Publicerat
Kategori: Novell

Mystery City - Spökjägarna - karaktärerna.

Anne: Anne är en rik flicka, från storstan, som bor med sin familj i en gamal herrgård. Dom har precis flyttat dit. Herrgården ligger i skogen, inte en så lång bit ifrån den lilla staden Mystery City. Huset tillhör staden och det är inte så långt mellan dem. Det är nästan början på sommarlovet och Anne har fått ganska många vänner. Som tillexempel pojkflickan Kim, Mike, Jessica och Andrew.

Kim: Kim är tjejen som älskar att åka skatebord. Hon och Anne startar Spökjägarna efter att dom får reda på att det bor ett spöke i Annes nya hus.

Mike: Mike blir medlem i Spökjägarna när han en natt när han sover över hos Anne med Kim. Han hör dom konstiga ljuden och ser att både Anne ocj Kim är redo med både ficklampor och rep. Dom får förklara allt och Mike går med i klubben.

Jessica: Jessica älskar att läsa. Spökjägarna söker sig till henne när dom vill få reda på mer om huset. Jessica blir så klart medlem och hon lyckas forska fram både ett och annat i staden bibliotek.

Andrew: Andrew är stadens mest populäraste kille. Han går med i gänget när han är med Mike. Han tycker att det händer så konstiga saker här i staden också.

Hehe. Om du vill veta mer om vad som händer så läs novellen som kommer senare.

Skriven av: Avril94

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren