Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Rosens taggar

Efter några öl så blir jag gladlynt. Så skedde även denna gång. Jag var hemma hos en kompis, dit han bjudit hem en massa folk från när och fjärran. Jag kände i princip bara kompisen så jag försökte befinna mig i närheten av honom som en överaktiv svans för att inte känna mig utebliven. Folk kom och gick hur som helst och det var allmänt trevligt hela kvällen igenom.
I källaren visste jag att det fanns en bastu. Och av en ren ingivelse var jag på god väg nedför trapporna för att beskåda trädrummet, dvs bastun. Varför? Det frågar jag mig än idag.
Efter mycket vacklande och oroväckande balansgång på de smala trappstegen lyckades jag landa. Där stog jag bara en stund för att återfinna min förlista balans. Med balansen i behåll staplade jag mot badrummet/förrummet och snubblade sista biten fram till handfatet, som fick agera livboja ett tag framöver. Vätska, vatten. Torr i strupen dök jag ner och drack ivrigt tills törsten försvann helt och hållet. Vatten rann nedför hakan och brösten när jag såg mig själv i spegeln. Pannan lystes upp av små svettpärlor, eller var det vatten? Jag dök genast ner igen och sköljde vatten på mitt rakade huvud för att kyla ner mig och återfå någon som helst klarsynthet.
Sen bar det iväg mot nästa rum, bastun. Men benen vek sig och med en akrobatisk manöver lyckades jag rädda situationen genom att lägga mig på en stol. Med huvudet i en ogehaglig vinkel upptäkte jag till min stora förvåning en människa, en tjej, nej, en kvinna stå vid badrumsdörren. Hon såg rakt in i mina ögon. Berusningen rann av mig i en våldsam fart för att ersättas av förödmjuknad. Rodnande kämpade jag mig upp till en sittande ställning och kände en svag yrsel som försvann lika fort som den kom. Från övervåningen hördes dunkande musik. Just då spelades 'The sulphur feast' med The kovenant som jag gillade rejält. Hela kvällen igenom hade all slags av musik spelats för att behaga alla.
Kvinna vid dörren steg in och satte sig brevid mig på en stol. Hon var en vacker varelse, med sitt långa svarta hår som hängde löst nedför axlarna. Jag försökte fixera blicken vid hennes ansikte men ögonen svek mig så jag fick aldrig någon klar bild av hennes ansikte. Fyllan ville visst inte släppa sitt starka grepp. Förvåningen över hennes ankomst började dock lägga sig så vi började prata om ditten och datten. Minns inte riktigt vad.
Min kropp agerade inte riktigt som jag ville, utan föll framåt, och ibland åt sidorna så att kvinnan vid min sida var tvungen att stabilsera läget med hårda nyp och grepp. Värmen från bastun hade en sövande effekt på mig. Ögonen vill sluta sig, och kroppen letade efter off knappen. Men plötsligt blev jag klarvaken, nåväl, det är väl litegranna i överkant. Klarare blev jag i alla fall, och det på grund av kvinnan. Hon lutade sig mot mig, eller var det jag som lutade mot henne, och viskade med en oemotståndlig röst tre vackra ord 'Ah, ta mig'. Det fick mig att slå bakut. Hur kan en sån vacker kvinna vilja ha mig? Frågorna tävlade mot varandra i mitt inre. Och oskuld var jag också. Tankarna fick ett abrupt slut när jag kände hennes händer trevande över hela min bara överkropp. Förunderligt, tröjan låg redan på golvet.
Hon pratade på, sa saker som jag tolkade som sensuella intygelser. Jag kände mig tryggare och började resa mig upp, men blev genast nedtryck så stolen nästan föll bakåt med mig som passagerare. Jag såg mot hennes håll och fångade hennes blick som inte lät sig luras. Hon skulle ha mig nu.
'Jaaargh.. javisst, jag ska bara...' mumlade jag och hävde mig upp från stolen. Hon satt kvar denna gång, och ingen tröja hade hon på sig heller. Vilken härlig syn. Ett leende smög sig upp i mina läppar. Gladeligen, tänkte jag. Gladeligen. Visst ska hon få mig. Jag låste badrumsdörren, och innan jag ens hunnit vända mig om stog vi inbundna i varandras armar och kysstes. Hon verkade ivrig, liksom jag. Naffsande och överkåta kyssar utbyttes. Med en iver som skulle få en porrstjärna att bli generad slet hon i mig. Rev och dasskade till. Jag försökte rycka mig loss, för maken till behandling hade jag aldrig varit med om, inte ens när farsan tagit till riset. Svetten dröp och våra kroppar blev ett. Så härligt att känna hud mot hud. Jag ville svälja henne och av hennes uppenbara kroppspråk förstod jag hon var minst lika exhalterad. Jag sänkte ner henne för att vi skulle fortsätta idka umgänge i mer resonabla former.
Och på golvet låg vi, upphetsade intill det förbjudna. Hon med sitta vackra hår, fulländade kropp. Alla hennes behag välsynliga, blottade bara för mig. Och jag, en ungtupp med inga som helst erfarenheter av sexuellt umgänge, byxorna fortvarande uppdragna och knäppta. Kuken ville fly, ville rymma ut från det trånga utrymmet. Men jag vägrade. Jag skulle vinna hennes gunst. Hon skulle inte tro mig vara en utnyttjare. Hon ska kalla mig tillfredställaren, och det var precis det jag, i mitt omtöcknade tillstånd förstod att jag kunde göra. Hennes nakna kropp skrek ut order, det var som att läsa en öppen bok. Allt låg klart och tydligt inför min syn. Hennes skrik, stön förekom mig inte, även om det hade en upphetsande effekt på mig. Nej, det var kroppen. Hennes tunga börst, axlarna, håret som låg stripigt åt alla håll, höfterna, springan, springorna mellan hennes ben som hade min uppmärksamhet. Hon.
Jag kravlade mig på henne, över henne, med henne, under henne och läste av alla dess begär. Mina händer utforskade allt, precis allt. Det kändes som en härlig kamp med inga förlorare, bara vinnare. Vi slet och tog på varandra som i extas, det ville inte ta slut. Hon på mig, jag på henne. Hennes kläder hade sedan länge förvandlas till madrasser eller andra liknande tillhyggen för att göra vår äventyr skönare. Trosorna hade jag gett en extra omgång, medans hon tittat på under mjugg som för att få sig ett godkännande. Ja, hon smakade bra. Fel, men bra. Kände mig som ett vildjur med vittring, smaken och de nya dofterna slet i mig, försökte förstå. Ja, du smakar bra. Piss, svett, och blod i all sin härlighet.
Nu ville jag tillfredställa henne. Efter lite kroppsarbete och enkla direktiv lyckades jag förmå henne att inta en talande position på alla fyra. Med stjärten i vädret, såg hon ut som en pilsk honkatta, fattades bara svansen. Hon hade krafter kvar, mycket krafter. Jag förstod att hon skulle palla med en hel del. Men ett leende betraktade jag hennes lidelser, hon ville bli behandlad. Uppeggad av hennes kåta rörelser åtog jag mig villigt att slicka springan. Härliga dofter och smaker registrerades i mitt sinne. Som i extas lät jag hennes kroppssafter ta över mig, lära mig, få mig att förstå. Hon skälvde till gång på gång och gungade fram och tillbaka för att få i sig mera av mig. Jag arbetade igenom hela fittan, upp och ner, in och ut, läpparna, blygläpparna, lilldamen, dvs klitorisen, med all behärskning jag kunde uppbåda. Till slut blev hela mitt ansikte en härlig sörja av hennes safter. Jag kröp undan en bit, med blundade ögon och slickade om läpparna och fingrarna vartefter jag torkat om ansriktet med dom. Saft.
Jag öppnade mina ögon, som klibbat sig fast. Blinkade några gånger för att få seendet tillbaka. Hon begärde mer, det såg jag genast. Hon stog fortvarande på alla fyra och ville fortsätta. Det ville jag med. Med nya krafter körde jag upp nyllet i hennes smått håriga anus och rotade igenom varenda tum. Mina händer jobbade febrilt i hennes sköte. Först ett finger, sedan två...tre, fyra. Vid fyra kändes det trångt och härligt. Tungan virvlande runt i anus och med nästan hela näven i skötet stog jag på knä en bra stund. Hennes fitta pulserade. Som från en vulkans utbrott, forsade det ut kaskader av hennes innandöme. Orgasmer. Fantastiska orgasmer. Först då lade jag märke till min egen kuks lidelser. Som den stackaren led. Men min vägran att släppa ut lilleman höll sig bergfast. Jag skakade ur mig tankarna och fortsatte sedan på rygg, så hon satt gränsle över mitt ansikte. Som drucken, med vätskebrist slurpade jag i mig henne. Kände vågorna. Salt. Piss. Fantastiskt. Vid det här laget var det inga problem att köra upp hela min näve i hennes vagina. Hon samarbetade i största möjliga mån. Det var en härlig upplevelse. Först fingertopparna, knogarna...och slurp, hela handen. Hon ömsom knep ihop benen för att förstärka känslan i att vara fyllt, ömsom tryckte...satte sig på mitt ansikte så jag kunde släcka mina begär, min törst. I denna upphetsade inferno av upplevelser hörde jag då och då skrik, skrik från båda parter. Vi skrek ikapp och överröstade varandra.
Antiklimax, jag kunde inte hålla mig längre. Jag tog ett fast grepp om hennes midja och slängde henne över på rygg. Mina byxor slet jag ner och lät min pump...pumpa. Sprut, fors efter fors dränkte jag ner hennes sköte med mitt vita säd. Vit på rött. Vilken fantastiks syn. Juckande som en hund, med ett fast grepp om kuken tömde jag hela mig. Orgasmen varade bara i några få sekunder, men kändes som en evighet. När den sista droppen föll, kände jag mig flera ton lättare, men samtidigt så tung. Skallen var helt klar och synen ska man inte klaga på. Jag söp i mig alla synintryck just vid detta tillfälle. En röd ros, mellan dallrande ben...kaskader av lycka översköljdes över mig. Min blick for otåligt över hela henne. Denna stund, denna evighet. Ville minnas.

Jag vill minnas att vi bara låg där brevid varandra, hand i hand en lång stund, kanske i en evighet. Över oss låg några fuktiga handdukar som jag plockat upp från stolarna som vi suttit på. Musik hördes inte längre från övervåningen. Men i mitt sinne spelades upp symfonier av sinnesuttryck, bilder från vår berg och dalbana. Jag hade redan börjat tänka på nästa gång, då jag skulle använda lilleman, till just det den finns till för, för att behaga, och för att behagas. Lusten brann i mig fortvarande, och efter många överläggningar bestämde jag mig för att dra mig hemåt. Den som väntar på någonting gott, väntar för länge, dundrade det i mitt huvud. Men hon låg med slutna ögon och snarkade sött. Hennes andetag var alldeles lugna. De fasta tunga brösten såg så inbjudande ut. Kunde inte lämna henne utan en sista kontakt. En sista påminnelse. Allt blev grundligt genomsökt. Mina händer klämde och kände precis överallt medans jag blundade. Ibland ryckte hon till, eller gnydde litegranna som om skulle vakna. Då lugnade jag bara ned mig och hyssjade henne till sömns igen. När mina begär tillfredställt tillräckligt, tog jag på mig byxorna, men tröjan hittade jag inte. Letade en stund utan resultat. En sista puss på hennes hjässa, sen gick jag.
Mina sandaler hittade jag i hallen, precis där jag lagt dom, men ingen kompis. Jag drog slutsatsen att dom dragit ut till krogen utan oss. Ute i den friska luften fick jag en impuls. En sån självklarhet. I glädjerus sprang jag i mörkret och fann vad det jag sökte. En ståtlig rosenbuske. Försiktigt drog jag loss vid stjälken en ros. En ensam taggig och daggig ros. Taggarna hade lyckas bita sig igenom min hud. Men det gjorde inget. En perfekt ros, precis som den jag beskådat tidigare. Tungan ryckte i min mun. Och så hände det. Jag slickade, bet och svalde hela rosen. 'Ah, ta mig' ljöd det i mitt inre.
Jag knipsade av ånyo en ros, som jag sedan försiktigt, nästan cerimoniellt höll vid stjälken med utrstäckt arm. Tanken var att placera en ros vid kvinnan jag tilbringat kvällen med. Men på tillbakavägen märkte jag att hon redan vaknat. Jag såg på min underbara kvinna vars namn jag inte kunde. Hon verkade fullt upptagen med att prata i telefon. Och ner föll tårar av glädje, eller var det kanske i saknad av mig. Jag bestämde mig för att knacka på rutan. Hon såg upp, nästan för snabbt. Vi såg på varandra en bra stund. Nej, jag ska inte lämna dig. Jag pekade mot framdörren, som för att öppna och visa mig in. Hon tassade genast iväg mot hallen.
Men jag hade andra planer. Inga snyftiga avsked skulle förstöra detta. Jag lämnade kvar rosen och ett visitkort med mitt telnr vid dörren, och sprang ut och hemåt med lätta steg. Hela vägen hem tänkte jag på rosor.

Våldsamt knackande och ringande på dörren väckte mig nästa dag. Med en stel kropp, och en huvudvärk liknande ett helvete stegade jag mot dörren. Rop hördes och sedan låstes dörren upp utifrån. Där stog jag som förlamad och såg på när snutarna vällde in. Bakom dom kom kompisen in, med sin syster. Han hade armen över hennes axlar på ett beskyddande sätt, och i den andra fria höll han i min tröja, helt nedspytt.
Deras ögon...sen jag såg bara deras ögon... tårar. Mina ögon tårades.
Tankarna...'faaan'....'Aaaah'... spya...'Ah, ta mig'.... 'fan, ta dig'...'FAN, TA DIG' Ville inte minnas.

På väggen i min fängelsecell ristade jag,
'Rosen är vacker, men taggarna förödande'

Skriven av: Janne E Haikara

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren