Publicerat
Kategori: Novell

Sara lumholdts dag på footspa deluxe

*Detta är en fiktiv historia! Den innehåller inget sexuellt eller nåt annat som kan verka stötande mot varken Sara lumhodt eller Marie serneholt som personer*

Plingpling!

Dörrklockan ljöd genom lägenheten hos Marie serneholt, som hoppade upp ur soffan för att öppna. Det var exakt en vecka sedan hon varit på footspa deluxe och fått sina fötter både masserade och kittlade och nu skulle hon dit igen, men inte ensam. Kompisen och forna bandkollegan Sara Lumholdt hade blivit inbjuden, och i gengäld skulle de båda få varsin behandling kostnadsfritt. Sara stod utanför, iklädd en topp, jeans och ett par sandaler.

-Heeeeeej! Kul att se dig, utbrast Marie och gav Sara en stor kram som besvarades. -Detsamma, svarade Sara glatt och klev in. Hon sparkade av sig sandalerna, vickade på tårna och klev in och satte sig. -Så, du menar på allvar att vi ska bli kittlade under fötterna? Ingen fotmassage alls? Marie svarade halvivrigt: -Jo det tror jag ingår, men det är inte väsentligt! Sara sneglade på Marie: -Hur menar du? Alltså, ska jag åka till ett spa och bli kittlad i två timmar?!? Marie ruskade på huvudet. -Nej nej, du får fotmassage också, och den är himmelsk, men jag valde dig för att jag vet att du älskar bli kittlad just under dina fötter! Sara tystnade och tittade på sina fötter. Hon hade rätt, Sara älskade bli kittlad under just fötterna men kanske inte av vem som helst. -Alltså... jag älskar det, men det är ju inget jag låter vem som helst göra... -Är du verkligen säker på att det inte är en massa kameror där som tar bilder och postar på oseriösa forum? -Det finns ju sjukt många sajter som postar bilder på både dina och mina fötter... Marie förstod budskapet, men höll inne sin besvikelse att vännen inte var lika på detta. -Nej, den biten kan jag lova inte finns där. Dom är seriösa och vill ha en bra kundkrets och ser sig som ett företag som gör att vi mår bra. -Du, testa dom här! Marie plockade fram vibbtofflorna och bad Sara sätta fötterna i dom. Sara gjorde det. -och nu då? Marie log: -Gå ett varv... Sagt och gjort, Sara reste sig och tog ett par steg och efter tre steg vek sig hennes knän och hon kunde inte hålla sig. -Nej men h-ä-ärligt, fick hon fram mellan fnissattackerna. -Var har du fått tag i dessa? Marie sträckte på sig och berättade att hon fått dom gratis på footspa deluxe. -Jag kan bekosta ett par åt dig, men då är villkoret att du följer med idag. Sara såg funderande på Marie, gick två steg så det kittlades upp i knäna igen. -Deal! Jag är med! Båda skrattade och försvann ut genom dörren.



Footspa deluxe låg bara tjugo minuter bort, och de båda tjejerna gick i rask takt och pratade högljutt och skrattande. Marie hade messat Melinda att dom var på väg, vilket hade mottagits med glädje naturligtvis. Melinda och Marie hade hålla lite kontakt och försökt att ses, men det tighta schemat för de båda hade ställt till det. Melinda hade dock deklarerat att hon snart ville få sina fötter ompysslade, och Marie hade lovat att detta skulle ske.



Väl framme klev som båda in i den lilla mysiga hall. Sara kände doft av harmoni och lugn, vilket fick hennes nervositet att släppa en aning. -Kom nu, sa Marie. -Vi blir mottagna inne i stora rummet. Sara följde efter och när hon fick se rummet med poolen och glasbehållarna blev hon som förstenad. -Wow... så vackert här är... Marie skrattade och sa: -Jag sa ju det var seriöst! Du måste tro på mig, sa hon och petade Sara i sidan som pep till och log. Sara såg en snygg tjej stå vid en disk. Det måste vara Melinda, tänkte hon och hann inte tänka mer förrens den snygga tjejen såg dom och sprack upp i ett leende. -Heeeej på er! Är ni här nu? Hon klev ut från disken, barfota som sist och kramade om de två. -Vad kul att ni kunde komma! Ni kan ta hylla 7 och 8 och ni behöver bara vara barfota! Melinda försvann in bakom disken och Sara och Marie gick till sina hyllor. Marie hoppade ur sina sandaler och Sara likaså. -Har faktiskt aldrig tänkt på att du har rätt snygga fötter, sa Sara spontant. Marie tittade ner på sina fötter och sen på Saras: -Dina är rätt söta också, sa Marie och log. Dom klev in i glashallen på det varma golvet. Melinda placerade dom båda vid varsin stol och bad dom placera sina fötter i behållaren. -Vad är detta? Sara såg frågande ut. Melinda log: - Det är en liten förberedelse för din kommande behandling. Sara såg skeptisk ut, men stoppade ner fötterna i det varma vattnet och kort därefter började det bubbla och små jetstrålar sprutade under hennes fötter. -Hahahaha det kittlas! Sara skrattade och fnissade hysteriskt när jetstrålen träffade hennes hålfötter och tår. -Men det är skönt på nåt sätt. Marie fnissade också, men höll ett mer lugn då hon inte var fullt lika kittlig. -Du vänjer dig, sa hon till Sara. -Det är lite kittlande i början. Efter ett par minuter dök svampen upp och Sara fick smått panik. -Jag vet inte om jag klarar en svamp som gnor och vibrerar mig under fötterna. Melinda och Marie log ikapp. -Du reder ut det, sa Melinda. -Det är inte så farligt. Svampen kändes mjuk och Sara kanske överdrev, men när den började rotera i hålfötterna brast hon. -N-n-neeeej... Skrattet kom från hjärtat och fick både Marie och Melinda att skratta också. När vibbarna kom skrek Sara av skratt och Marie som sist klarade det kände också hur det kittlade hysteriskt. Men Guuud... Hahahaha... Efter långa minuter vande sig de båda tjejerna vid vibbandet och dom slappnade av mer och mer och när behandlingen var klar så satte dom sina blanka fötter på varsin torkplatta. Marie drog en suck av njutning och Sara i sin tur drog om möjligt en högre suck och dom båda sa i kör: -Guuuud så sköööönt.... Melinda serverade en kopp te till tjejerna, som satt och vickade på tårna medans plattan med masserande värme torkade in oljan. -Hur kan jag missat detta? -Jag rycker detta är skönt och svampen kittlades ju jätteskönt, sa Sara med ett nöjt uttryck. Melinda och Marie log. -Jag sa ju det skulle bli en bra upplevelse! Efter tjugo minuter av välbehag så fick dom båda kliva upp ur sina stolar. Melinda ropade på Jenny, som dök upp, också hon barfota. -Hej på er! Hon presenterade sig för Sara. -Jenny heter jag och jag kommer ta hand om dig. -Melinda kommer ta hand om Marie men vi kommer dela rum under behandlingen. Sara följde nyfiket efter. -Vänta! -Ge Sara ett par tofflor. Melinda kollade vant på Saras fötter. -Hon är en två-trea. Vad har SU dör storlek? Sara svarade rappt: -38... Hon fick sina tofflor och Marie fick även hon låna ett par. De båda tjejerna hann bara två steg innan deras knän vek sig och som brast ut i skratt. -D-d-det ki-i-i-ittlas, fick de båda fram i kör nästan. Sara som dock gillade när det kittlades under fötterna klarade det hela bättre än Marie, som fick stanna flera gånger och ta en paus. -Nu är vi framme. Varsågoda och kliv in!



Marie la sig på ena britsen och Sara på den andra. Jenny satte sig vid Saras fötter, tog fram en träpinne och drog den bestämt under hennes fötter. Sara hoppade till och ett skratt bubblade ut ur munnen. -Hahahahooo... Vad var det där dör? Jenny tittade upp: -Hade du haft onormala fotsulereflexer kanske vi inte behandlat dig. Sara nickade och vickade på tårna så den kittlande känslan försvann. Jenny mätte dotvalvet och konstaterade att hon hade lite lägre fotvalv än Marie, men att det var marginellt. Melinda och Jenny började sen massera de respektive tjejernas fötter med vana händer. Sara kunde inte hålla igen utan brast ut i en suck som kom ända från tårna. -Mmmmm.... Det här är ju precis vad jag behöver... Marie njöt även hon och när Melinda nådde trampdynorna och tåfästet fnissade hon till men njöt även hon. -Vad lite tryck under fötterna kan göra, sa hon nästan lite sluddrande. Jenny masserade försiktigt Saras tår, och ett lätt fnissande kom från hennes mun. Jenny bytte nu taktik och började sakta bara smeka Saras fötter och när hon träffade hålfötterna hoppade Saras ben till och hon fnissade igen. -Det kittlas, men sluta inte... Maries fötter blev också smekta och Marie i sin tur fnissade när hennes tår mötte Melindas fingertoppar. -Hihihimmmm... Efter en halvtimme så upphörde smekningsmassagen och Jenny och Melinda plockade fram massageapparaterna. Sara och Marie tittade på varandra och sen på sina massöser. -Shit, jag kommer dö av skratt... Sara kände hur vibbhuvudet fick kontakt med fotsulan och det gick väl ända tills hon nådde hålfoten. Sara skrek rakt ut och skrattade högt. -men aaaaahhhhhaahahahah sluta! Inte! Sara tyckte om det, men ville också att det skulle sluta. Marie brast när hennes tår fick ta emot Vibben och även om hon inte skrattade lika hysteriskt kändes det både som tortyr och som nått jätteskönt. -moahahahahaha.... Efter en stund som kändes som timmar slutade massagen och dom båda artistkvinnorna andades ut. -Gud, så ovanligt, och skönt, fick Sara fram. Marie fnissade och svarade: -Jag vet, det är som tortyr men det är en skithäftig känsla.

Dom fick sina fötter insmorda och fick vila en stund. Melinda blinkade åt Marie, som fattade att hon tänkte kittla Sara under fötterna. Sara låg nästan och sov, när Melinda tog bort handduken och sakta började kittla Saras fötter. En ström av fnissningar kom från Sara och efter en stund så kom det hjärtligaste skratt man kan höra. Hahahahahnejhahaha jag vill inte men du får inte sluta... Hahahaha. Marie log och kände hur hjärtat blev varmt. Sara var värd detta, helt klart. Sara hoppade upp och ner och skrek av skratt när Melindas händer vant kittlade Saras mest känsliga zoner. Efter en halvtimme klarade inte Sara mer, som andfådd och skrattande pustade ut. -Så häftigt! Jag behövde detta! Dom låg kvar och småpratade en stund, innan dom båda gick ut i hallen och tackade för sig. Melinda räckte över en påse till Sara. -Vad är det i den? Melinda nickade åt Marie, som svarade: -Dina tofflor.... Dom tackade för sig, hoppade i sina sandaler och gick hemåt.



Två veckor senare dök Marie upp hos Sara, som fnissande gick omkring i sina tofflor. -Tänkte ville hitta på nåt. Marie nickade och frågade vad. Sara log finurligt. - Kittla varandras fötter... Marie skrattade och köpte idén -Men du, innan vi börjar, jag vill att vi gör en sak. Marie slängde sig på soffan och slog ett nummer. Sara satt och kittlade Maries fötter och Marie fnissade. Då svarade en kvinna i andra änden. -Melinda! -Hej, det är Marie. Jag undrar om du vill bli kittlad under fötterna i morgon.


Garfield är medlem sedan 2016 Garfield har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren