Publicerat
Kategori: Novell

Omvälvande kärlek

Ursinnig kastade hon sig ner i soffan som mjuk tog emot hennes tyngd .
Det var inte helt utan att vreden hotade att bränna den upp . Varmen spred sig likt en löpeld omringade flertalet av personerna i rummet . Men inte ett ord hon yppade inte en min hon avslöjade .Bara blicken antydde raseriets flammor som riktades mot en ändast en person som med sin nonchalans stod och log snett i hörnet .
Orden han slagfärdigt riktat mot den känsligaste punkten utlöste givetvis skrattsalvor hos de oberörda självsäkra gänget . Det uppfattades kanske roligt att slänga ur sig person angrepp och kanske borde hon le med de andra . Men nu var ju deras relation inte på det vänskapliga planet , alla visste vad han tyckte om henne .
Generad vände hon sig bort . Terry lade sin arm kamratligt om hennes axel, den ända riktiga vän som fanns i rummet just då tänkte hon mellan varven av okoncentration .
- Ska du bara sitta där och se dum ut som vanligt ..Eggade rösten i fortsatt provecering .
-Jag går nu . Gråten hotade att ta över då de sista trådarna av stolthet brast , Inte kunde hon bara ta emot och inte kom orden sådär spontant slagfärdiga i motattack .
Skakig reste hon sig upp . Blickarna följde henne, sved hennes rygg då dörren som verkat som evighet bort sakta närmade sig .
Då kände hon en hand som hårdhänt grep i henne . Hastigt snúrrade hon runt .
Öga mot öga stod hon sin fiende , mannen med hatet i sin blick höllt henne kvar .,
- Ska du gå , Väste han stilla och tystnaden i rummet spred sig plågsamt . Terry for upp då vänninan tydligt visades värnlös i händerna på sin plågoande . Nu fick det väl ändå vara nog , nu kunde hon inte bara se på mer .
- Ge fan i henne då din jävul . Vrålade hon så det ekade i väggarna .
Likt en hund på vakt slog blicken ner på personen villken rösten tillhörde .
Skakig fortsatte hon .- Du borde finna dig ett bättre nöje än att trycka på någon svagare än dig själv .
Skrattet som följde från demonen ordagrant tänkt . Lät kallt och obehagligt .
- Vem har sakt att jag trycker , jag skulle bara ta förväl . Sen om du inte tåler att se din lesbiske väninna i en riktig mans grepp , så får det stå för dig .
Rasande spottade hon honom i huvudet allt medans skrattsalvorna ökade .
Nonchalant tog han tröjan och torkade av det . Vände sig sedan till en livrädd Greta , paniken i blicken hon gav honom anlade en viss tveksamhet inför vad han tänkt göra . Men samtidigt kunde den heller inte ge honom ett bättre tillfälle . Så utan vidare dröjsmål böjde han sig ner och slöt sina läppar om hennes stela oförberedda .
En illning spred sig oförklarligt genom kroppen och i sin brist av klarhet gjorde han ett nytt försök . Greta hant inte uppfatta så mycket mer än att något mjukt hett sökte sig nära , läpparna började intensivt att brinna , och en hunger övermäktig något annat tog form . Klarhet eller ej , Omedveten eller vaken , så fortsatte han att kyssa henne , först lätt sedan allt mer krävande . Tungan särade läpparna utan vidare motstånd . Och till allas stora förundran vilade hon stilla i hans armar fullt upptagen av hans läppars lek . Det blev till sist Terry som grep in . Hårt slet hon Greta ur hans famn med svärorden tätt haglande , Att hans hela beteende var förändrat hant hon aldrig uppfatta , Det tog bara sekunder så var de ute genom dörren , lämnandes en stönande stort försvagad herre bakom sig . Inget av detta hant de se .
Det dröjde dagar innan hon plötsligt endag trampade in på samma spår , Det fanns något bekant över mannen som gick där framför henne , mer vågade hon inte tänka för just då vände han sig runt och mötte hennes blick . Intensiteten talade sitt tydliga språk . Hjärtat pumpade högt tycktes det , inte kunde hon nu förneka sina plågsama drömmar av hetta i den mannens armar .Ej heller sin längtan efter hans läppar .
Varför kände hon så , hatet borde tagit över efter allt han sakt och gjort .
Leende inväntade hon en kaskad av fula ord . Men då de inte kom fortsatte hon gå . - Vänta , jag måste prata med dig Greta . Rösten bar spår av mildhet , Hon stannade .
Han lade sin arm om hennes axel och ledde henne till en parkbänk alldeles nära .
Hon såg på honom , såg den mörka manen som förgyllde hans huvud , de isgråögonen som säkerligen trollbundit flertalet unga damer , den charmiga munnen med sitt sneda leende . Pirrandet i kroppen ökade efter var sekund med honom så nära .
Orden fastnade pinsamt i halsen . Om han bara inte var så jävla manlig ovan på allt ihopa , tänkte hon stilla .
- Greta började han alvarligt . - Jag vet fan inte vad jag ska säga , men ensak är säker , jag vil inte att du tror att jag menade nåt med den kyssen . Jag lekte bara ..
Det snurrade till i huvudet vid de orden ,men oväntade var de ju inte för att komma från honom .
- Är vi överens då .
Skärrad nickade hon bara , Om han uppfattade besvikelsen så bjöd hon på den .
- Säg nåt då eller du vill ha bevis på motsatsen kanske . Irritationen över den menlösa varelsens likgilltighet fick tankarna på villovägar .
Ännu en gång blev hon offer för hans kyla men denna gång samlade hon sig såpass att orden fick spelrum.
- Rico jag accepterar bara du lämnar mig ifred , du behöver inte bevisa något för mig . Jag vet hur du känner alltså ingenting . Men det stör inte mig bara du ger tusan i att kasta din skit på mig ...
Var dessa ord låg dolda i hennes inre var ej värt att ta reda på . Men aningen befriad kände hon sig allt . Till och med såpass att hon vågade sig att titta på mannen sin sida .
Han vätte sina läppar med tungan där han djup försjunken satt , en eggande position .
Den gav minnet av kyssen näring , generad upptäkte hon att hon stönade till .
Han såg upp . Djupet i de blåögonen som mötte hans spred eldar för starka att blunda för . Utan vetskap om kroppens egen gång grep han tag om hennes långa hår och slet henne hårt intill sig . Hungrit slöt han sina läppar över hennes i en lång kyss som tvivelaktigt blev besvarad , Åtrån brann villkorslöst och stilla viskade han orden han svurit aldrig skulle lämna hans läppar .-Jag vill ha dig Greta , Ta din kropp älska med sig tills du vägrar se åt en annan man igen .
Skälvande vidrörde hon hans hår , bad att det inte var en dröm innan hon hest besvarade .- Ta mig innan jag brinner upp Rico , men var snäll .

Efter den älskogen den gången dröjde det ett tag innan de möttes igen . Men med sinnet skärpt och hjärtat på det rätta stället återkom han en tid efter för att anhålla om den persons hand han engång svurit sitt hat , men nu skänkte sin kärlek ...

Skriven av: AH

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren