Publicerat
Kategori: Novell

Nu kliver du upp

Nu kliver du up och ser mig i ögonen, du bara sitter och stirrar rakt ut i tomma intet. Din kropp är här och din själ känns närvarande fast ändå inte. Det finn inget bakom den där blicken, vad tänker du på? Varför kan du inte bara ställa dig up och stå för allt du gjort jag lovar det känns bättre då. Då hade du i alla fall sagt sanningen. Det är inte särkskilt svårt att stå för vad man tycker eller vad man gör, faktum är att livet blir enklare då. Haha men vad vet du om det du bara sitter och stirrar rakt upp i taket, du tror att dina problem löser sig om du dricker så mycket sprit att du inte minns vad du gjorde dagen innan. Men sakta sakta ungefär samtidigt som baksmällan håller på att tina bort kommer bekymren tillbaka. Dom bara hån ler åt dig och tänker att haha han tror han kan bli av med oss. Jag vet att du inte är dum du är egentligen riktigt smart och rolig kille. Det är synd att jag inte fått sett den sidan av dig, om man lyssnar på vad folk säger var du en trevlig person då. Det finns så mycket folk som saknar ” ditt gamla jag” det är dom som är dina vänner. Det är dom som bryr sig om dig, men visst är de inte lika många som förut men dom är fortfarande kvar. Men du får skylla dig själv när det gäller det också. För skärper du dig inte snart så kommer dina vänner försvinna en efter en som de håller på med.
Du är en av två jag tänker på men jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över din situation. Visst jag har inte känt dig länge men jag skulle vilja leva en dag i ditt liv. det skulle vara ganska intressant eller intressant är fel ord men men. Jag skulle vilja veta vad du tänker när du gör som du gör, om du ångrar dig efter, eller om du ens är medveten om vad du har gjort.

Skriven av: sweetdreamgirl

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren