Publicerat
Kategori: Novell

Vet inte hur jag ska börja

Vet inte hur jag ska börja. Allt är så svårt. Jag vet inte var mina känslor befinner sig för tillfället. Jag får inte tänka på dig. Jag vill inte tänka på dig, men jag gör det ändå.
Varför vet jag inte, för det är frustrerande. Frustrerande för att jag inte kan styra min tankegång på något sätt.

Jag längtar så efter dig. Efter din kropp, dina kyssar, dig, hela dig! Häromdagen läste jag en bok. En bok om orgasmer. När jag kom till den manliga delen av boken flög mina tankar iväg. Du blev huvudroll i det jag läste. Alla handlingar utfördes av dig, och jag kunde verkligen se dig framför mig i det som stod skrivet. Jag tänkte tillbaka på vår tid. I detta fallet på våra heta stunder, våra nätter och passionerade ögonblick.
Jag kom ihåg precis allt vi gjorde. Allt du gjorde mot mig, och det jag gjorde för dig. Dina kyssar, dina händer mot min kropp, allt upplevdes på nytt när jag läste den boken. Hela vårt intima förhållande spelades upp för mig. Allt vi gjort tillsammans. När jag låg i min säng och läste drömde jag mig bort. Drömde mig bort till Limhamn. Till din mjuka, varma säng, och till dig, din varma, mjuka kropp.

Jag saknar dig så enormt mycket, och det värsta är att du inte vill veta av mig. Jag kan inte få ut mina känslor, för du lyssnar inte. Jag kan inte få ut mina luster, för du är inte villig att ta emot dem längre. Men framför allt kan jag inte få ut min kärlek, för du vill inte ha den.

Jag minns första natten jag sov över hos dig. Vi satt länge och myste i din soffa och du lärde mig spela ”Hero” på gitarr. Jag grät, så vackert det var att lyssna när du spelade. Spelade mina favoritmelodier, som fortfarande får mig att tänka på dig, men det är du lyckligt ovetande om, tror jag. Vi gick och lade oss i din säng. Började kyssas, smekte av varandra kläderna, och det slutade med att vi älskade tätt omslingrande i din säng. Alla gånger våra kvällar slutat så är oberäkniga, men de är speciella, var och en.

En annan kväll jag har starka minnen ifrån är när vi badade skumbad med levande ljus och lugn musik här hos mig. Vi hade småbråkat lite under eftermiddagen, men det löste sig och vi hamnade där. Fullkomligt underbart. Att ligga och bara snacka om precis allting kan vara väldigt tillfredställande, som efter badet. Vi låg i min säng i flera timmar och bara myste och pratade om allt mellan himmel och jord. Så underbart.

Kan du inte bara komma hit och torka tårarna som just nu faller ner för mina kinder. Torka dem som du brukade. Trösta mig som du gjorde innan. Älska mig som du en gång i tiden gjorde.

Skriven av: Isabella

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren