Publicerat
Kategori: Novell

Okända

De såg på varandra i tystnad, han och hon. Det var knäpptyst i rummet. Hans bruna blick mötte hennes. Han var mörkare än henne, men ändå var de så lika. Man kunde tro att de var syskon, men de kände knappt varandra.
Just då var de hemma hos honom. Han var ensam hemma och hade bjudit dit henne. Hon hade fattat tycke för honom och hon hoppades att han kände detsamma. De satt på hans säng och sakta tog han tag i hennes handleder. Hon såg skrämt på honom men han log bara så hon slappnade av. Han lutade sej fram mot henne, förde hennes armar bak till hennes rygg och kysste henne mjuk. Hon besvarade tvekande kyssen och snart låg de tätt ihop slingrade i sängen. Det var där han våldtog och förnedrade henne. Den unga flickan var så upptagen med att gråta och försöka få bort honom att hon inte märkte när han halade fram en kniv och skar henne försiktigt i halsen. Några minuter senare låg hon blodig och död i den mjuka sängen. Pojken ångrade sej djupt. Han hade ju tyckt om henne!

Hon var en av flera 100 flickor.. Men bara en, en enda, hade han tyckte om…

Skriven av: Helen Öhlund

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren