Publicerat
Kategori: Novell

Kärleksnovellen om mig och Markus

Vi stod utanför dörren till mig och min familjs stora fina röda hus med vita knutar, jag satte nyklen i låset och vred försiktigt om nyklen i ett knyck så att de klickade till så öppnade jag dörren o vi ställde oss i hallen. Jag och Markus hade varit ihop i två månader nu och vi var mer förälskade nu än någonsin. Han lade armarna om mig och kramade mig ömt och försiktigt jag kramade honom mjuk tillbaka. Vi stod så ett tag och bara njöt av att vara i varandras närhet, sedan lossade vi försiktigt våra armar om varandra. Jag låste dörren om oss för jag visse att jag och Markus skulle få vara ensamma hemma idag och i natt för mina föräldrar var på en konsert i Göteborg där de skulle sova över på hotell Europa över natten.

Vi tog av oss ytterkläderna för det blev ju så varmt när man kom in eftersom de var så kallt och fruset ute. Det var nämligen december månad och snön låg som ett vackert täcke över trädgården som om den var smekt av den vita kristallklara snön i en enda rörelse.

Vi gick in i vardagsrummet och satte i filmen i videon som vi hade hyrt. Det var Coyote Ugly som vi tittade på de var en film som handlade om en tjej som åker till New York för att bli upptäckt som låtskrivare. Dock så har hon scenskräck som ställer till det för henne men de löser sig när hon hittar en kille som hjälper henne med musiken och de blir ihop och hela filmen är mycket vacker och romantisk. De mesta av de där läste jag på baksidan av filmen. Eftersom jag ju var ensam hemma med Markus och vi var helt ostörda så såg vi inte så mycket på filmen utan små pussades, myste, kramades och de var så underbart jag kände kärleken inom mig likt ett fyrverkeri klart att explodera och runt oss likt en såpbubbla klar att spricka.

När vi hade kollat klart på filmen var det redan kolsvart utomhus men snön gnistrade vackert i gatulampornas sken och lyste upp en smula lycka i allt de mörka dystra.

Vi gick ut till köket för att laga lite mat. Han gick bakom mig och höll sina stora manliga mjuka, ömma händer på min mage som han vet att jag gillar. Jag höll mina händer på hans och kände hans mjuka kind mot min. Jag öppnade kylskåpet och kollade sedan i skafferierna. Vi bestämde oss för att laga till lite pannkakor. Vi tog fram ägg, socker, mjöl, mjölk salt o lite rapsolja. Blandade ihop allt i en bunke och började steka pannkakorna. Markus satte på lite mysig musik och jag släkte ner lamporna och tände lite ljus. Så snart maten var klar satte vi oss och åt först bara kollade vi på varandra o log så glada över de vackra vi hade. Efter en stund började vi prata lite och utan att släppa ögonkontakten med varandra fortsatte vi att äta. När vi ätit klart så dukade vi undan och släckte ljusen och musiken och gick upp till mitt rum.

Vi satte oss på min säng och pratade igenom dagen och kvällen. Jag gav Markus en lätt puss på munnen och reste mig sakta och ljudlöst upp från sängen gick fram till min cd-spelare och la i en mysig cd med lugn musik av bland annat Céline Dion. Jag gick med mjuka steg och rörelser mot Markus som satt på sängen, tog tag i hans händer och hörde Celine Dion sjunga: ”You´ve been the sweetest part of my life for so long, I look in you eyes…”

Han reste sig sakta upp och jag la hans händer på mina höfter. Vi rörde oss sakta och med mjuka rörelser i takt till musiken jag hade händerna på hans smidiga midja och jag kände hur hans händer vandrade försiktigt upp på min midja och upp för min rygg. Han satte ena handen försiktigt på min hals. Vi stod tätt intill varandra och våra mjuka smidiga läppar möttes snart i en het, passionerad kyss. Vi kysstes länge, mjukt och försiktigt jag sträckte upp mina armar mot taket och han förde smidigt av mig min tröja i en enda rörelse. Jag tog sakta av hans tröja och smekte hans vackra och mycket vältränade mage.
De pirrade till inom mig som en el stöt som strömmade genom kroppen när han började kyssa mig mjuk på halsen med sina smidiga läppar. Han fortsatte kyssa mig ner för halsen och ännu längre ner på bröstet och ner på min mage. Jag kände hans våta tunga kittla lätt på min mage. Han började kyssa mig på munnen igen och jag kysste tillbaka, ner på hans hals, bröst och underbara mage. Vi la oss i min säng och älskade länge först lugnt och försiktigt sedan allt snabbare och hetare och jag tänkte för mig själv att den här kvällen var den bästa i mitt liv!

Nästa morgon vaknade jag av att solens strålar lyste upp rummet. Jag låg på sidan och Markus låg sovandes bakom mig och höll sin ena hand om mig. Jag vände mig så att vi låg mitt emot varandra jag pussade honom lätt på läpparna och han öppnade sakta sina sömniga ögon och sträckte på sig lite.
- God morgon älsklig, sa han
- God morgon babe, Är du hungrig? Sa jag
- Han svarade tveksam nä inte så, du då?
- Nä inte jag heller… Men jag går ner till köket och fixar något.
- Ja de låter bra.

Jag gick ner för trappan och in i köket kastade en snabb blick ut genom fönstret och såg det vackra snötäcket gnistra och glimma i solens starka sken. Jag gick till kylskåpet och tog fram en vatten melon och skar upp den i skivor och la på en bricka. När jag gick upp för trappan så hörde jag ett konstigt pålande ljud, jag kikade in genom badrumsdörren och där stod Markus och tappade upp badvatten i mitt stora fina bubbelbadkar. Jag ställde ifrån mig brickan med melonen på handfatet och han gick fram till mig o kramade mig sedan knöt han försiktigt upp knuten på min morgonrock. Jag kände hur den löstes upp och hur min morgonrock sakta gled ner på mina axlar och ner på golvet. Nu stod vi där båda två helt nakna och tittade varandra djupt in i ögonen jag tog brickan och satte den på ett litet bord jämte badet. Vi Satte oss i det varma och sköna vattnet och bara njöt av att morgonen grydde solen sken och snön låg vit över hela landet. Vi åt av melonen och den smakade bättre än någonsin. Vi satta där en stund och åt melon och pratade och lyssnade på musik. Efter en stund frågade han:

- Vill du ha lite massage?
- Ja, de hade varit jätte skönt!
Jag satte mig i hans knä så att han satt bakom mig. Han började massera mina axlar mjukt och försiktigt, masserade sedan ner på min rygg och upp igen för ryggen och upp på mina axlar igen. Han började lätt och mjukt att pussa mig i nacken med sina smidiga våta läppar. De pirrade till i hela kroppen när han började kyssa mig på halsen. Jag satte mig i vände mig om och satte mig i grensle över honom. Vi pussades och sedan kysstes och hånglade en liten stund. Det var helt underbart. När vi hade badat ett tag till så tämde vi ut vattnet och ställde oss båda två i duschen.

Jag ställde mig under duschen och kollade på Markus som stod mitt emot mig och jag kände det varma sköna vattnet strila sakta ner för mig rygg. Jag tog lite tvål i min hand och lite i Markus hand så började vi tvåla in varandra mjukt och smidigt med nyfikna händer över hela kroppen. Vi duschade länge stod där och kysstes, smektes och kramades under det varmt strömmande vattnet och jag kände att den här helgen hade varit den bästa jag någonsin hade upplevt. Jag kände hans hjärta dunka mot mitt och jag ville, trodde och hoppades att så länge våra hjärtan slog skulle de slå för varandra.

Skriven av: Jenni Andersson ( Skriv gärna till mig på msn hota

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren