Publicerat
Kategori: Novell

Min själsfrände..

Även om man inte vill erkänna så vill man alltid ha någon. Någon som älskar en någon man älskar tillbaka. Den kärleken är så annurlunda än någon annan kärlek.
När man trott att man har älskat så har man haft fel eftersom det gick över snabbt.

Denna gången var det annurlunda. Jag bestämde mig för att sluta leta efter den där speciella personen för just mig. För han fanns inte.
Men så kommer han själv till mig. O jag blir kär i honom.
Kärlek vid första ögonkastet kan man säga.

Fast det var annurlunda med oss. Både han och jag fastnade för varandra från dag 1.
Vi började träffas och vi hade nånting underbart jag o han.
Det var så speciellt o starkt på bara så kort tid. Han kunde lysa upp min dag genom o bara säga några ord till mig.

' Jag älskar dig' När han sa det.. blev jag så fylld me trygghet kärlek och värme.
Jag minns vår första kyss.. Smakar av den fortfarande. Känner fortfarande av hans värme och hans närhet. Jag saknar honom.

Men han som är så perfekt. Han som älskar mig så mycket. Han kan väl inte försvinna ?

' Jag lämmnar dig' När han sa de orden dog allting i mig. Mitt hjärta förvandlades till nånting hårt o kallt. Den tomheten utan honom känns som en evighet.

Ordet 'för alltid' Hatar jag. Det finns inte det vet jag .

En sak vet jag.. Att hur mycket än jag letar så hittar jag inte en som honom.
Jag älskar honomför alltid. Det är sant. Det vet jag. Han är min själsfrände.

Skriven av: sandra

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren