Publicerat
Kategori: Novell

Klacksko mördaren

Hon gick fortare nu. Kände sig en aning förföljd. Fiskade upp mobilen och lossades prata.

Men han måste ha förstått det. Han måste ha förstått att hon var rädd. Att hon inte alls pratade i telefonen. Och han hade rätt.

Hon började små springa vilket inte gick så bra med dom dyra nya klack skorna.

Han hörde det. Han hörde att hon hade klack skor. Har förstod att dom var så pass höga så att det inte gick att springa i dom.

Hon kände ett hårt slag i bak huvudet. Föll ihop på marken medvetslös. Mobilen gick sönder. Det rann blod.

Han kastade i väg järn stången. Han såg blodet. Det var blodet han ville ha. Det var blodet han var ute efter. Han som kallades klacksko mördaren. Han lyfte upp henne. Lämnade kvar mobilen. Den villa han inte ha. Han ville ha blod. Nu genast. Han bar bort henne till sin stuga i skogen,samma skog som flickan den dagen gått i när hon skulle till den där festen.. om hon bara inte gått dit..


Lisa slutade skriva.. stängde av datorn, tog på sig jackan ett par vantar och dom nya snygga klack skorna... hon tängte inte på vart hon skulle gå i natt... när det blev mörkt

Skriven av: marris

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren