Publicerat
Kategori: Novell

Sigge i makedonien

Sigge i makedonien!!!

Ennu en dag i Berlin hade gått förbi och Sigge kände sig ännu mer trött på staden. Han hade cirkulerat i flera timmar utan att ha hittat nått att göra. Sigge tänkte att han ville åka någon stans där det händer saker hela tiden. Sigge flög förbi ett skyllt fönster med en tv i mitten. Sigge stannade upp och såg att i Makedonien var det krig och alla som kunde flyga skulle åka dit och hjälpa sina släcktingar som blivit atakerade av myror! Sigge tänkte på sin gamla mormor som bodde i Makedonien. Sigge flög till flygplatsen och tog nästa flyg till Makedonien. Väl framme åkte han och skaffade flug pistoler och tillsammans med sina flugkompisar som han träffat på planet åkte de in i striden. Sigge slogs och sköt och slogs och sköt helt villt. Striden varade i mer en 12 timmar och Sigge och hans kompisar var de enda som var kvar av flugorna medans 10000 myror var kvar. Sigge slogs in i det sissta men ibland hammnar man i sånna situationer som man bör ge upp i så sigge gav upp helt utmattad när det var 1200 myror kvar. Myrorna släpade Sigge ner i deras djupaste fängelse håla längst ner i stacken. Sigge slogs även där men han var tillfångatagen av 10tusentals myror och hans kompisar var döda sen länge tillbaka. Sigge hittade en gammal radio som han använde till att kontakta tysklands flug vapen. Och de kom och besegrade myrorna och räddade Sigge. Sigge stannade kvar i Makedonien med sin mormor.


SLUT!

Skriven av: Basse

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren