Publicerat
Kategori: Novell

Utan titel [Id:4203]

Jag öppnar dörren suckar och sparkar av mej skorna. Ännu en dag i ensamhet, nu är det bara några timmar kvar, sen får jag sova, och glömma allt...Jag går med tunga stag uppför trappan. Visst, jag har kompisar, men jag är aldrig med dem hemma, de har en massa andra kompisar som de hellre är med. Jag är något av ett sista val. Jag slår på datorn och internet. Här kan jag vara den jag vill vara. Hur jag än ser ut. Här är det ingen som kan döma mej efter mitt utseende eller sätt. Bara efter de ord som kommer från mitt hjärta, mitt riktiga jag.
Jag går in på en chat först och skriver som användarnamn: 'den vackra' Innan brukade jag heta carpe diem som betyder fånga dagen. Men eftersom att jag inte bryr mej om någonting längre så kan jag ju inte skriva fånga dagen...
Om ända livet vore som på internet, där man kan säga precis som man tycker.

Skriven av: amanda

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren