Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Matildas oskuld


Matilda rispade Jockes namn med sin husnyckel på skolbänken och blåste ned flisor av trä och lack på det smutsgrå golvet. Framme vid tavlan i klassrummet stod engelskakärringen och malde på om någon ”mister Baker” och hans djävla hund och det var inte många i klassen som lyssnade. De flesta halvlåg över bänken, gungade otåligt på stolarna, klottrade eller satt och snackade. Någon messade på Lunar med mobiltelefonen gömd bakom en pärm.

Matilda gäspade och tog ett tuggummi ur ett hopknycklat paket i byxfickan. Det kröp i kroppen på henne och hon tittade på klockan igen, för tjugonde gången den här lektionen. Kvart i tre. Snart slut. Snart ringer det. Snart är veckans sista lektion över. Fredag. Helgen är här.
Satan... Nej... Inte redan!
Kallsvetten bröt fram i pannan.

Matilda ville inte gå ut genom skolans dubbelport idag. Det som i vanliga fall brukade bereda henne både glädje och stolthet lockade inte denna gråmulna fredagseftermiddag. Hon ville inte stå på stentrappan och blicka ut över gårdsplanen för att möta Jockes blick under hjälmens visir där borta på parkeringen. Hon ville inte tränga sig förbi klungan med tuffa nior som både respektfullt och gapande tittar efter henne, den lilla sjundeklassaren, när hon tar på sig extrahjälmen och hoppar upp bakom honom på hans läckra hoj. Och hon ville inte hålla armarna runt hans läderklädda midja och åka de korta minuterna till hans hus.
Inte idag.
Och ändå ville hon det lite grann. Någonstans inuti längtade hon, trots att hon darrade vid blotta tanken.

-Du vet att jag älskar dig skitmycke... Men jag behöver faktiskt sex annars blir jag så jävla okoncentrerad på träningen.
-Killar måste knulla varje dag i min ålder. Om inte du vill så får jag skaffa någon annan brud fattar du väl. Eller så kan jag ta tillbaks Eloise.
-Eloise var lika gammal som du e nu när vi träffades, och vi hade sex varenda dag... Varför vill inte du ligga med mig, gumman?
-Kom igen nu då. Jag har kondomer här. Du kommer inte bli med barn.. Jag vill ju ha dig så mycket... Du är så snygg...
-Men det är klart du e mogen för det, stumpan. Du e lika mogen som en femtonåring. Helt klart... Annars skulle du inte ha bröst och mens och allt. Eller hur?
-Kan du inte ta den i munnen i alla fall? Jag pallar fan inte vänta längre. Du gör mig så kåt!
-Ska vi va ihop så får du faktiskt ställa upp lite. Visa mig att du är min. Älskar man någon ska man visa det....

Matilda blundade och försökte stänga ute tankarna som snurrade runt, runt. Minnena av hans ord från de senaste veckorna ringde i öronen. Hennes kinder brände och pulsen ökade när hon tänkte på förra gången de träffats och hur nära det var då. Hur hans lusta nästan dragit henne med sig. Jockes hand på hennes lår, hans varma tunga kropp. Hans kyssar som smakade lakrits och öl och hur han doftade svagt av läder och tvål. Hur han först smekt hennes bröst och sedan på något vis lyckats få in andra handen under hennes trosor. Hon hade stretat emot lite men mjuknat av hans kyssar, och hon mindes med en rysning hur paniken bubblat upp inom henne när han försökt pressa in ett finger i henne där de låg på den obäddade sängen i hans rum. Hur hon känt svetten bryta fram och försökt bända sig loss.

Klumpen i Matildas mage växte när hon tänkte tillbaks på hur hans bruna ögon varit blanka, kyliga och hårda när han blivit bortknuffad. Hur han dragit ned gylfen och fört hennes mun mot sitt kön. Hur han uppmanat henne att suga. Hur han med hes röst begärt att hon skulle ställa upp om hon älskade honom. Och hon hade sneglat mot hans bokhylla. Där mellan blanka pokaler och hockeystatyetter stod fotot fortfarande kvar på Eloise, Jockes förra tjej. Matilda kände hur det värkte i själen av svartsjuka. Varför tog han aldrig bort kortet ur den blanka silverramen? Varför satte han inte in bilden av Matilda istället. Varför lät han det hatade fotot stå framme fast han var ihop med en annan nu? Varför pratade han jämt om henne?
Men Matilda visste innerst inne. Jocke gillade Eloise mer. Eloise hade minsann ställt upp... Eloise var ingen barnunge.
Hon hade gjort... Det.

Och Matilda hade resignerat. Blundat och tagit hans penis i sin hand med ett ovant grepp. Den var varm och hård och han hade stönat. Just då hade de hört ytterdörren slå igen och Jocke svor högt när han snabbt tvingades dra upp gylfen. Men den lättnad Matilda upplevde i det ögonblicket var enorm. - Ännu en tids frist.... Hon var räddad.
För den här gången.
Men snart skulle hon inte kunna skjuta på det längre. Det visste hon med säkerhet. Snart skulle han ställa sitt sista ultimatum. ”Ligg med mig eller dra, det finns andra brudar som står i kö”
För alla vill ha en hockeyhjälte. Alla vill ha en ball kille som Jocke. Om du inte ställer upp får du lämna över.
Gå hela vägen eller gå hem till mamma.

-På fredag åker min morsa bort över natten. Då gör vi det, Tildasmulan. Eller hur?
Jocke hade viskat med munnen tätt emot hennes öra och tryckt sig emot henne så hon hårt att hon inte kunnat undgå att känna hans upphetsning när de kysstes adjö vid vägkanten den kvällen. Han släppte inte hennes hand förrän hon nickat sitt bifall. Så hade hon rusat uppför allén, in genom grinden och in i huset med bultande hjärta. Där stod hon med pannan mot dörren en lång stund och lyssnade på ljudet av hans hoj när den försvann bort i höstmörkret.
Mamma var i tvättstugan och rotade med tvätten och Matilda smög förbi den halvöppna dörren och upp för trappan till sitt rum så snabbt hon kunde.
-Är det du Matilda? Har du varit i stallet, gumman?, mammas röst ekade nedifrån trappan.
-Nej, jag har pluggat hemma hos Amanda...
Lögnen brände på tungan tillsammans med den berusande hettan från Jockes kyssar.

-Gör det INTE!, skrek Amanda i telefon en stund senare. Hon lät både rädd och arg. -Ligg INTE med honom, vad du gör!!
-Varför inte? Jag älskar honom faktiskt. Jag vill inte att han ska göra slut... Jag måste göra det här för att han ska glömma Eloise.
-Du kommer få heta Rikshora i hela plugget om någon får veta det, jag lovar. Det går så jävla bort!! Det är värsta skammen!
-Jag vill ju ha honom. Jag älskar honom. Han älskar mig. Det kan väl inte vara så fel? Tänk om går till någon annan? Jag är så jävla kär i Jocke så det gör ont i hela kroppen! Han är så underbar...
-Men då älskar han ju inte dej, Matilda. Om han går till en annan tjej. Fatta det! Då är han inte värd det. Om han älskar dig så väntar han. Dessutom. Är inte han för gammal för dig egentligen? Jag menar... han är väl typ arton år eller nåt? Han kan åka fast...
-Ja. Än sen? Vuxna killar har faktiskt behov... Han säger att han måste komma minst två gånger varje dag annars blir han sjuk...
-Kan han inte runka då? Räcker inte det?
-Du fattar inte, Amanda. Du har inte varit så här kär någon gång. På fredag ska vi göra det. Vi har redan bestämt oss! Matilda nickade för sig själv när hon sade orden. - Och jag behöver din hjälp. Du måste säga att jag sover hos dig.
Amanda svarade inte. Det blev tyst en lång stund. Så tycktes hon ha bestämt sig.
-Nej Matilda. Jag tänker inte ljuga för din skull igen. Du är fan inte kompis mer än när du vill ha hjälp. Du är bara med honom hela tiden.
-Såååå avundsjuk du är! Hade du inte kunnat ställt upp bara den här gången?? Men okey. Jag förstår. Du unnar inte mej att ha en snygg och läcker kille. .... Bara för att du inte har varit ihop med någon. Jävla tönt...
Matilda slängde på luren i örat på sin bästa väninna. Sedan satt hon en lång stund och kände ångern krypa sig på henne. Till slut tog hon telefonen igen. Tvekade. Så slog hon numret till Jocke.
-Hej smulan, jag har lite brådis. Ska ut med kompisar... Vad...
-Jag skulle bara säga att det inte kan bli hela natten på fredag. Amanda bangade. Hon kommer inte säga att jag sover där.
-Det gör inget... Vi myser några timmar på eftermiddagen. Jag hämtar dig vid tre. Puss. Nu måste jag dra. Polarna väntar!
-Men...
Jocke hade redan lagt på.

Det var i onsdags.
Idag var det fredag och Matilda hade ont i magen igen. Hon hade sprungit på toa fem gånger efter lunch och maten ville inte stanna kvar. Och ändå pirrade det nästan lite skönt i henne när hon mindes vad de gjorde där i sängen. En skräckblandad nyfikenhet som inte liknade något annat hon känt i sitt liv. Att få bli vuxen. Att få det gjort. Men hon var rädd också. Räddare än någonsin förr.
Livrädd för smärtan, rädd för att bli med barn. Rädd för att han skulle skratta åt hennes kropp och små outvecklade bröst, smala höfter och fjuniga kön. Rädd för att hon inte skulle duga. Att han inte skulle tycka att hon är skön nog. Att han skulle tycka att hon var oerfaren. Rädd för att morsan och farsan skulle få veta något. Rädd att det skulle komma ut på stan... Att bli mobbad och utstött. Rädd för könssjukdomar.
Men den största rädslan som brände värst i maggropen var skräcken över att hon var på väg att förlora honom. Om hon inte låg med honom skulle hon mista sin första stora kärlek.

Han var trots allt Jocke. Hockeyhjälten och tuffingen. Killen som hon lyckats erövra trots konkurrens från både snyggare och äldre tjejer.
Killen som var både ballast, snyggast och bäst i laget. Killen som alla brudar suckade efter på stan och som fick henne att sväva på moln av stolthet när han kysste henne mitt framför alla på fyllefesten hos Markus förra månaden. Festen hon fått utegångsförbud i en vecka för att hon gått på. Men det var det värt. Matilda log vid tanken på sin triumf... Vilken respekt hon fick bland alla! Och som HON glodde. - Eloise. Hon hade stått vid väggen och stirrat med hat i blicken på Jocke och Matilda.

Efter den där festen hade Matilda förstås trott att Jocke stött på henne för att han var så full. Men han ringde dagen därpå och ville träffa henne. Hon smög sig ut genom fönstret den kvällen, trots utegångsförbudet och de träffades vid kiosken. Där kysste han henne igen.
Och nu hade de varit ihop i sex veckor. Sex underbara veckor när hon varit hans tjej på riktigt. Blivit hämtad vid plugget. Suttit och kollat på när han tränade på eftermiddagarna för att sedan åka hem till honom och hångla, kolla på video och fika. Ibland åkte dom ned på stan och spelade bowling. Alla hans polare hängde i bowlinghallen. Fikade, spelade backgammon och poker. Bowlade och drack öl. De var så jävla coola, inte som hennes egna mesiga vänner, utan betydligt vuxnare. De flesta var gymnasiefolk. Några hade jobb. En del hade bil. Matilda hade gått på fester med sprit, droger och hångel. Hon hade börjat dricka själv. Nu var hon fan ingen liten barnunge längre. Den saken var säker.
Det tyckte i alla fall inte Jocke.
Redan efter två veckor frågade han om hon knullat någon gång.

Han hade tittat på henne med ett lustigt leende när Matilda rodnande förklarat att hon inte fyllt fjorton än... Att hon var lång för sin ålder. Att hon kanske såg äldre ut men bara gick i sjuan. Då hade han kysst henne och smekt henne på kinden med ett underligt flin.
-Jag gillar ju dig. Det spelar ingen roll att du är ung. Förresten, Eloise, min förra tjej var faktiskt också fjorton. Man kan vara mogen fast man är yngre... Men du, sockertoppen. Berätta inte för NÅGON att du bara är... tretton. Han avbröt sig och tycktes granska hennes ansikte, så fortsatte han, -Och så kan du väl sminka dig så där extra snyggt när vi går ut i morgon.
Matilda hade jublat inombords vid orden. Han såg henne som vuxen!
Och nu skulle det ske.
Nu skulle hon visa honom sin kärlek.
Att hon inte var sämre än Eloise.

Klockan sex på fredagskvällen låg Matilda och Joakim ovanpå hans säng. Den var bäddad för ovanlighetens skull. Matilda log segervisst när hon såg silverramen i bokhyllan. Eloise var borta! Istället satt hennes eget foto där. Det fanns inga gränser för lyckoruset som spred sig i kroppen och Matilda kysste Jocke säkert tio gånger över hela ansiktet som en hundvalp när hon såg vad han gjort för att glädja henne.
De hade ätit pizza efter hans hockeyträning och nu hade han tänt ljus och hällt upp stark smultroncider i två höga glas som stod på golvet. Matilda hade redan druckit ett helt glas och det snurrade lätt i hennes huvud när hon lutade sig mot Jockes breda axel. Han kysste hennes nacke och lät sin hand smyga sig ned längs svankryggen. Det brann i skinnet när hans hand letade sig runt midjan och nådde huden på hennes mage.
-Jag tycker du ska pierca naveln, det är läckert... Jocke lät sin tunga leta sig runt hennes örsnibb och hans andedräkt var het när han talade.
-Jag får nog inte det för morsan... Matilda avbröt sig när hon kom på hur barnsligt det lät. Hon blundade och bet sig i tungan. Försökte slappna av. Nu knäppte han upp hennes byxor och drog dem av henne. Hans rörelser var hetsiga och han andades med tunga andetag. Innan hon visste ordet av hade han vrängt sig ovanpå och tyngde ned hennes kropp med sin. Han stönade och frustade och plötsligen kände Matilda paniken komma krypande i heta vågor. Hon försökte komma loss.
-Nej! Jag vill inte!
Med hela sin kraft tog hon spjärn mot hans bröst för att knuffa honom åt sidan men han var stark och tycktes inte bry sig om hennes motstånd.
-Du är så jävla läcker, väste han mellan tänderna när han sänkte sig över henne. -Jag älskar dig Eloise...

Han hade kallat henne Eloise... Det var i det ögonblicket hon förstod att hon gjort ett stort misstag. Att hon inte ville ge sin oskuld till den här killen. Matilda blev kall i hela kroppen och kände tårarna välla upp i ögonen. Men det fanns ingen tid för gråt. Jocke var fast besluten att få sin vilja fram ikväll och innan hon visste ordet av hade han slitit sönder hennes trosor med ett snabbt grepp och försökte pressa sig in mellan hennes ben, medan Matilda skrikande och sparkande försökte välta honom av sig.
-Sluta Jocke, du gör illa mig!!
Men han tycktes varken höra eller se henne. Uppfylld av sin brunst hade han bara en sak i tankarna och med glasartad blick höll han ned henne mot sängen och slet upp hennes blus så knapparna flög.
-Åhhh... du är så läcker... Nu ska jag knulla dig tills du....

-Kom med här, akta huvudet. Polismannen höll upp bildörren och Jocke knuffades framåt. Han såg sig över axeln och väste åt Matilda med rösten nära falsett.
-Jävla snorunge.
Matilda kände hur gråten kom som i vågor. Hon skakade i hela kroppen och hade inte en poliskvinna hållit armen om henne hade hon antagligen fallit ihop. Hon försökte hålla tillbaks tårarna och svalde några gånger.
-Tack för att ni kom. En halv minut till och.... Matilda rös till vid tanken på vad som kunnat hända.
-Ja.... det var i grevens tid. Men nu åker han in.
-Men... Hur visste ni var jag fanns?, fortsatte Matilda och såg frågande på den uniformsklädda kvinnan. Polisen bläddrade i sitt block.
-Vi fick ett tips. En ung flicka ringde och bad oss åka hit.
-Amanda?? Matilda förstod ingenting. Hade hennes bästa väninna skickat polisen på henne? Tacksamheten blandades med förvåning och trots att väninnans insats räddat Matilda undan våldtäkt kunde hon inte låta bli att känna irritation. Tänk om allt HADE varit bra. Hur kunde en kompis skicka polisen på sin bästa vän?
Tankarna snurrade. Matilda kunde inte samla dem och hon visste att hon inte tänkte riktigt klart. Det var chocken som började göra sig påmind.
-Vi har ringt din mamma. Hon kommer strax

När Matilda och hennes mamma klev ur polisbilen den kvällen satt en figur på en sten vid grinden. En ung tjej med långt mörkt hår och ledsna gröna ögon. Matilda stelnade till. Det var Eloise.
-Vad gör DU här? Matilda drog jackan tätare runt kroppen och tittade skeptiskt på vad som några timmar innan varit hennes värsta rival. Eloise ställde sig långsamt upp och tog ett steg framåt.
-jag hörde att de tog honom. Sexuellt utnyttjande av minderårig va?
-Ja... Men... Hon kunde inte släppa den andra flickan med blicken och en otäck visshet grep Matilda just i samma ögonblick som Eloise öppnade munnen.
-Joakim våldtog mig i våras. Jag vågade aldrig anmäla honom. Men nu... Tårar vällde upp i hennes ögon när hon fortsatte, -Det var jag som ringde polisen. Till slut.

Skriven av: Neffan

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren