Publicerat
Kategori: Novell

Otrogna fruar och godtrogna män: Flällstugan












OTROGNA FRUAR och GODTROGNA MÄN: Fjällstugan

DEN FÖRSTA NYCKELHÅLSMÄRKTA SEXNOVELLEN innehåller mindre än 3% sex.
Kära läsare.
Vad är sex? Är det vad man gör eller vad man tänker? Har du tänkt något förbjudet när du haft sex? Då vet jag att du har en lycklig partner för sex är fantasi. Alla ser lika ut och känns nästan lika men ändå är det skillnad och det är fantasin som är skillnaden.
Då ber jag att få önska er en trevlig stund i FJÄLLSTUGAN.


Min 23 åriga fru Eva, hon kan inte ha några hemligheter alls, om hon får veta något så måste detta till varje pris spridas vidare. Jag tänkte att detta kanske kunde utnyttjas på något sätt.
Jag hade faktiskt haft mina misstankar om att någon varit lite intresserad av min söta fru.
Jag sa till henne, att om någon varit otrogen eller kramat andra killar lite för mycket.
Det är i så fall en av de största hemligheter som finns.
Det dröjde inte en vecka innan hon absolut var tvungen att erkänna att hon glömt att tala om en liten sak för mig som hon sa.

Bara tanken på att detta kunde vara en hemlighet hade knäckt henne. Hon var absolut tvungen att berätta allt för sin man. En hemlighet som inte berättas vidare är inte värt namnet.
Jag njöt av min fina plan och bespetsade mig på en tårdrypande bortförklaringshistoria.
Nu ska det lilla gullet avslöjas och jag ska vara skoningslös,……hummm……………, tror jag.
- Du kommer ihåg då för två månader sedan när Mia och Erik tillsammans med Sara och Håkan skulle på weekendresa till fjällstugan?
- Du var tvungen att sitta hemma och skriva färdigt din fina novell och jag skulle få följa med och för att jag inte skulle behöva sitta här hemma hos dig och ha tråkigt..

- Jo vist lilla älskling nog kommer jag ihåg det, vad snällt av dem, jag har nog glömt att tacka dem tror jag.
Ja måste få tala om för er kära läsare att är det något jag har så är det trogna vänner, Erik och Håkan.
Ibland så sitter de här hela kvällarna hos Eva och väntar att jag ska komma från mitt skiftarbete. Eva har blivit så mörkrädd nu på sista tiden så det är verkligen fint av dem. Ibland har Eva tagit av sig och sitter där i sitt lilla nattlinne så trygg mellan de båda vännerna.

Jag ler vi tanken på kompisarna, vilka killar och tecknar åt den lilla älsklingen att fortsätta sin berättelse.
- Det var så konstigt med den där skidresan älskling, Mia och Sara hade helt plötsligt åkt till Köpenhamn på hotell weekend, säger hon med sina stora ärliga ögon uppspärrade.
- Erik och Håkan hade helt glömt att tala om för dig att det blivit ändrade planer, vi tre fick fara ensamma till fjällstugan. Jag vill ju inte komma hem till dig igen och störa, jag vet ju vad viktigt det är med ditt skrivande.
Jag tror den lilla underläppen skälver lite på henne, så jag ler lite uppmuntrande mot henne.
Hon tittar på mig med sina oskyldiga blå ögon och jag tyckte att det var så synd om henne så jag vill ta henne i min famn.

- Men hur blev det då, ni tjejer skulle ju ha ett hus och killarna ett, fick du lilla Eva vara ensam i ditt hus där i mörkret, undrade jag oroligt för att jag vet hur mörkrädd hon är.
- Nej som tur var fick jag ligga med Håkan och Erik i deras stuga. Men det fans ju bara en dubbelsäng där så det blev lite trångt.

- I deras säng , undrade jag oroligt då jag vet hur svårt hon har att sova när det är trångt.
- De där stugorna var inte så märkvärdiga, ska jag säga dig, säger hon alvarligt och jag börjar bli rädd att det lilla livet ska börja gråta.
Bara en smal dubbelsäng, som vi fick dela på alla tre och så dåligt med varmvatten att vi fick duscha alla samtidigt för att vattnet skulle räcka, säger hon den lilla stumpan och ler så söt .
- Erik hade köpt vin för fem personer men vi var bara tre så jag fick lite extra mycket av killarna och jag blev så varm och trött så jag sa till om att nu vill jag lägga mig.
- Så jag kom verkligen ner i sängen tidigt den kvällen.
Bra gjort killa, tänker jag tacksamt, hon behövde nog ligga så mycket som möjligt för skidåkning det suger.

Vilka kompisar, tänker jag, de gav naturligtvis min fru lite extra med vin för att hon skulle må bättre i den trånga sängen när de skulle sova.
Hon ser så söt ut när hon är så där rosig om kinderna som hon är när nu när hon pratar om den där natten i stugan. Hon sitter i soffan i bara underkläderna och de är så små att jag är lite rädd att hon ska frysa.

- Ja men lilla älsklingen det här var ju förfäligt, sa jag deltagande. Du ensam med två killar en hel lång helg och ingen av dina väninnor att umgås med. Det är beundrans värt att du stod ut där så ensam och ni fick ju stanna en dag extra för stark rimfrost efter vad jag mins.
- Du Eva ringde ju hem på natten för att berätta och var alldeles andfådd av ansträngning med att förbereda hemresan, det måste ha varit väldigt mycket rimfrost mins jag att jag tänkte.
Hon putar lite med underläppen och jag riktigt ser hur besvärligt hon måste ha haft det på natten i stugan utan någon som kunde trösta henne ordentligt.

- Janne älskling, Erik och Håkan tycker inte att det är någon ide att säga något om det här till Mia och Sara, de kan så lätt missförstås det här med rimfrosten.
Jag nickar instämmande och då ser hon inte så förtvivlat orolig ut längre.
Hon har helt rätt min lilla ängel jag har aldrig hört om så omfattande rimfrost förr, det är lika bra att inget säga till Mia och Sara.

Åh vad jag älskar hennes oskyldiga blå ögon, jag måste vara den lyckligaste mannen i värden.
- De skulle säkert bara bli ledsna för att stugorna de beställt inte var bra, och kanske tycka att det var deras fel att jag fick ligga med Erik och Håkan.
- Ja jag menar ligga med dem i sängen, säger hon alldeles röd i ansiktet över oro för att väninnorna ska bli oroliga.
Vilken tjej, hon är ett litet helgon min lilla fru och hon är så förälskad i mig så jag fattar inte vad hon ser i mig. Hon är som förhäxad av mig.
- Du förstår älskling att vi kvinnor kan vara lite känsliga när det gäller sådant som trånga sängar och små dusch utrymmen särskilt som de inte var med själva och kunde se vad som hände.
Jag bara stirrar på min lilla fru, vad tror hon om mig, är det någon som förstår sig på kvinnor så är det väll jag.

- Men lilla älskling jag som trodde att du hade någon hemlighet att berätta, sa jag och rodnade för att jag varit så framfusig.
Det är ju nästan två månader sedan resan och att hon inte har velat oroa mig tidigare är väll för att jag har så mycket att skriva nu.
Hon ser på mig med sina rådjursögon och ler lite blygt och drar sin lilla klänning över huvudet och låter mig dra upp blixtlåset i ryggen.
- Jag har en liten hemlighet också som du nog kommer att bli glad åt, ler hon.
- Håll i dig älskling ler hon i den lilla svarta klänningen som hon köpt på en sexbutik i Stockholm. Ja hon har den på sig när hon går ut ibland på kvällarna när jag är hemma, för att gå in den lite som hon säger den lilla tårtsmulan.

- Jag har fått kämpa mycket för att kunna ge dig den här överraskningen, säger hon och tar på sina högklackade skor.
Beundransvärt att hon kan ha så höga klackar det måste ju vara besvärligt det ser man ju på att stjärten svänger helt onaturligt mycket när hon promenerar iväg här på kvällarna. Jag brukar stå här i fönstret och titta när hon går men ofta så är det någon bil som stannar och tar upp henne, folk är ju så otroligt vänliga brukar jag tänka.
Jag behöver inte gå med henne ut på kvällarna brukar hon säga. Hon tänker väll på att mitt skrivande förstår jag.

Janne du ska bli pappa, vi ska ha barn, är det inte underbart?
Jag vet inte till mig av lycka, jag bara gapar av glädje och förvåning, vi har ju varit ganska noga med kondom men det behövs ju så lite av den där vätskan.
- Vilken underbar hemlighet, säger jag med tårar i ögonen.
Så här oskuldsfull och söt har jag aldrig sett min fru tidigare, jag tycker att hon är som jungfru Maria. Hon har ett litet barn i sin mage och hur det lyckats komma ur kondomen och in där är ju inte så viktigt.

- Det har redan gått två månader så det är nog helt säkert, säger min lilla frun rodnande.
- Ja men lilla Eva då var du antagligen med barn på den där hemska fjäll weekenden.
Jag ruskar bekymrad på huvudet och det lilla livet ser riktigt orolig ut att jag ska börja tjata om riskerna med en fjällresa under dessa omständigheter.
- Lilla Eva fattar du vilken tur att det inte blev något fel på den lilla bebisen, ja jag menar alla problem med varmvatten och trånga sängar.
Hon ler lättad åt mig över att fått berätta den fantastiska hemligheten, antar jag.

Jag skäms verkligen, här hade jag förväntat mig att få höra om sex och kanske till och med otrohet.
Så får jag höra hur tapper hon varit i stugan på fjället trots att blev med barn i samma veva kanske bara någon dag innan. Vem vet?
Men huvudsaken är ju att hon fick tala om sin hemlighet och inte behöver gå och bära på den.
Nu när hon är gravid så är hon nog lite extra känslig förstår jag, så när hon frågar om hon kan ligga över hos Håkan och Sara i natt så får hon det.
De små fruarna har väll mycket att tala om nu när hon är med barn förstår jag.

Konstigt föresten, jag trodde att Sara var hemma hos sin mamma i Skövde den här helgen, jag tyckte jag hörde att Mia skulle följa med också, men de ändrar sig så fort de små liven, skrattar jag lycklig för mig själv.
De vet aldrig riktigt vad de vill, det såg man ju med den där Köpenhamnsresan.
Men vist hörde jag väll när Erik sa till Eva att Håkan hade köpt hem vin och öl så det kunde nog bli trevligt om bara rätt person kom dit. De skulle vist festa om hemma hos Håkan nu när de skulle vara ensamma hemma.
Ja de blir väll inget av med festandet nu om Sara är hemma och lilla Eva kommer för att ligga över.
Det känns bra att hon är just där, så att hon är i tryggt förvar och jag kan äntligen koppla av och få till det här svåra slutet.
Tänk att min lilla Eva ska bli mamma, fantastiskt vad ödet kan spela oss ett spratt.
Jag måste le när jag tänker på Eva, vi hade ju bestämt att skaffa barn så Eva passade på att åka till Paris i fjorton dagar.
- Ja det är bäst att passa på innan den lilla kommer, sa hon så längtansfullt.
Ha Ha Ha Ha ……jag säger bara det, så hittar jag hennes p-piller i handväskan när hon kom hem, då har hon glömt att sluta med dem. Ja jag skrattade så jag nästan tappade andan, förstår ni, hon åt p-piller fast vi skulle skaffa barn. Jag menar det var ju helt onödigt varför skulle hon äta den??? Ensam i PARIS va HA HA HA??
Föresten är det tur att hon stannar över hela natten och hoppas hon är kvar hela förmiddagen det kan nog vara skönt för henne och ligga där och bli omhändertagen hela förmiddagen och bara mysa.

Då kan jag skriva i fred och äntligen få den här helt sanna historien färdig och nu är min idiotiska misstänksamhet som bortblåst. Hur kunde jag bara tänka så om min lilla älskade Eva??!!!
ÄNTLIGEN SKA JAG BLI PAPPA och det gick faktiskt smidigare än jag trott, ja jag säger då det!
SLUT. .

Kära läsare!
All likhet med när er egen fru blev med barn är bara en ren tillfällighet. I verkligheten så kan nämligen inte gifta kvinnor vara otrogna, det har mina båda kompisar försäkrat mig.
Arnold.

Skriven av: Arnold

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren