Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Ragnhild och fåret

Det var en tidig morgon i april. Fårbonden Ragnhild hade ullsaxen i högsta hugg. Det var dags för klippning av gårdens tackor. Väl på plats fick hon syn på sitt favoritfår Faisal som nyss fött barn. Tre små lamm diade dom svullna fårpattarna. Ragnhild rakade sina får i tur och ordning men det var först när hon kom till Faisol som det började streta i könet. Sånna kurvor som dåldes under ullen! Hon hade aldrig tidigare skådat en tacka med sådan fyllig hydda. Med ett ryck och ett litet stön tog hon samma sax och klippte av sitt eget könshår. Venusberget lyste rött i soluppgången. Med fasa och kåthet blickade hon ner på de tre små oskyldiga lammen som fridfullt diade sin moder. De svullna bröstvårtorna riktigt pyste mellan deras fylliga läppar. Med enorm kåtkraft slet hon bort de små lammen från fårpattarna och stoppade ivrigt ett vitt hängigt fårbröst i sin karga käft. De torra och tunna läpparna omslöt dom medan mjölk pumpades in i hennes gap.Från där hon låg kunde hon riktigt ana hur Faisols trötta och töjda vagina än en gång väcktes till liv. Månskenet svepte över tackans kvidande ansikte medan Ragnhild greppade tag i hennes kuliminariska könsorgan. En sexakt så flammande inte ens lammen kunde undvika hade uppstått. Plötsligt kände RAgnhild en liten ivrig tunga leta sig in i hennes råa djup. Känslan av extas greppade tag i henne när den lilla tungan hade förbytts av någonting lite större och ludnare. Hon tittade ner på sitt könsorgan, som ivrigt uppfylldes av tre små lammmkukar.
Kort därefter kom alla fem i en livsprakande orgasm.

Skriven av: Frida Jonsson

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren