett mot mig.”
”Ja, gärna!”
”Ska vi ta det på semestern då? Frågade han.”
”Menar du alvar? Sa jag. Jag trodde först att han bara drev med mig, men det visade sig visst vara sant.”
”Ja, det är klart baby! När har du din semester?”
”4 juli till den 20 augusti, svarade jag.”
Vi bestämde att vi skulle ta en sväng till Paris den tionde juli. Nu kändes allt lite förvirrande, fast ändå inte. Jag ville jätte gärna åka iväg med honom till Paris, jag viste ju att jag var förälskad i honom. Men kände han lika danat för mig? Troligen eftersom att han ville ta med mig till Paris.
Bara några minuter efter att vi hade pratat om semestern flyttade han sin stol och ställde den precis bredvid min i stället för mitt i mot. Han tog tag i minna händer och sedan kysste han mig en gång. Då kollade han på mig, eftersom att jag inte sa någonting så fortsatte han att kyssa mig och jag försökte bara hänga med. Vi kysstes ömt och passionerade hans läppar var både fylliga och mjuka, hans andedräkt var helt okej även fast han hade druckit några öl innan jag kom. Vi kysstes länge, han var verkligen bra på att kyssas. Jag flyttade över till hans knä i stället där kunde vi komma åt varandra bättre. Lucas smekte mig lite lätt under klänningen nu också, hans händer var stora och lena. Nu visste jag att jag var oerhört förälskad i honom och att han var förälskad i mig. Plötsligt slutade han bara att kyssa mig.
”Jag älskar dig! Jag har aldrig träffat någon tjej som dig! Sa han.”
Jag log bara, jag hade inte någon lust att säga nåt just nu. Han visste nog ändå att jag älskade honom. Jag kysste honom ännu mera, jag kunde bara inte slita mig i från hans underbara läppar.
Klockan började närma sig halv tre nu, jag hade fått reda på en massa om Lucas under den här kvällen. Bland annat att han var den killen som jag hade letat efter, jag visste nu att han ägde ett eget gym inne i stan och att han själv tränade där tre gånger i veckan. Han berättade för mig att han hade en tatuering på vänstra armen och att han hade en piercing i högra bröstvårtan. Vi pratade lite om hans före detta flickvänner, han hade haft några stycken innan mig, men det störde inte mig ett dugg, bara att han var min nu. Det var det som betydde allt för mig just nu. Jag hade också fått reda på att han var 23år och han visste att jag var 19. Alicia och Ryan och de andra i Lucas gäng hade redan stuckit hem. Men vi satt fortfarande här på krogen och hade det trevligt. Vi satt kvar ända tills stängning, bartendern fick skicka ut oss. Klockan var fyra när vi kom kramandes ut på gatan. Vi skrattade och kysste varandra, jag tyckte att Lucas var underbar.
”Följer du med mig hem? Undrade jag.”
”Det är klart älskling.”
Lucas ringde efter en taxi och medans vi väntade på taxin satt vi ute i försommar natten på en bänk och kysstes. Jag tyckte att det var lite kyligt efter som att jag hade inte på mig nåt mer än min klänning. Så han satt och höll armarna om mig. När taxin kom så steg vi på.
”Vart ska ni? Undrade taxi chauffören.”
”Till min lägenhet vid Madison Square Garden, sa jag.”
Jag och Lucas satt där back i backsätet och hade det trevligt, jag berättade att jag hade en katt som var jätte snäll, annars så höll vi bara om varandra och lite då och då kysstes vi. Taxin stannade sedan utanför min lägenhet, jag steg ur bilen medans Lucas betalade åkturen.
När vi kom upp till min lägenhet så låste jag upp dörren och när jag öppnade så kom kissen på dräkten.
”Det är min kissekatt! Sa jag och log mot min älskling.”
”Vad söt hon är, sa Lucas och klappade henne på huvudet.”
katten fräste åt Lucas.
”Nej! Vad gör du? Det är bara en snäll kille! Förklarade jag för kissen. Han är jätte snäll, så du behöver inte vara rädd. Hon är inte van vid att träffa nya människor.”
”Jaja! Sa Lucas och kysste mig.”
Efter att han hade fått hälsat på katten, så tog han mig i handen och lede mig in i sovrummet, han hittade rätt på en gång precis som om han hade varit här hur många gånger som hälst. Lucas puttade försiktigt ner mig i sängen och lade sig ovanpå mig och vi började kyssas, mycket och länge. Efter att vi hade myst lite och känt på varandras kroppar så var vi båda så trötta så vi orkade inte med sex också. Så vi bestämde oss för att vi skulle vänta med det tills i morgon eller så. När vi hade sagt god natt och när vi båda hade fått en god natt kyss så lade vi oss till ro och försökte att somna.
Nästa morgon vaknade jag utav att någonting rasade inne i köket, jag for upp ur sängen fort som blixten. Jag gick in till köket och kollade vad som hade hänt. Nedanför köksfönstret låg en kruka sönderslagen och blomman hade rasat ut.
Jag ropade på katten och hon var inne i köket som en blixt.
”Vad har du gjort?”
katten mjauade lite, hon verkade skämmas för det som hon hade gjort.
”Så här har du aldrig gjort förut! Är du avundsjuk bara för att jag har träffat Lucas? Sa jag och satte mig ner på knä på golvet och tog upp min lilla kisse i famnen.”
just då kom Lucas in i köket, han tittade förvånat på mig sedan sa han: Vad har hänt?
”Hon har lyckats fått ner krukan på golvet, sa jag och klappade kissen på huvudet.”
”Kommer du och lägger dig igen, klockan är vara åtta, sa Lucas och hjälpte mig upp från golvet.”
vi gick in på sovrummet och lade oss igen och katten följde efter oss och lade sig i fotändan.
Lucas kysste mig på kinden och sa att han älskade mig och jag sa att jag älskade honom, sedan så försökte vi att somna igen.
Jag vaknade tre timmar senare utav att min älskling, Lucas flåsade och kysste mig i nacken. Jag vände mig åt hans håll och kysste honom på munnen.
”God morgon, sötnosen min! sa Lucas.”
”God morgon, älskling!”
Vi började ta på varandra och kyssas mer insinitift, han smekte mina bröst och mina lår. Jag kysste och smekte honom på magen och innanför hans kalsonger. Lucas började smeka av min mina stringtrosor och ta på mitt underliv, han smekte det sakta samtidigt som han kysste mina läppar. Det dröjde inte lång stund innan han låg ovanpå mig och juckade. Han var verkligen suverän på att ha sex han verkade vara mycket erfaren, han gjorde så att jag fick orgasm och det brukar jag ha oerhört svårt att få vid samlag. När han kom så sprutade han inuti mig, sedan kysste han mig. Jag sprang ut till toaletten och torkade bort kladdet som Lucas hade sprutat in i mig. När kladdet var borta gick jag in till honom i sovrummet igen.
”Var det bra? Undrade Lucas?”
”Du är skit bra, sa jag och log emot honom. Du vet verkligen hur vi flickor vill ha det!”
”Jag måste berätta en sak för dig! Jag älskar dig oerhört mycket och jag vill jätte gärna vara tillsammans med dig, men då måste jag berätta en sak för dig! Sa Lucas.”
”Vad då? Undrade jag misstänksamt.”
”Jag vet inte hur jag ska säga det… Men, sa han tillsist.”
”Jag har en son med en annan! Fortsatte han. Jag älskar dig!
Lucas såg lite ledsen ut, det såg ut som om han skulle börja gråta.
”Har du? Det var det ända jag kunde få fram.”
”Ja, han är två år, fast det tog slut mellan oss, hon var falsk hon hade varit tillsammans med en annan nästan hela vårt förhållande men jag förstod ju förstås ingenting. Och det var häller inget önskat barn direkt, hon sa att hon åt p-piller, så det var ju liksom lugnt för jag ville ju inte ha barn redan. Han stannade där.”
”Du behöver inte berätta, jag älskar dig ändå! Sa jag.”
”Jag vill berätta för dig. Och så en dag kom hon hem ifrån jobbet och sa att hon var gravid, jag vart förstås väldigt förvånad efter som att hon åt p-piller. Jag ville att hon skulle göra abort men hon vägrade. En dag så kom jag hem till vår lägenhet och då låg hon och knullade med någon annan snubbe i våran säng!”
”Vad hemskt, jag förstår inte att man kan göra så mot varandra! Sa jag.”
Lucas kramade om mig och sa att jag betydde allt för honom.
”Sedan så kom jag hem morgonen efter, jag sov hemma hos Ryan den natten. Nästa morgon så fick jag henne att säga sanningen, då berättade hon att dem hade vart tillsammans innan, vårt förhållande. Men de hade väl gjort slut och sen blivit i hopp igen efter ett år, jag vet inte. Då tvingade jag henne att göra abort, för hon hade fortfarande den chansen. Hon lovade att hon skulle göra det, men jag kunde ju absolut inte förlåta henne, så jag gjorde så klart slut, fortsatte han.”
”Sen efter ett halvt år, ringde hon plötsligt på dörren på min nya lägenhet. Då hade vi inte träffat varandra på två månader. Jag sa att hon fick komma in, för hon ville bara prata lite, då hade hon fått en jätte mage. Hon berättade för mig att hon aldrig gjorde abort, så hon skulle föda det där barnet om någon vecka bara. Jag blev förstås väldigt ledsen på henne. Men jag sa till henne att hon inte skulle räkna med mitt stöd. Men jag fick ju så klart hjälpa till, men när barnet var ett år och fick komma till dagis bestämde vi att jag skulle få ha honom varannan helg. Det nöjde jag mig med förstås, men nu i efter hand kan jag ju inte säga att jag inte tycker om barnet, för det gör jag ju så klart, men jag hatar kärringen som är hans mamma.”
”Vilken kärring! Hur fan kan man göra så?”
”Jag hatar henne verkligen för det här, men det vet ju inte Brad om, han är ju ändå för liten för att förstå. Men någon gång kommer han väl att få veta hur allt ligger till.”
”Var ni gifta?”
”Nej, som tur var! Men jag ska gifta mig med dig! Det har jag redan bestämt.”
”Jaså! Kommer Brad till dig idag eller?”
”Ja, jag ringer till Tracy och säger att hon kommer hit med honom i stället.”
”Jaja, men annars så kan vi ju åka hem till dig!”
”Nej! Det är ändå så stökigt där!”
Lucas ringde till sin ex flickvän Tracy och sa att hon skulle komma hit med Brad istället för hem till honom. Tracy släppte av Brad utanför trappingången till mitt hus när hon kom. Lucas sprang ner för trapporna och hämtade upp honom när kärringen hade åkt. För de vill verkligen inte träffa varandra.
”Vad söt han är, han har dina ögon! Sa jag och log.”
Helgen gick, så nu var det en jobb vecka till innan min semester skulle börja. Lucas lämnade Brad på dagis sedan åkte han till jobbet med bussen.
Jag lämnade in slutresultat till min chef, hon tyckte att jag hade gjort ett underbart jobb i San Francisco. Hon gav mig beröm och grattade mig. Hon sa att det hade ringt kunder hela morgonen som ville köpa vårt företags kläder.
Jag fick gå hem tidigare från jobbet och när jag kom hem så lagade jag i ordning en påse nudlar och åt dem sedan framför tv-n. Lucas ringde till mig ifrån sitt jobb och sa att han skulle komma hem lite senare. Medans jag satt hemma och väntade på honom pratade jag med Alicia i telefonen. Hon och Ryan hade bara strulat lite med varandra så de hade inget alvarligt förhållande. Hon var jätte nyfiken på mig och Lucas och jag berättade att vi var tillsammans. Hon vart glad för min skull.
När Lucas kom hade han köpt med sig kinamat som vi åt tillsammans.
”Jag har bokat flygbiljetter till Paris, vi åker på lördag! Sa Lucas vid matbordet.”
”Gud vad kul.”

Vi var i Paris hela kommande helg. Vi såg elfeltornet och triumfbågen, allt var underbart romantiskt. Paris var underbart att få uppleva tillsammans med sin älskade. Vi gifte oss också i en Amerikansk kyrka i Paris. Jag hette nu Angelina Donna Williams och min man var Lucas Eddie Williams. Jag fick en underbar ring som var värd minst 20 000 dollar. Jag kände mig verkligen som en prinsessa där framme vid altaret. Och när vi kom hem igen, var det svåraste utav allt att berättade det för våra föräldrar, det viste ju inte ens att vi var tillsammans. Min mamma och pappa blev helt chockade när jag berättade och det blev Lucas föräldrar också, dom tyckte att vi var helt galna. Men huvudsaken var ju att vi älskade varandra. Och det gjorde vi oerhört mycket! Han var min prins och jag var hans prinsessa.
Tre år senare föddes vår lilla flicka Holly! Hon var den underbaraste flickan på jorden och vi älskade henne mer än någonting annat. Tracy vart helt förbannad när hon tillslut fick reda på att vi hade gift oss när vi bara varit tillsammans i en vecka och att vi nu hade skaffat barn. Hon skrek åt Lucas i telefonen när han ringde och skulle prata med Brad som nu var fem år. Han tyckte att det var roligt att ha en liten lillasyster, de lekte alltid med varandra när han var hemma hos oss i vår gemensamma lägenhet, men ibland tyckte han att det var tråkigt efter som att Holly var så liten. Jag och Lucas var fortfarande lika förälskade i varandra som vi var första gången som vi träffades. I alla fall nästen, saker och ting förändras ju!!

Tänk att man kan älska varandra så mycket efter bara en ända kväll, tänk att man då gifter sig i kärlekens stad Paris efter en veka och sedan skaffar barn efter tre år!
Tänk hur kärleken kan vara, helt underbar!
Kärleken är helt enkelt blind ! ! ! !




















Skriven av: Ida 15

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren