Publicerat
Kategori: Novell

Skrämmande magi

hej jag heter sofia jag var bara 13 år när det började att jag inte kunde kontrolera mig själv.jag bodde med min familj i göteborg min lillasyster min mamma och låtsaspappa. vi brukade åka till landet på sommrarna när vi var där så skulle jag gå omkring och titta lite då hörde jag ett pip ifrån busken jag gick närmre för att titta då föll jag bara ner på marken. det var precis som ett blått ljus sträckte sig över min. jag vaknade sedan på ett sjukhus med mina föreldrar och en sjuksyster tittade på mig och sa med en alvarlig blick, du hade turen med dig du var lycklig för det du.hon sa det på ett sånt skrämmande sätt jag blev jätterädd jag undrade vad som kunde ha hänt och vad det var för pip jag hörde. jag kom tillbaka till landet efter 3 veckor. då gick jag upp på vinden och skulle titta efter där då började jag skrika.pappa och mamma kom springande. jag började gråta. vi åkte hem och jag började skrika mitt när vi satt vid bordet.det gick 2 år och jag var 15 år då blev jag innsatt på cykiska barn och ungdomms mottagningen. dom försökte fråga vad som egentligen hände men då började jag bara skrika.åren gick och jag var 32 en dag kom sköterskan inn till mig och sa du kan gå nu,du är fri.jag hade äntligen blivit släppt från detta jävla stället tänkte jag.jag kunde leva mitt liv igen.




nu lever sofia ett vanligt liv igen hon är gift och
har barn men om någon frågar någonting om vad som
hände börjar hon bara skrika.tänk på vad som kan ha
hänt i busken och på vinden igentligen så du måste
vara försiktig och om du någon gång hör ett pip så
ska du bara springa och jag varnar dig titta aldrig
bakåt bara SPRING FÖR LIVET!!!!!



Skriven av: sofia karadag

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren