Publicerat
Kategori: Novell

Min vackra

Min vackra fostermamma
När jag var 18 år!

Fick jag en fostermamma Anikka kan vi kalla henne 28 år.
Efter mycket stryk och smisk hemma lade jag mig stuppfull på
gatan och spelade apa enligt polisrapporten.

Nåväl så småningom kom jag till social bostad en form av lättare
fosterhem för oss mellan14-25år för att sedan klara oss själva.
Träffade då Astrid socialsekreteraren som hade hand om det hela!
Hon frågade då vilken typ av fosterhem jag ville ha?
Svarade att jag ville komma till en gammal tant så jag kunde få lugn och ro.
Ånej Jean svarade hon jag tror vi tar en yngre som ställer lite krav på dig!
Fick en address dit jag skulle bo.
En vacker kvinna med stora bröst som pekade uppåt öppnade,tänkte inte så mycket på det eftersom jag mådde så dåligt,ville bara ha lugn och ro.
Hon bjöd på te och visade mig rummet där jag skulle bo.
Jag fick en tid att tänka över innan jag beslutade mig för att flytta dit.

Min elaka styvfar hjälpte mig motvilligt att flytta.
Jag flyttade in och lärde känna henne mer och mer.
Meningen med den här typen av fosterhem var att hon skulle lära mig hur ett hem fungerade!
Hon lärde mig också att köra bil och att börja fungera socialt!

Jag lärde känna hennes mor och vänner,hon bekantade sig med mina
vänner. Vi gick på kvällsträffar 1 gång i månaden och träffade andra fosterfamiljer!
Annika var med i södra bergens balalajkor och en bokklubb ,så det blev en hel del spännande folk som kom och åt middag med oss.
Hon lärde mig att laga mat och tvätta .Vi åt givetvis tillsammans.

Annika jobbade som tysklärare i min gamla grundskola där nu en
väns syster gick!
Hon frågade ibland om vi skulle kramas men jag ville inte,hon var jättesexig men jag var fortfarande nere efter år av misshandel.

Mina vänner tyckte hon var ur- läcker.
En kväll skulle jag ut på disko,drack måttligt på rummet med mina vänner
kom hem på kvällen lite berusad ,brottade ner henne så hon föll på golvet och frågade om hon gav sig kysste henne drog upp blusen sög som en brunstig galning på hennes sköna uppnosiga stora bröst och bröstvårta.

Hon stönade och sa att det var emot hennes principer och att vi inte borde göra det samtidigt som hon skrattade åt mitt tilltag ,egga inte upp mig!
Jag reste mig upp och var och en gick till sitt rum.
Nästa dag som var en söndag gick jag in till hennes sovrum,och
trängde in i hennes varma kärleksgrotta, så långt in så att hon flyttade upp en bit mot början av sängen. Hon suckade och började rufsa mig i mitt mörka vågiga hår .
Hon sa att hon var en grupp åtta kvinna och att göra så här var mot
hennes ideer.
Öste hennes kropp med kyssar och kysste hennes bröst som en galning .
Det dröjde inte länge länge förrän det gick för mig, jag sprutade min sats i henne . jätteskönt.
Vi gick till badrummet och tvättade av oss!
Tiden hos henne varvades av sex och vardagsliv.
Mina vänner kom på besök,hennes vänner kom.
Jag jobbade på sjukhus
Tog hand om hennes katt som så småningom fick kattungar.

Hon kunde komma hem och fråga om vi skulle knulla jag blev vrålkåt. Anikka stirrade på min kuk som putade ut . Hon lirkade ut den genom gylfen och den var stenhård. hon sa att det var en stor bamse samtidigt som hon runkade den och sa att den var hård och sammtidtgt len som en barnstjärt

,Hon drog ned sina trosor och blottade sin lena mjuka rumpa. Lutade sig mot diskbänken så jag kunde ta henne bakifrån och tränga in i henne med min stora kuk ochgjorde både henne och mig galna av brunstig vällustt,vi njöt fult ut båda två.
Ibland gjorde vi det i sängen Jag stoppade in fingret i hennes kärleksgrotta och hon stönade till.Hon frågade vad jag lärt mig allt vet inte svarade jag.
Jag trängde in i henne och hon fick en jätte sats vilket hon njöt av. Vi provade alla möjliga och omöjliga ställningar ibland smög jag in till henne om natten och tog henne hårt och bestämt men ödmjukt!
Till slut frågade jag henne om hon inte var rädd att bli med barn,
hon var ju trots allt min fostermammma.
Hon svarade att hon då skulle ta en abortspruta i så fall.
Annika reste bort med en vännina till Tyskland över sommaren och jag
tog hand om hennes katter, jobbade och bjöd hem vänner.
Bjöd hem Ali från bangladesh som jobbade på samma jobb som mig.
Tog ut kattungarna på gräsmattan utanför huset.
Fick bättre kontakt med min mor och styvfar .
Till min förvåning ville dom att jag skulle komma hem och äta följa med ut på landet,dom som hela tiden sagt att det skulle bli så skönt att bli av med mig.
Jag blev minst sagt förvånad att dom ville ha med mig att göra allt var ju mitt fel.Till slut blev det skillsmässa förtod då att det inte alls var mitt fel.
Anikka kom hem frän semmestern och blev arg att jag ätit upp hela hennes nougat.
Men sedan jag älskat med henne lugnade hon ner sig .Den här gången
red jag på henne bakifrån och sprutade en jättesats i henne så att det rann ned på lakanet.
Så småningom blev vi osams om småsaker och gled ifrån varandra mer och mer.
En dag sa hon att hon ville avsluta relationen,jag tyckte detsamma allt
har ju sitt slut.
Så en dag flyttade jag till ett ungdomhotell och träffade en tjej i min egen ålder.
jag fick jag reda på att Anikka var med barn 9-mån efter sista
gången vi hade älskat!

Undra om det var min son?
Eller hennes nya mans?

Fosterhem är nåt nödvändigt ont.
En del biologiska föräldrar kan inte älska sina barn!








































Skriven av: jan

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren