Publicerat
Kategori: Novell

Nu är det fixat

Anders satt vid middagsbordet och drack en kopp té, Han var ensam. Middagsbordet var helt tomt förutom hans tékopp, bara den vita bordsytan. Det kurrade i magen på honom eftersom att han inte hade ätit någon middag, Hans middag hade endast bestått av té och åter té. Koppen som han hade framför sig hade varit hans tredje, Och det var inte ett vanligt tésort som han drack, Det var vaniljté som han drack - vilket var hans favorit. Han hade druckit vaniljté varje dag så länge han mindes, och det var inget han tänkte sluta med heller. Hans mål var att drcka vaniljté livet ut, Han hade även funderat på att begarvas med en tépåse i handen vilket hans föredetta fru inte tyckte var en så bra idé. Men nu är det fixat.

Skriven av: mysterio619

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren