Publicerat
Kategori: Novell

Olyckligt kär!

Att vara kär är itne alltid så lätt. Och att bli kär första ögonkastet och aldrig ha en chans är meningslöst. Men kan man inte släppa det, ja då vet man inte hur det går...

Men jag var en av dom som inte kunde släppa honom.

Det började med i förskolan. Då såg jag honom först. Hans ögon glönste när dom mötte mina. Dety var kärlek vi första ögonkastet. Vi visste båda att vi gillade varandra. Men våra blicka rmöttes inte mer sen dess. I ettan så blev jag mer och mer kär för varje dag. I tvåan blev min dröm sann. Jga frågade chans och blev ihop. Men en kille i klassen som älskade mig då hotade me att döda honom om jag inte gjorde slut. Han kunde ha dödat honom så jag gjorde slut! Jag blev klart olycklig och med tiden tills trean kom så blev han otroligt snygg under sommarlovet. Och då öppnades mina ögon för vilken godbit han var. Men i trean var det inte bara jag som lade märke til honom. Utan alla andra tjejer i klassen också.
Jag hade inte en chans när han blev ihop med en av dom. Zanna hete hon. Men i fyran gjorde HAN slut då blev jag lycklig och tänkte att jag kanske hade en chans. Men Zanna fortsatte att fråga. Han sa nej, nej och åter nej!
Jga såg min chans när hon gav upp. Dan efter att jag tänkte det skulle jag fråga.
Men för att göra en lycklig ihstoria olycklig så måste jag säga att två minuter efter den tanken, så ha rjag sagt och tjatat på min bästa vän. Två minuter efter tanken så frågar hon och det blir ett JA!
HJÄLP!Gissa om mitt hjärta sprack. Nu i femman är jag ännu, omöjligt mera kär och vet ni vad?
Våra blickar möts allt oftare nu. Vi kollar liksom in varandra. Vende och han, som hon hette, kollar ju aldrig på varandra dom knappt rör vid varandra. Så jag tror att jag har en chans. För vi skrattar åt samma saker och så.. Han vill skratta åt det jag skrattar åt. Jag bara älskar hans namn: Jacob Engelholm.
Vilket underbart namn!!!!! Jag ÄLSKAR HONM OCH HAR GJORT DET I FEM ÅR NU. Maila mig för mer fakta om ni ha rnågot tips.


Det här är och förblir mitt licv och han blir bara snyggare för varje dag!

Skriven av: Kajsa

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren