Publicerat
Kategori: Novell

Oskyldigt flörtande skadar väll ingen...

Kajal, mascara, läppglans, brunkräm och rouge inget får man glömma, allt ska på med än gång och samtidigt ska det se bra ut. Ny tvättat hår som luktar persika från det exklusiva schampot hennes mamma har köpt till henne. Håret måste fönas, kammas och sen i med produkter så det blir den frisyren hon vill ha. När allt det här är klart är det dags att ta på sig kläderna. På med den nya bh: n som har ett sött men ändå sexigt hjärta i mitten, på med dom nya stringen med ett lite hjärta på där framme med för allt ska matchas till hundra procent. Underkläderna är nu perfekta, över dom perfekta underkläderna kommer ett linne med en väldig urringning och till det blir det dom tajtaste jeansen hon har och oj vad perfekt det blev nu.
På med dom klackade skorna som alltid är obekväma men ändå ett måste till utstyrseln.

Springa till bussen måste hinna, kan inte komma för sent eller hon kan inte komma mer för sent än vad hon redan är. Bussen kommer, fram med busskortet, visar upp det och sätter sig längst bak. Alla ögon är på henne medan hon går igenom bussen och hon älskar det lika mycket varje gång, de här är livet tänker hon för sig själv, aldrig ska jag lämna det här. Hon sitter där bak, kollar i väskan så hon inte glömt ciggen, vodkan eller tändaren, allt ligger där det ska. Hon lutar sig tillbaka och funderar på om hon kommer få ngt strul ikväll men det är ju klart så snygg som hon är tänker hon för sig själv och börjar flina.

Utan att hon har märkte det så har ett par snygga killar stigit på bussen och så klart kollar dom åt hennes håll. Hon kan inte låta bli att små le mot dom, lite oskyldigt flörtande skadar ju inte någon. Killarna sätter sig bredvid henne där bak bussen. Dom börjar prata med henne frågar vart hon ska, hur gammal hon är, om hon har pojkvän och om hon har lust att hänga med på en fest i närheten.
Hmm, vad ska hon göra, hänga med på fest med dom här snygga killarna eller gå på en fest med sina kompisar, det är ett svårt val. Men efter lite om och men så hänger hon med killarna ändå. Kompisarna får vänta nu när hon har två så snygga killar.

Dom går tillsammans på väg mot ett höghus, dom förklarar att festen är där uppe hos en kompis till dom som nyss fyllt år. Okej, tänker hon inte så illa ställa vem vet det kanske blir kul. När dom kommer upp är det smackat med folk, sitter folk i sofforna och hånglar, folk dricker sprit och några dansar. Inte illa tänkte hon detta kan bli kul. Hon tar fram sin vodka och börjar blanda med lite Cola hon hitta, hon tar en klunk. Usch, det var inte gott men det struntar hon i, hon vill bli lite lullig för det är skönt. Hon tar sin drink med ut till dansgolvet och börjar röra sig till musiken, det här är livet bara blunda glömma alla och bara dansa tänker hon.

Hon känner att någon kommer bakom henne och börjar hänga med i hennes dans, det gör inte tycker hon det är bara kul. Hon står där och dansar med killen ett tag tills hon vänder sig om och säger att hon måste ut och röka. Killen förklarar att det finns en balkong dom kan gå till och där kan hon röka, visst let’s go var hennes exakta ord. Ute på balkongen är det kallt, hon börjar fundera på hur många drinkar hon har druckit nu för hon känner sig allt mer än lullig och vart är killarna hon kom med. Hon röker upp ciggen, går in med den där killen igen och tar en ny drink och dansar lite mer.

Till slut när hon kollar på mobilen för att se hur mkt klockan är då vaknar hon till lite. Shit, klockan är över tre hon skulle vara hemma för mer än en timme sen men som tur är har ingen ringt än. Hon tar sin väska, vinglar till ytterdörren för att ta sig till bussen hem. Killarna hon kom med stoppar henne och säger att dom följer henne till bussen så hon hittar rätt.

Hon tycker det är snällt och säger åt dom att dom får snabba sig för bussen går snart. När dom väll har kommit ut så vet hon inte vart hon är. Dom börjar leda henne mot skogen hon vet inte om dom gick här förut. Det är svårt att minas när man är full. Men hon hänger på utan att veta vad som kommer hända.
När dom har kommit in ungefär tio meter i skogen, stannar dom, hon frågar vad det är och varför dom stannar. Dom svarar inte utan ena killen börjar kyssa henne, hon puttar han bakåt och frågar vad han håller på med. Utan att hinna reagera drar den andra killen ner henne på marken.

Hon blir livrädd, vad kommer hända, vem kan hjälpa mig och hur ska hon klara det här var några frågor som flöt igenom hennes huvud men inge svar fick hon på dom. Helt plötsligt märker hon att ena killen har slitit sönder hennes linne och tafsar på hennes bröst, hon försöker slå han men då tar den andra killen tag i hennes armar, hon skriker. Killen knäpper upp hennes byxor och flinar till när han ser hennes söta men ändå sexiga stringtrosa med ett hjärta på.

Du klär dig precis som du vill att någon ska knulla dig sa han till henne. Hon skriker och gråter hon vet inte vad hon ska göra. Han drar ner hennes byxor och trosor, sen knäpper han upp sina egna byxor och drar ner dom och kalsongerna med. Hon vet vad som kommer att hända och hon vill inte, vad ska hon göra paniken sprider sig i hela kroppen. Han tar tag i sin och kör in den i henne och våldtar henne hårt och smärtsamt. Hon bara gråter och gråter. Den andra killen som håller i hennes armar, flinar med sin fula mun och hans ögon glänser av kåthet.

När killen väl drar ut den och tar på sig byxorna och sina kalsonger, är det den andras killens tur att få våldta henne. Hon ligger där och bara blundar och huttrar, killen drar ner sina byxor och kalsonger och kör in den i henne. Andra gången på tjugo minuter eller mindre blir hon våldtagen. Hon har tappat all kraft hon klarar inte att skrika utan hon ligger bara där och gråter medan han våldtar henne om och om igen. Till slut ställer sig killen upp och tar på sig byxorna och kalsongerna. Han vänder sig om mot henne och spottar på henne och så går dom där ifrån.

Hon vet inte hur länge hon låg där men minst en halv timme i alla fall innan hon sätter sig upp kollar på sitt trasiga linne och på byxorna som sitter nere vid knävecken på henne. Tårarna börjar komma igen och dom bara rinner ner för hennes kinder, mascaran rinner och kajalen är utsmetad. Hon drar upp byxorna och knäpper dom, hon försöker borsta av den mesta smutsen. Hon tar sin jacka över linnet så det inte syns att det är trasig så att inte kan fatta vad som hänt.

Hon tar fram sin lilla spegel och speglar sig, japp, mascaran rinner och kajalen är uttsmetad hon försöker får bort det mesta så det inte syns så mycket. Hon börjar gå mot bussen, hon har nyktrat till, hon blev helt klar vaken så fort hon blev ner dragen på marken. Hon kommer ihåg precis vart bussen går. Och dit går hon, bussen kommer, visar busskortet. Hon sätter sig längst bak som vanligt och medan hon går igenom bussen så är allas ögon på henne. Hon hatar det, hon vill bara försvinna, hon vill inte leva det här livet mer. Hon kryper upp i sättet där bak och är halv vaken hela vägen hem.

Väll hemma hoppar hon i duschen för att få bort skammen som dom drog över henne. Hon bara gråter och snyftar, hur kunder det bli så här, var det vara för att hon var snygg är några av dom frågor som går igenom huvudet. Hon sitter i duschen i nästan två timmar, det känns som hon aldrig kommer bli ren som hon alltid kommer att vara smutsig. Som tur var att hennes föräldrar sov när hon kom hem. Hon kastar trosorna och linnet i sin soptunna och kastar jeansen i tvättkorgen. Hon går in i sitt rum, sätter sig i sängen, tar sitt favorit gosedjur och kramar det hårt.

Var hon tvungen att följa med dom, kunde hon inte ha åkt vidare, då hade det aldrig hänt och hon hade inte suttit här nu. Aldrig ska hon berätta för någon det tragiska som hände henne. Varför skulle dom hoppa på henne, hur kunde dom säga att hon vill bli knullad för att hon var klädd snyggt. Aldrig ska hon mer använda såna kläder. Ilskan kokar i henne, hon springer upp tar en sax drar ut kläderna ut garderoben och klipper sönder alla som är för snygga. För aldrig igen ska hon bli behandlad så. Hon släpper saxen mot golvet, sätter sig ner bland klädstyckena och börjar gråta floder, det tar aldrig slut. Hon tar sig ändå till sängen lägger sig under täcket med sitt gosedjur. Aldrig ska någon få veta att hon förlorade oskulden när hon blev våldtagen…

Skriven av: Sofia...E

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren