Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Nattens hemliga korridorer


Jag är på det blixtrande dansgolvet. I staden där jag växte upp, bland människorna jag andades tillsammans med mina första 19 år av mitt liv. Jag dansar med musiken, skojdansar med någon jag kände i ett annat liv. Jag är 25 nu, och har bott utomlands i sex år. Jag har avverkat städer som Barcelona, Berlin, Los Angeles och London. Jag var tvungen att fly från mitt förflutna, från dansen jag dansade och från en tjej som jag aldrig slutat sakna.

Nu är jag tillbaka i småstaden och låtsas tycka om dansen. Låtsas tycka om alla som tror att de känner mig och låter sig klappa mig på axeln av beundran. Jag ler falskt mot dem iklädd mitt urringade linne som oblygt visar min håriga bringa, kavaj, åtsittande jeans och armband. Mitt undermedvetna undrar om hon är är i kväll. Om hon minns mig. Jag går ut till baren för att köpa en öl, fortfarande med takten dunkande i mitt blod, med händer på mina axlar. Ställer mig i baren, tänker på henne, pratar med någon annan.

Då dyker hon plötsligt upp. I åtsittande, färgstark klänning. Med ett leende jag aldrig glömt bort. Med ett sätt att röra sig som får mig att tappa balansen. Våra blickar möts, luftutrymmet mellan oss fladdrar till. Hon går fram till mig, med säkra, medvetna steg. Jag säger hennes namn och försöker låta självsäker. Hon är inte sen med att säga mitt namn men med en enkelhet som jag beundrar så. Vi tittar på varandra, leendes. Vet att inga ord behövs men vi börjar prata ändå, skrattandes, vacklandes.

Vi hade under natten innan jag flyttade härifrån varit med om det mest fantastiska. Just i det här huset, med just de här människorna, med just den här musiken vibrerande i bakgrunden. Men sedan dess har det varit helt tyst mellan oss. Även om vi haft varandras namn, telefonnummer. Ingen har hört av sig, ingen har velat korrigera något i den perfekta natten vi en gång hade. Men ingen av oss verkar ha glömt.

Hon tar med mig ut på dansgolvet, självsäkert. Människor klappar på min axel, men jag märker det inte längre. Jag är som uppslukad av varelsen som dansar ohämmat framför mig, runt mig. I mig. Det dröjer inte länge förrän hon ställer sig på tårna och kysser mig på munnen, hennes tunga smakar äventyr, just som den där natten för sex år sedan.

Då hade hon varit ung och jag med. Vi hade andats framtidstro och livslust i varandra. Hon hade då kysst mig för att sedan ta mig i handen. Hon hade lett mig mot en dörr jag aldrig lagt märke till bakom dj-båset. Hon hade öppnat dörren och tryckt upp mig mot väggen och kysst mig intensivt, smekt över det hårda som snabbt hade bildats innanför mina byxor.

Det är nutid och vi är på precis samma ställe, bakom en osynlig dörr. Hon smeker precis samma hårdhet som snabbt bildats innanför mina byxor. Hon tar min hand och för mig mot en trappa, samtidigt som hon knäpper upp sin BH under den åtsittande klänningen.

Sex är tidigare hade hon knäppt upp sin BH och fört mig till ett lagerrum, gömt sig bakom en plastgran och sagt något som vi hade skrattat åt, samtidigt som min kuk hade hårdnat innanför mina byxor, hon hade smekt mig och knäppt upp knappen på byxorna för att sedan ta min hand och springa vidare i nattens hemliga korridorer.

Nu springer vi vidare i nattens hemliga korridorer. Vi hittar en spiraltrappa som leder till en dörr med en hemlig lägenhet bakom. Vi vet båda att vi varit här förut och vi vet båda vad som väntar.

Hon hade för sex år sedan ställt mig mot väggen, dragit av mig byxorna och kalsongerna nästan aggressivt och snabbt börjat suga på min hårda kul. Jag minns att det hade varit det mest fantastiska jag någonsin varit med om. Jag hade blivit som uppslukad av känslorna inom mig, tillsammans med nattens bäcksvarta hemligheter.

I denna nattens bäcksvarta hemligheter ska det komma att bli ännu mer fantastiskt. Hon sätter sig på bordet som finns i det mörka rummet. Viskar att hon vill ha mig på samma sätt som hon hade fått mig en annan gång. Hon slänger snabbt av sig kläderna och visar sin fantastiska kropp som denna gången är ännu vackrare än vad jag minns den. Hennes bröst är fasta och välformade och hon särar på benen och välkomnar mig in i henne, ännu en gång. Hon är våt av upphetsning och stönar högt när mitt ollon sakta närmar sig hennes slida. Jag stöter in hela kuken och vi rör oss synkroniserat, hon liggandes på bordet, jag stående och beundrar hennes fantastiska kropp, med musiken dovt dunkande under oss.

Musiken hade dunkat dovt under oss sex är tidigare likväl. Hon hade vänt sig om, ställt sig på alla fyra på bordet och hårdhänt fört in min kuk i henne ännu en gång. Jag hade njutit av äventyret, i den skimrande mörka natten, i en stad som snart inte längre skulle vara min.

I staden som inte längre är min, i en hemlig lägenhet över en välkänd nattklubb vänder hon sig nu om, lägger sig på den intilliggande sängen, drar mig till sig, placerar mig på rygg snett över dubbellsängen och sätter sig gränsle och min kuk glider in i henne som om vi hörde ihop. Som om det är där min kuk egentligen hör hemma.

Sex år tidigare hade min kuk glidit in i henne första gången. Jag hade tänkt att det inte var på riktigt, att det var overkligt, för det var så bra, att det var detta jag var tvungen att fly ifrån, att detta skrämde mig. Hon hade ridit mig snabbare och snabbare, skickligare och skickligare.

Och tillslut kan jag inte hålla mig längre, inte hon heller. Det hela mynnar ut i en stor gemensam orgasm där våra muskler spänner sig tillsammans i flera sekunder, för att sedan slappna av, synkroniserat. Hon är snabbt framme och slickar upp sperman som finns kvar på min kuk, underbart smackande, smekande, precis som första gången.

Hon säger: "Jag önskar du hade kommit hem tidigare."

Jag säger: "Jag måste åka iväg för att komma hem."

Vi återvänder åt varsitt håll i nattens hemliga korridorer. Vi är en siluetter som försvinner skuggan. Jag längtar tills nästa gång jag ska få komma. Hem.

Skriven av: Linnea Svensson

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren