Publicerat
Kategori: Novell

Livet som jag!

Hej du! Jag heter Lislott Klövröv och bor i Sollentuna en helt vanlig stad ett helt vanligt ”namn” .Finns det något så fult som Klövröv! I vanliga fall heter man Sara Svenson eller möjligen Kim Krans. Min mamma bodde i Klöv och ser ut som en Röv så att det blev Klövröv. Sven Nörd det är våran granne. Han är koko-crazy i hjärnan och hans fru Svea är betydligt värre. Svea äter blomjord och dricker lacknafta. Snart har jag pressenterat alla det är sådär3-4 stycken kvar men dom är inte så viktiga jo föresten min pappa och syster dom heter Mia och Ture Klövröv. Det finns en tjej också hon kallas fjolliga Philippa ,men nu ska jag berätta om varför Philippa är fjollig. Jo det var så att Philippa gick till tandläkaren och hos tandläkaren skulle han borra med en stor borr men oj han slant och borren borrade mitt i hjärnan han sa att hon skulle till syster Yster. Och där sa hon att Philippa skulle bli fjollig resten av livet. Sven sa i alla fall att det var så . Ni vet hur han ljuger, Eller?

Skriven av: klara*

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren