Publicerat
Kategori: Novell

Min längtan till dig

Du lämnade mig, du försvann så snabbt. Jag hann inte säga alla saker jag ville säga, jag hann inte göra alla saker jag ville göra för dig och jag hann inte visa allt jag kände. Du visade inga tecken på att du skulle lämna mig, du kunde inte göra någonting. Jag önskar bara att jag fick en liten stund med dig igen, jag vill ha dig nära mig igen, jag vill känna att du finns här när jag har det svårt, jag vill finnas hos dig när du har problem, jag vill hjälpa dig när du inte kan, jag vill att du ska komma tillbaka.

Vår tid tillsammans är den enda tid jag minns, du tar upp alla mina tankar, jag kan inte tänka på någonting annat och jag vill inte heller tänka på någonting annat än vår tid. När du fanns här med mig fanns det ingenting att oroa sig över, du gjorde min tillvaro trygg, du fick mig att inse vad livet går ut på, du fick mig att tro på evig kärlek, du fick mig att känna mig älskad och jag fick veta hur det verkligen är när man älskar någon på riktigt.

Jag tänker tillbaka, jag tänker på första gången vi träffades, du hade en tunn sommarklänning, ditt vackra och mörka hår var underbart perfekt, dina gåtfulla ögon såg rakt in i min själ och ditt leende fick mig att le. Jag visste från den första sekunden jag såg dig att du var den kvinna jag alltid skulle älska.

Vi hade tjugosex underbara år tillsammans, våra tjugosex år kändes som en bråkdels sekund för mig. Jag vill uppleva vår tid tillsammans om och om igen, jag vill bygga en evighetsmaskin där bara du och jag finns, där du och jag föralltid är tillsammans. Det var ett år sedan du försvann, ett år av förtvivlan och längtan. Du har varit i mina tankar under hela det här året, jag har aldrig slutat tänka på dig, jag kan inte sluta tänka på dig. Ett år, en evighet för mig.

Vi möts snart, vi kommer dansa tillsammans igen, jag får se dig igen, jag får kyssa din hud om en liten stund.

Jag levde för dig, och nu dör jag för dig.

Skriven av: Ostergren

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren