Publicerat
Kategori: Novell

Kuddsnack

Sanna och jag hade semester, vår första semester ihop, bara hon och jag. Vi hade båda haft en ganska tuff vår med mycket arbete. Jag arbetade på ett större företag som datatekniker och Sanna arbetade som optiker inom en större optikerkedja.

Vi hade träffats under en resa till Sicilien för snart ett år sedan. Hon var där tillsammans med en väninna, själv var jag ensam. Första gången vi såg varandra var på en liten bar. Hon satt med sin väninna i ett hörn när jag kom in på baren. Jag la märke till henne direkt, hennes mörka långa vackra hår och hennes styva bröstvårtor som syntes genom t-shirten. Jag hörde av deras samtal att hon kom från Sverige. När hon kom fram till baren för att beställa nya drinkar började jag tala med henne. Detta var inledningen till vårt förhållande. Vi tillbringade många timmar ihop den veckan och bestämde att vi skulle träffas igen när vi kom hem till Sverige. Det visade sig att vi bägge bodde i samma stad - Göteborg. Efter en månad hade vi flyttat ihop i en liten men mysig lägenhet i Vasastan.

Och nu hade vi varit ihop i snart ett år. Tiden hade gått fort. Vi arbetade båda mycket och var ofta hemma ganska sent på kvällarna. Men vi hade helgerna ihop. Då brukade vi alltid hitta på något för att göra dem speciella. Lite god mat, en bra film på kvällen och ibland en tur ut på någon av öarna i skärgården. Ibland hände det att vi bjöd hem någon av av våra arbetskamrater eller några av våra vänner. Men vi trivdes bäst med att vara ensamma på helgerna.

Sanna och jag låg ofta med varandra, ibland varje kväll. Hon hade liksom jag en enorm aptit på sex. Och hon var så vacker, så sexig, med en gudinnas kropp. Hennes långa mörka hår som hängde fritt utmed hennes stora välformade gungande bröst. Den platta magen där svettpärlor sakta sökte sig ned mot hennes svullna venusberg. De långa benen som rytmiskt rörde sig när hon satt ovanpå mig. Hennes mörka glansiga rådjursögon som begravde sig djupt i mina stålblå ögon. Gud, jag var verkligen lycklig med denna kvinna som älskade mig så innerligt. Vi var skapta för varandra.

Sanna föll ihop ovanpå mig med stönande. Jag kände hennes fuktiga kropp mot min, hennes mun och tunga sökte min mun och min tunga. Vi låg tätt sammanslingrade, svettiga och utpumpade. Vi kysstes som alltid efter att vi legat med varandra. Hon rullade av mig och ned på sin sida av vår stora dubbelsäng med ett matt leende.

-Jag älskar dig Micke. Det har jag gjort sedan vi träffades på Sicilien förra året. Kommer du ihåg när vi sågs första gången på La Cicci?
-Det glömmer jag aldrig. Den första jag såg på baren var du som satt i hörnet med din väninna. Vad hette hon nu igen?
-Lena.
-Vad gör hon nu? Träffas ni aldrig nu för tiden?
-Jag vet inte, jag tror hon arbetar kvar på Åhlens. Men jag har inte sett henne på ett bra tag. Hon blev ganska sur när du kom in i bilden. Vi var ju alltid ihop, jag var nästan varje natt hos dig på ditt hotellrum. Kommer du ihåg det?
-Mmm. Hon verkade nästan avundsjuk på mig.
-Hon var avundsjuk, skrattade Sanna.
-Varför det?
-Vi hade ett förhållande jag och Lena. Det hade varat i ett halvår när jag träffade dig Micke.
-Herregud, det förklarar en hel del. Inte undra på att hon aldrig talade med mig.

Jag visste om att Sanna var bisexuell. Det hade hon berättat för mig i ett tidigt skede av vårt förhållande. Men jag visste inte att hon och Lena varit ihop. Jag var inte särskilt chockad då jag själv är ganska liberal i min syn på sex. Faktum är att jag själv har haft ett förhållande med en manlig kollega för några år sedan. Det var ganska intensivt och varade i flera månader. Jag insåg då att jag själv var bisexuell. Men det hade jag aldrig förmått mig att berätta för Sanna.

-Har du aldrig varit med en annan man Micke, undrade Sanna.
-Varför undrar du det, sa jag.
-Oh, ett känsligt ämne, svarade Sanna roat. Jag tror du har det. Vill du veta varför?
-Mmm.
-Du gillar vissa saker jag gör med dig i sängen. Därför tror jag att du har det.
-Det har faktiskt hänt en gång. Med en kollega på arbetet. Vi hade ett förhållande som varade några månader.

Jag har aldrig kunnat ljuga för Sanna. Och jag visste att vi kunde tala om allting utan att hon blev sur eller tog åt sig. Så varför inte berätta allting om mig själv för henne.

-Jag visste det, log hon. Var det med Lelle?
-Lelle? Varför tror du att det var med med honom?
-Jag ser de blickar han ger dig när ni träffas. Han nästan klär av dig med sin blick.
-Jo, det stämmer, sa jag lite generad.
-Han är gullig, log Sanna. En mjuk och snäll människa. Och säkert bra i sängen. Vet du en sak Micke, det är inte lätt att vara bisexuell.
-Vad menar du då, svarade jag lite förvirrat.
-Jo, en man kan inte ge en kvinna allt hon vill ha, lika lite som en kvinna kan ge en man allt det han vill ha.
-Vad menar du med det, sa jag oroligt. Är du inte lycklig med mig?
-Älskling, sa Sanna och smekte mig i håret. Jag älskar dig högt över allting annat. Jag skulle aldrig lämna dig, det vet du Micke. Vad vi har är sällsynt och få förunnat.
-Men?
-Vi kanske skulle tillåta oss lite mer frihet. Pröva vår vingar,
-Du menar ha ett fritt förhållande, sa jag tvekande.
-Just det, något ditåt. Vi älskar varandra och har ett starkt förhållande som tål det. Skulle du inte vilja älska med en man igen? Jag skulle gärna vilja älska med en kvinna igen.
-Menar du verkligen allvar Sanna?
-Ja det gör jag. Gå ut med Lelle en kväll. Följ med honom hem. Gör vad som faller dig in. Vår kärlek blir inte mindre för det, log hon.

Herregud, vilken kvinna hon var Sanna. Jag var alldeles överväldigad. Visst hade jag saknat ett förhållande med en man. Jag och Sanna hade det bra i sängen den saken var klar. Men visst var det något som saknades, var det inte det? Hade Sanna verkligen märkt det? Var hon så känslig? Kände hon mig så väl? Och jag vet att Lelle med glädje skulle vilja träffa mig igen.
-Idén är lockande, det måste jag medge, svarade jag.
-Jag visste väl det, log hon.
-Men du då Sanna? Vad ska du göra?
-Jag har en ny väninna som är lesbisk. Hon ger mig blickar hela tiden och klänger på mig så fort hon bara kan, skrattade Sanna. Varför inte låta henne få som hon vill? Om du vill kan vi träffas allihop här hemma första gången. Vi kanske skulle ha en fest nästa helg och bjuda in Lelle och Nika? Hon heter Monika men kallas bara för Nika.
-Varför inte, log jag.
-Men vi måste ha en regel du och jag, sa Sanna allvarligt.
-Vadå, undrade jag.
-Det ska vara ett kravlöst förhållande, baserat på bara sex. Känslorna spar vi till vårt eget kärleksförhållande. Jag älskar dig och vill inte förlora dig till någon annan. Är det förstått Micke?

Jag svarade genom att dra henne tätt intill mig och kyssa henne hårt. Hon besvarade min kyss och la sina armar runt min hals och log.

-Jag älskar dig Sanna, sa jag.

Vi somnade trötta men lyckliga, jag och Sanna.

Skriven av: Carl-Johan Lidner

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren