Publicerat
Kategori: Novell

Olycklig kärlek

Det här var den bästa känslan som fanns. Sitta i soffan och titta på tv med dig bredvid mig, med din arm runt mig, med din kärlek runt mig. Du är den bästa personen som finns i mitt liv. Jag kunde känna hur jag rös när du tog min hand och kysste den mjukt. Varje kväll hände nya saker med dig, jag gör allt med dig. Under dagen fantiserar jag bara om dig under skolan och under kvällen är jag med dig. Jag önskar att vi kunde vara tillsammans 24 timmar varje dag. Men problemet är ju att du har en fru men du älskar mig, du är 8 år äldre än mig. Jag kan inte vara med dig offentligt för du har en annan och alla vet vem du är. Men vår kärlek är så stark så vi är tillsammans i hemlighet, och jag vet hur mycket du älskar mig mer än din fru. Men nu kommer det andra problemet, allt det här händer bara på nätterna när jag drömmer om dig för du vet inte vem jag är, du har aldrig hört talats om mig, för du är en känd fotbollsspelare och jag är bara en tjej som är ett stort fan som är helt förälskad i dig.

Skriven av: emmabadstuber

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren