Publicerat
Kategori: Novell

Spike

Spike!


Vaknar till, öppnar mina blå & ser dig de första jag gör. Jag kan bara le, du snusar så gott. Du e så varm. Du e helt klart bäst. Jag älskar dig så otroligt mycket. Vi har kommit varandra så nära du & jag. Vill aldrig förlora dig.
Du tittar upp, jag ser ini dina sammetsbruna ögon, oh, jag älskar att titta ini dom. Vet att du bara älskar att få ligga här brevid mig. Tyvärr så händer det inte så ofta som du får det, men vi passar på & stjäl oss lite tid tillsammans i sängen när vi kan. Vi tar oss lite tid att gosa med varandra, du e så len så varm så mjuk. Vi har så roligt tillsammans, du har kommit att bli min bästa vän & jag din. Vi hittar alltid på en massa bus eller så ligger vi bara & myser tillsammans. Du vill alltid följa med mig vart jag än går, fast det går ju inte alltid tyvärr.Sitta i knäet på mig älskar du att göra, fast det e ganska tungt så vill ja gärna att du ska göra det. Vi kan inte alltid vara tillsammans & vi måste vara isär. Då ser ja dina lessna ögon & jag gråter inom mig. Men de dröjer alrig länge tills vi möts igen. Snart måste jag upp till jobbet, inget roligt när du väl ligger brevid, men måste. Fasiken oxå, kan vi inte ställa tebax klockan.......Vi kryper längre ner under täcket & fortsätter gosa med varandra en stund till, jag kan ju alltid flexa idag...
Oj, nu hörs nyckeln i dörren, fasiken, sambon ska ju inte komma nu......Jag säger till dig ömt att du får lägga dig på golvet så länge tills han gått igen...Sambon kommer & ställer sig i dörren, han sklulle hem för att äta frukost sa han...Han säger till mig: ja, de e bra att Spike ligger på golvet, du vet att jag inte vill ha honom i sängen...Jag tittar ner på dig min fyrbenta goaste vän....Men vänta bara, snart får du komme upp igen, sambon e ju inte hemma länge.....................

Snejky.....

Skriven av: Snejky

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren