Publicerat
Kategori: Novell

Sommar kärlek

Allt skulle bli som vanlig antog jag. Jag älskade iförsig landet jätte mycket men det var ju inget mer med de.Alla gammla kompisar tröttnar man på efter någon vecka eller så. Jag tar det från början det blir lätare,mycket lättare.
Jag är väll popis har pojkvän klär mig i märkes kläder sminkar mig och är snäll mot alla ler mott alla hela tiden (fattar ni vad jobbigt det är egentligen!)Har man det så kallas man för prpulär så är det iallafall i min skola. Jag är inte kär i douglas eller dogge som alla kallar honom, men jag håller på med honom endå. Allt konstiga hände en vecka innan jag skulle sluta 8:an:

Måndagen hade jag ett par marinblåa Lois piratbyxor på mig. Ett par matchand Ross skor ett renngbågsfärgat linne som gjorde mina bröst störe och en jeans kavaj över. Och såklart en mint-grön louis vuitton väska. Snyggt tycker ni säkert och det var det framför allt när jag hade ett par mint-gröna string som jag hade dragit upp så det syntes. Det var i allfall vad jag hade på mig. Jag kom körande på min moped (fyller i januari så jag var femton) gick in alla sa hej till mig och då menar jag presic alla....(jag är ju så snäll mot dem!) Jag gick till mitt skåp där min bästis Titti stod och plockade ut sina NO böcker.Hon heter egentligen Tina men kallas för titti. Vi hälsade (pussade varandra på kinden) bad henne att ta ut mina böcker medans jag gick på toa. Jag skulle självklart fixa till sminket! Jag gick in på toan sprutade på mig lite mer parfym fixade ögonen och när jag satte på mig mer läppglans var det någon som smekte mig på rumpan. Jag skrattade och vände mig om, för jag visste att det var Dogge, kysste honom.
- Hej sötis,sa han och la sina händerpå min rumpa.
-Du borde behöva lite av det här, sa jag samtidigt som jag satte på honom lite grann av mitt läppglans.
Han skrattade och ställde sig inne hoss mig på toan samtidigt som han stängde dörrn efter sig och låste. Jag log hela tiden( det var ju iförsig inget nytt för det gör jag ju alltid!)
Han tog läppglanset ifrån mig och la det i handfatet.Han kysste mig men det var jag som startade att hångla med honom. Han gillade det, det märkte jag för han kramade om mig hårdare samtidigt som ha tog in sina händer under tröja på mig,framifrån. Jag hade inget som helst problem med det det har jag inte nu heller så jag lät honom fortsätta. Han lyckade inte få in hande under min bh för det var en puch-up och jag hade spänt åt den extra hårt. Jag knäppte upp de åt honom så han fick ta på mina bröst jag blev lite blöt men jag hade trosskydd så det gjorde inget.
Det var då det ringdein, han log och kysste mig igen innan han gick ut. Det var då jag märkte det , när jag tittade mig själv i spegeln, att jag borde slut hålla på så här, jag var inte kär i honom jag skulle göra slut nej inte en utan under sommarn,kankse.
Jag hann precis innan vår tråkige lära kom så jag fick inte sitta över och läsa om Binike maskar. Det skulle inte vara fullt så kul. Ni kanske undra vad som hände senar jo vi hade lektioner efter lektioner jag och titti snackade med några i nian en kille där (oppsavera! han hade en louis vouiton keps!) han sa att jag var söt. Men då sa jag:
- Det är bara att säga till när ni vill strula så jag tar på mig ett par snygga string och en bh man kan stoppa in hande i, eller hur dogge. Jag skrattade medan dogge såg sur ut. (han gick i nian..det var nog därför han e så sex inriktad)
De andra killarna sa gärna och skrattade.
- Jag skämtade dogge gubben,sa jag. Då såhhan gensat gladare ut.
Sedan på lunchen höll vi till i cafeterian då sa de som satt med oss - Strula Strula!! och ja vi gjorde det...vi sa att vi måste ha sofan och vi höll på jag kråmade mig så mycket att jag hade ont i ryggen flera dagar efterråt. Men men den veckan gick fort sedan var det skolavslutning och mamma ville ta massor av kort på mig och Dogge att vi sprang därifrån..ha ha ha ..Sedan var det som jag ville berätta om som hände.
Vi stanade en vecka kav i stan innan vi åkte ut till vårt läger som ligger i stockholm skärgård. Jag bruka inte tänka på vad jag har på mig så ofta men den här sommmare gjorde jag det..jag ville ha en ny pojkvänn jag klädde mig väldigt utmanande oftast gick jag i minikorta shorts och en mycket forliten bikiniöverdel. Jag hade färgat ögonfransarna så jag skulle slipa sminka mig. Jag såg några snygga killar som verkade intresserade av mig så en kväll vi stranden då vi söp som vanligt blev jag av med oskulden på stranden med den där killen. Jag minns att jag fick så många orgasmer att det var folk som hörde mig skrika. Där såg de oss lika nakna och svettiga.Det bryde jag mig in om. Jag talade inte nogt med honom mer sa bara hej typ och så. Jag hade börjat hitta mig själv för det fanns en liten liten udde därdet aldrig fanns några människor där brukade jag gå tidigt på mororna vi 5,6 tiden det var jätte härligt. En da när jag gick ditt var jag inte ensam, jag blev först irriterad för det hade blivit som min udde. Det var en tjej 2 år äldre hade aldrig sett henne tidigare hon låg där naken och blundade. Jag blev atraherad av hennen jag blev klad att jag hade string på mig det var ett par nät string jag hade fått av Dogge i julklapp jag tyckte inte om dom men nu, den dagen var jag så glad!
Jag blev en helt annan person när jag såh henen närmare jag blev, mig själv,riktiga Lollo. Jag satte mig brevid henne och sa : hej....vill du ha en macka?
Hon öppnade öonen och svarde ja lika självsäkert som jag. Hon klädde på sig lite gran enn string bekini..
Vi satt där ett tag och bara tittade på varandra sedan undra hon om jag trodde på kärlek på första ögon kastet?.....jag svarade ja hon sa att hon trodde på det med.Sedan frågade hon allmäna frågor om mig och jag om henne. Hon frågade om jag var bi eller homo eller typ vanlig..jag sa att jag är lebb! jag vet inte varför!! Det bara flög ur mig. Till slut sa hon och det kommer jag aldrig att glömma.....:
- Kan du smörja in min rygg......
- visst ja ja. Hon gav mig solkrämen och hon la sig på rygg och kneppt upp överdelen. jag började smörja och sedan var det som någon kraft,någon röst som sa att jag skulle ta på hennes bröst och jag gjorde det..de var mjuka bröstvårtan blev stam när jag tog på den...därefter kan ni ju bara gissa av som hände.......
En sann historia...

Skriven av: Maggan

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren